The Witcher 2 - Assassins of Kings

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings

Beitrag von Moff »

Wichtige hint: witcher 1 het scho es mieses kampfsystem gha und isch trotzdem eis vode allerbeschte rpg vode letschte 10 jahr. Und das im 2 isch besser
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Moff hat geschrieben:Also schwierig hanis nie gfunde usser en extrem optionale kampf im letschte akt.
Ich finds kämpfe amel viel besser als im erschte. Es machtmer sogar chli spass ehrlich gseit. Spiels doch.eifach uf easy. Isch ja keis dragon age wo mehrwert bringt bi höherem schwierigkeitsgrad
aso ich bin im kampf gege de Letho

mis schwert macht 11-14 schade. wenn ich ihm 3 schweri schläg inehaue ziehts ihm schätzigswiis 4% health ab. wenn er mir 3 inehaut bini tot. wenn ich ihm en fireball aaschüsse machts gar kei schade, ich chan sini nöd mal dodge. wenn ich ihn stunne (lol) isch er wieder ready bevor ich wieder ready bin. wenn er mich stunned ghei um und verlüre 25% hps. Ei Bombe vo ihm macht mir 50% schade, eini vo mir macht ihm 1% schade.
ich schnalls nöd. was sött a dem lässig sii? viellicht chasch mir ja de super trick verrate. bin lvl9 übrigens.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ahhh es sich denk de Witcher!!! Wieso bini nöd selber druff cho:
I tried a few things that people suggested, but none of them worked. In the end I just switched the difficulty to easy for the fight and switched it back to normal once I beat him. What I do know is that this fight is much more difficult with a swordsmanship spec than it is with a magic spec.
Make a ton of daggers beforehand, throw em all when he doesn't have Quen up.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

gegen letho isses am besten wenn man die luftmagie gegen ihn einsetzt, vor allem dann wenn er am schildzauber drann is, somit unterbrichst du den zauber und stunst ihn auch noch und hast somit zeit fuer 2 harte schlaege.

beim kampf gegen ihn isses auch wichtig ihn auf distanz zu halten und staendig in bewegung zu bleiben um die feuerbaelle und lufsclaege auszuweichen.

das kamopfsystem machte einen gewaltigen rueckschritt gegenueber dem ersten teil, jetzt isses schon fast mehr nen hack n slay wobei man aber dennoch fast mehr stirbt oder dauernd am wegrennen ist, vor allem dann wenn man mehr als 2 gegner hat.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

guet, ich hans mit sign speg gspielt
aber au als sword spec sötscht dauerhaft quen druf ha, mit bisch quasi unbesiegbar

aber ebe, wieso machshc ned eifach easy? git kein sinn es spiel mitneme schlechte kampfsystem uf härter zspiele
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Moff hat geschrieben:guet, ich hans mit sign speg gspielt
aber au als sword spec sötscht dauerhaft quen druf ha, mit bisch quasi unbesiegbar

aber ebe, wieso machshc ned eifach easy? git kein sinn es spiel mitneme schlechte kampfsystem uf härter zspiele
die magie spielt hier eine recht grosse rolle, aber selbst mit der magie muss man bei nem pulk wegrennen, da sie ja schlauerweise die traenke nur noch in meditations modus benuetzbar gemacht haben, also kann man sich die alchemie sonstwohin stecken! :typej:

warum soll ich ein game auf easy durchspielen, wenn die entwickler unfaehig sind ein gutes balancing oder kampfsystem zu machen?

PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Der Welcherer Nummer Zwei
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

siralos hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:guet, ich hans mit sign speg gspielt

die magie spielt hier eine recht grosse rolle, aber selbst mit der magie muss man bei nem pulk wegrennen, da sie ja schlauerweise die traenke nur noch in meditations modus benuetzbar gemacht haben, also kann man sich die alchemie sonstwohin stecken! :typej:

warum soll ich ein game auf easy durchspielen, wenn die entwickler unfaehig sind ein gutes balancing oder kampfsystem zu machen?
ich finde wenn du i dem satz "easy" mit "hard" oder sogar "normal" ersetziisch macht er bedütend me sinn :lol:

und uswiche und so muemer scho, ja, isch en teil vo dem kampfsystem.
und alchemie han ich i paarne kämpf benutzt und mer merkts scho, ich verstah ned werums grad sinnlos isch.

es sind halt ned potions wie in diablo womer halt während em kampf eifach d'health potion taste spammt und dur das unbesiegbar isch (solang gnueg tränk kauft hesch) sondern sie funktioniered halt wie buffs imene MMO womer muess vorher druftue. die sind recht starch, mer merkt dwürkig enorm und es isch cool will a) mal chli was anders und b) halt ebe witcher style mit vorher chli meditiere, tränk trinke und denn all abschlachte.

und um das ghats MIR iets zB au i somene rpg, mich in witcher ineversetze, d'welt erlebe gseh wie er, verändere so wit ich chan und ned drum iets es bsunders gwiefts kampfsystem s'spiele wo sich mit ninja gaiden chan messe. da legg ich meh wert druf, dass ich vorher wie de witchler chan voremene kampf anesitze und meditiere, ich find das total cool.
logisch chunnt na dezue, dassmer ersch wennmer scho gar kein potion meh chan benutze weiss, dass mer eini brücht. tönt tumm aber us miner sicht ghat das voll in ordnig, es isch es west rpg und mer druckt all paar schritt quicksave, normal. usserdem würd ich ohnehin JEDE kampf mal ohni potion versueche zum sie spaare. also who cares?

ich bin de erscht wo zuegit, dass das kampfsystem ned guet isch und teilwis frustrierend isch, es isch die gröscht schwachstell vode witcher games, fraglos. ich gseh aber i somene stimmigsvolle, dialog- und storyorientierte rpg au überhaupt kein grund sich mit dem abzquäle und sich dur das au na die enorm viele grossartige element vo dem spiel kabutt zmache. und so schlimm wies gred wird ischs kampfsystem definitiv eifach ned, es isch bedütend flüssiger, dynamischer und spassiger als im 1 und fruscht han ich nie gha debi. velicht sötteder eifach au mit mus und tastatur spiele.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:Wichtige hint: witcher 1 het scho es mieses kampfsystem gha und isch trotzdem eis vode allerbeschte rpg vode letschte 10 jahr. Und das im 2 isch besser
na, de "group style" wünscht ich mir amigs scho zrugg. :lol: aber de isch scho bitz fragwürdig gsi.

mueme de eiget spielstil halt a de spielidee apasse. oder regt sich öpper a de banane im mariokart uf? für die einte müend alli spiel gliich funze, für anderi sind abwechslig und eigeheite willkomme.
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

es git im witcher 2 im sword skilltree schnell attacke wo grad mehreri agriffed und de adrenalin finisher isch en mega gruppekiller.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Moff hat geschrieben:es sind halt ned potions wie in diablo womer halt während em kampf eifach d'health potion taste spammt und dur das unbesiegbar isch (solang gnueg tränk kauft hesch) sondern sie funktioniered halt wie buffs imene MMO womer muess vorher druftue. die sind recht starch, mer merkt dwürkig enorm und es isch cool will a) mal chli was anders und b) halt ebe witcher style mit vorher chli meditiere, tränk trinke und denn all abschlachte.

und um das ghats MIR iets zB au i somene rpg, mich in witcher ineversetze, d'welt erlebe gseh wie er, verändere so wit ich chan und ned drum iets es bsunders gwiefts kampfsystem s'spiele wo sich mit ninja gaiden chan messe. da legg ich meh wert druf, dass ich vorher wie de witchler chan voremene kampf anesitze und meditiere, ich find das total cool.
logisch chunnt na dezue, dassmer ersch wennmer scho gar kein potion meh chan benutze weiss, dass mer eini brücht. tönt tumm aber us miner sicht ghat das voll in ordnig, es isch es west rpg und mer druckt all paar schritt quicksave, normal. usserdem würd ich ohnehin JEDE kampf mal ohni potion versueche zum sie spaare. also who cares?
genauso isch em.

und ja, im 1 hett me d'potions zwar chöne jederziit iinäh, aber au nume wemme sie grad parat hett gha! det bin ich au öppemal chancelos in en kampf grate ohni potion. aso devoränne oder quickloade und zersch mal e füürstell sueche und per meditation tränk braue, wänn nöd sogar zersch no ingrediänze sueche. da me jetz jederziit meditiere chan isch es jetz nöd würkli umständlicher. wemme d'ingrediänze parat hett, natürli.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Moff hat geschrieben:es git im witcher 2 im sword skilltree schnell attacke wo grad mehreri agriffed und de adrenalin finisher isch en mega gruppekiller.
ah ok. dä baum han ich ersch grad ufgmacht. da hätt ich weniger vorgabe, wemme was wo wie dörf upgrade, no guet gfunde. aber vilech macht das im wiitere verlauf sinn.
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

übrigens bin ich level 12 gsi bim leto, ich weiss ned wie viel das usmacht i dem spiel. aber für mich ischs irgendwodure au selbstverständlich, dassmer de storymässig endgegner vomene akt au ersch am endi vo allne sidequets macht. ich mein wemmer achunnt im akt 1 ischmer doch so level 7, oder?
naja :lol:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ich spiels uf medium will übertriebe wämer ja au wieder nöd. aber wemme d'beschriebige vo de 2 nöchschthöchere stuefe liest, merkt me was da vo de macher eigetli d'absicht wär. nix isch mit hacknslay in die meute driigumpe und hesch gseh mini muckis woawoawoawoa brunz. für das gitts anderi mongispieli.
I speeled my drink!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

das kampfsystem aus teil1 war grandios gewesen und etwas "anderes" als die ueblichen rpg's, das was wir hier vorgesetzt bekommen is ja ein witz, da die steuerung eben eher fuer nen konsole als fuer ne tast/maus ausgelegt wurde.

die kamera zickt in engen gaengen extrem, da frage ich mich warum die entwickler dem spieler nicht wieder selbst entscheiden lassen welche ansicht sie spielen wollen, statt stur die kamera hinter geralt zu setzen.

beim 1tem teil habe ich noch jedesmal 1-2 traenke vor nem kampf eingenommen, im 2tem teil noch nie....

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:ich spiels uf medium will übertriebe wämer ja au wieder nöd. aber wemme d'beschriebige vo de 2 nöchschthöchere stuefe liest, merkt me was da vo de macher eigetli d'absicht wär. nix isch mit hacknslay in die meute driigumpe und hesch gseh mini muckis woawoawoawoa brunz. für das gitts anderi mongispieli.
:idea:
Ich find d'Idee vom Kampfsystem genau drum grundsätzlich no guet. So als Bewiis, dass me durchuus chan es RPG mit eme chli Action-orientiertere Kampfsystem mache, ohni dass das dänn grad i de konsoleverblödete "press X to win"-Seichtgebiet à la Mass Effect, Fallout 3 & Co. mues ände. Guet, d'Gothic-Serie hätt de Bewiis eigentlich scho vor 10 Jahr erbracht, aber es isch glich guet, dass sich da au no anderi Entwickler Gedanke i die Richtig mached. Natürlich isch es nöd perfekt umgsetzt, aber es zeigt in e interessanti Richtig und das isch uf jede Fall viel meh wert als de Bioware-Asatz (nämlich Regression und Verblödig vom Gameplay als Forschritt z'verchaufe).

Apropos Konsole: D'Behauptig, dass es sich mit Gamepad besser spielt als mit Tastatur chan ich jetzt also grad gar nöd nahvollzieh. Han's e knappi Stund probiert und bin dänn aber schleunigst wieder zrugg zu de Tastatur/Muus-Stüürig. Gaht eifach alles viel zackiger dank Kamera- & Menustüürig per Muus und de Quick Buttons uf de Tastatur. Es Gamepad hätt für das Spieli z'wenig Chnöpf :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Gsehni auso. Quickbuttons für signs sind recht wichtig. Zumals au mit pad recht hakelig isch.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ich finde es stürt sich viel aagnehmer und s'menü vom startchnopf findi au super. mit muus und taschte isch mer das ganze z'hakelig gsi. und d'kämpf findi au besser mit em X und Y anstatt clicke
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Grundsätzlich denki scho au, dass witcher 2 sehr guet fürs pad geignet isch, leider händs aber beid recht verhaue.
der_blubb
Team XBOX
Team XBOX
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von der_blubb »

gsehni das richtig? xbox360/ps3-release isch erscht im oktober 2011 ?!
Gamertag / PSN: alphawezen
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

so hans im zweite durespiele mal na als swordmaster grad de letho gmacht. und er isch total easy, sorry. chan de fruscht a dere stell ned nahvollzieh. first try und nedmal items benutzt (tränk und öl scho).
da ich iets meh schwertle und au gern mal falle und bombene und anderi signs benutze han ich mich iets doch na chli tüfer mitem kampfsystem usenand gsetzt und muess iets doch säge, dass es eigentlich recht super isch. es wird vor allem sehr schnell au sehr eifach wemmer die richtige skills benutzt und ufrüschtet. gfalltmer guet und ich muess mini meinig revidiere, es isch doch recht befriedigend wennmers denn schafft, vellicht machi dochmal na en durchgang uf hard.

ansuschte bini au im zweite durchgang enorm begeischteret vo dem spiel, prolog und chapter 1 het so viel sache wo sich total andersch entwickled und spieled wennmer sich andersch entscheidet, mer gseht ganz neui sache, sehr beidruckend und gnau was ich mir erwartet und erhofft han. und iets freu ich mich enorm uf es brandneus chapter 2, sehr sehr geil. es absolut grandioses spiel und ich bin recht sicher, dass das jahr keis bessers me chunnt für mich.

es sind vor allem au die chline sache wo witcher 2 so super mached, nedmal nur s'liebevolle design vode welte sondern zB, dassmer je nach dialog au eifach sofort verrecke chan, oder dassmer dur en tumme questusgang mal eifach für de rescht vom spiel es total lächerlichs tattoo am gsicht het, wahnsinn.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Wie lang hetme für en Durchlauf ungefähr?
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

I don't believe in orange
Moff