zwirrlibatz hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Für das müesstisch ja en Chäufer finde, wo...
Wanimeine isch dass es doch näb Verchaufe und Schlüsse no die dritt Option gäb: Die Firma eifach gah z'lah. Us Verluscht win/win mache. Öb die freigäbni Firma dänn überläbt und wie isch denn halt ihri Sorg. De Spector hätti sini total Kontrolle und chönnt mit em Name und de Lüüt vo Junction Point go Kickstarte. Isch ja e chliini Firma so wie ichs verstande han.
Ich weiss nöd, wie du dir das vorstellsch, aber wänn Disney am Warren Spector alüüted und seit: "Du, mir lönd eu gah, schriibed eu us eusere Bilanz ab und zahled eu ab sofort kei Loh und kei Büromiete meh. Und mir chömed dänn morn no s'ganze Mobiliar go abhole, dass mir nöd ganz eso en grosse Abschriiber i de Bilanz händ, aber ihr chönnd dänn gärn sälber witermache wänn ihr wänd", dänn isch das effektiv e Schlüssig, will ja niemert meh ume isch, wo de Lohn und anderi laufendi Choschte zahlt und de Warren & Co. praktisch per sofort und total uf sich ellei gstellt neui Investore müend a Land zieh. Da isch es wahrschinlich ellei scho rächtlich viel eifacher, de Lade z'schlüsse und en neue z'gründe.
Was du wahrschinlich meinsch isch en Spin Off. Also so wie das MS mit Bungie gmacht hätt: S'Studio wieder usgliedere, d'Firmeateil verchaufe, evt. no e chliini Beteiligung bhalte und defür sorge, dass es en greglete, ordentliche Übergang zwüsched de alte Situation als Tochtergsellschaft und de neue als wieder unabhängigs Studio mit andere Ateilseigner gibt. Das isch sicher schön für die Agstellte, wänn das so möglich isch, aber ebe: Es isch administrativ 340958039485 mal ufwändiger als eifach säge: Ok, Projekt abgschlosse, Schluss, Ende, mir mached de Lade dicht. Und es müend Lüüt oder Gsellschafte umesii, wo s'unabhängige Studio und ihri Projekt dänn au sofort wiiterfinanziered. So en Ufwand macht sich en Publisher doch nöd us Nächsteliebi. Bim Bungie-Spin Off händ ja nachher no wiiteri Spieli für MS useglueget, aber Disney will ja gar kei Spieli meh vo Junction Point