wtf Disney schlüüsst Junction Point?

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
wtf Disney schlüüsst Junction Point?

Beitrag von zwirrlibatz »

http://venturebeat.com/2013/01/29/disne ... t-studios/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/warren.spector/ ... 7815730780" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.junctionpoint.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

:damn: :damn: :damn:

die zweit muus isch doch ersch grad erschiene? und werum chauft me es studio zums dänn schlüsse? me cha's doch au eifach wieder freigäh....
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: wtf Disney schlüüsst Junction Point?

Beitrag von Gurgelhals »

Publisherlogik :idea:

Aber isch i dem Fall z'erwarte gsi. Epic Mickey 2 isch härt gfloppt und bi Disney wächslet d'Strategie in puncto Videospieli praktisch im Wuchetakt. Momentan wänds uf de ganzi Mobile- und Online-Zug ufspringe und da passt es Studio wie Junction Point natürlich nöd is Profil. Wo sie 2007 Junction Point gkauft händ, händs no ganz anderi Plän gha (de Spector hätt z'erscht ja gar nöd welle s'Studio grad a Disney verchaufe, aber das isch det d'Bedingig gsi, dass Disney sie hätt lah de Epic Mickey mache). Nachhaltigs Gschäfte tuet me so natürlich nöd (soviel ich weiss isch d'Videospielabteilig vo Disney au konstant ziemlich härt i de rote Zahle) aber das isch halt Management nach American Style :idea:

Underem Strich find ich's aber e gueti Nachricht. De Epic Mickey hätt nämlich nöd ghalte, was er versproche hätt und de zweiti Teil, wo ich nöd gspielt han, söll ja e totali Catastrofe si. De Warren söll jetzt gschiider mit eme chliine Team en Kickstarter ufgleise und wieder mache, was er guet chan - es Deus Ex oder Ultima Underworld oder System Shock reloaded – wänn er's überhaupt no chan, will in letschter Ziit beschliicht mich amel au s'Gfühl, dass er langsam senil wird :?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Ich frög mich trotzdäm, werum me es Studio schlüüsst? Me chan's, wie scho gseit, doch au wieder sich sälber überlah. Tschau zäme. Es sei denn, das isch mir irgendwie lost in translation.

De Warren wird wohl scho go kickstarte. S'wär unter dene Umständ s'Naheliegendscht.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Für das müesstisch ja en Chäufer finde, wo dir dini Ateil a däre Tochtergsellschaft abchauft. Und dänn muesch die ganz Sach au no abwickle -> kompliziert, tüür, ufwändig und mit ungwüsse Erfolgsussichte. Es isch für en Bsitzer öppe 34587987345 mal eifacher, die ganzi Belegschaft z'entlah, de Mietvertrag für d'Bürorüüm z'kündige und die verbliibende Aktiva z'liquidiere. Und genauso isch es für en potentielle Chäufer viel eifacher und sicherer, es unabhängigs, jungs Entwicklerteam z'chaufe als mit eme andere Publisher en Übernahm vo eme bestehende Studio mit allne allfällige Altlaschte, etc. uszhandle. Paradebispiel Rare: Microsoft hätt Nintendo viel z'viel defür zahlt und am Schluss dänn doch nüt devo gha.

Isch normal det äne - hire & fire: Me stellt schnäll emal en Huufe Lüüt i und/oder chauft ganzi Studios uf, wänn's für de Moment grad is Konzept z'passe schiint, aber hätt üerhaupt keis Problem, die Lüüt dänn au genauso schnäll wieder usezschmeisse oder s'Studio z'schlüsse, wänn sich die momentani Lag wieder veränderet. Und das nännt me dänn "dynamisch". D'Vorstellig, dass me mit ere langfrischtige Perspektive öppis Nachhaltigs wott ufbaue, spielt i däre Management-Kultur nöd würklich e Rolle. Resp. wänn's eso wiit chunnt, isch es en nette Bonus.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich freu mich au sehr über das. das wär ganratiert witerhin fruchtlos blibe und de spector chan sich was aneh woner 100% kontrolle drüber hät. emene kickstarter projekt wo mich würd aspreche würdi en ordentliche pledge inetrucke.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:Für das müesstisch ja en Chäufer finde, wo...
Wanimeine isch dass es doch näb Verchaufe und Schlüsse no die dritt Option gäb: Die Firma eifach gah z'lah. Us Verluscht win/win mache. Öb die freigäbni Firma dänn überläbt und wie isch denn halt ihri Sorg. De Spector hätti sini total Kontrolle und chönnt mit em Name und de Lüüt vo Junction Point go Kickstarte. Isch ja e chliini Firma so wie ichs verstande han.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:Für das müesstisch ja en Chäufer finde, wo...
Wanimeine isch dass es doch näb Verchaufe und Schlüsse no die dritt Option gäb: Die Firma eifach gah z'lah. Us Verluscht win/win mache. Öb die freigäbni Firma dänn überläbt und wie isch denn halt ihri Sorg. De Spector hätti sini total Kontrolle und chönnt mit em Name und de Lüüt vo Junction Point go Kickstarte. Isch ja e chliini Firma so wie ichs verstande han.
Ich weiss nöd, wie du dir das vorstellsch, aber wänn Disney am Warren Spector alüüted und seit: "Du, mir lönd eu gah, schriibed eu us eusere Bilanz ab und zahled eu ab sofort kei Loh und kei Büromiete meh. Und mir chömed dänn morn no s'ganze Mobiliar go abhole, dass mir nöd ganz eso en grosse Abschriiber i de Bilanz händ, aber ihr chönnd dänn gärn sälber witermache wänn ihr wänd", dänn isch das effektiv e Schlüssig, will ja niemert meh ume isch, wo de Lohn und anderi laufendi Choschte zahlt und de Warren & Co. praktisch per sofort und total uf sich ellei gstellt neui Investore müend a Land zieh. Da isch es wahrschinlich ellei scho rächtlich viel eifacher, de Lade z'schlüsse und en neue z'gründe.

Was du wahrschinlich meinsch isch en Spin Off. Also so wie das MS mit Bungie gmacht hätt: S'Studio wieder usgliedere, d'Firmeateil verchaufe, evt. no e chliini Beteiligung bhalte und defür sorge, dass es en greglete, ordentliche Übergang zwüsched de alte Situation als Tochtergsellschaft und de neue als wieder unabhängigs Studio mit andere Ateilseigner gibt. Das isch sicher schön für die Agstellte, wänn das so möglich isch, aber ebe: Es isch administrativ 340958039485 mal ufwändiger als eifach säge: Ok, Projekt abgschlosse, Schluss, Ende, mir mached de Lade dicht. Und es müend Lüüt oder Gsellschafte umesii, wo s'unabhängige Studio und ihri Projekt dänn au sofort wiiterfinanziered. So en Ufwand macht sich en Publisher doch nöd us Nächsteliebi. Bim Bungie-Spin Off händ ja nachher no wiiteri Spieli für MS useglueget, aber Disney will ja gar kei Spieli meh vo Junction Point :idea:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:Ich weiss nöd, wie du dir das vorstellsch...
moll öppe genauso. :-D JP hetts ja vorher scho gäh, nöd? Mit Lüüt, eigne Büro und Infrastruktur? Es wär dänn eifach wie vorem Chauf. Was de Disney ghört wird zrugggäh und JP muess (wieder) sälber luege und im schlimmschte Fall ohni Unterstützig/Investore/Ufträg sich dänn spöter halt sälber schlüsse. Aber werum jetz Disney da schlüsse und so das Studio quasi zerspränge muess, lüüchtet mir würkli nöd ganz ii.
I speeled my drink!
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Zuemache de seich.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Tatsujin hat geschrieben:Zuemache de seich.
und es RED / Hudson Studio ufmache wo nur Retro Revival Games macht :wix:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Antworten