The Witcher 2 - Assassins of Kings
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
Wichtige hint: witcher 1 het scho es mieses kampfsystem gha und isch trotzdem eis vode allerbeschte rpg vode letschte 10 jahr. Und das im 2 isch besser
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
aso ich bin im kampf gege de LethoMoff hat geschrieben:Also schwierig hanis nie gfunde usser en extrem optionale kampf im letschte akt.
Ich finds kämpfe amel viel besser als im erschte. Es machtmer sogar chli spass ehrlich gseit. Spiels doch.eifach uf easy. Isch ja keis dragon age wo mehrwert bringt bi höherem schwierigkeitsgrad
mis schwert macht 11-14 schade. wenn ich ihm 3 schweri schläg inehaue ziehts ihm schätzigswiis 4% health ab. wenn er mir 3 inehaut bini tot. wenn ich ihm en fireball aaschüsse machts gar kei schade, ich chan sini nöd mal dodge. wenn ich ihn stunne (lol) isch er wieder ready bevor ich wieder ready bin. wenn er mich stunned ghei um und verlüre 25% hps. Ei Bombe vo ihm macht mir 50% schade, eini vo mir macht ihm 1% schade.
ich schnalls nöd. was sött a dem lässig sii? viellicht chasch mir ja de super trick verrate. bin lvl9 übrigens.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
ahhh es sich denk de Witcher!!! Wieso bini nöd selber druff cho:
I tried a few things that people suggested, but none of them worked. In the end I just switched the difficulty to easy for the fight and switched it back to normal once I beat him. What I do know is that this fight is much more difficult with a swordsmanship spec than it is with a magic spec.
Make a ton of daggers beforehand, throw em all when he doesn't have Quen up.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
gegen letho isses am besten wenn man die luftmagie gegen ihn einsetzt, vor allem dann wenn er am schildzauber drann is, somit unterbrichst du den zauber und stunst ihn auch noch und hast somit zeit fuer 2 harte schlaege.
beim kampf gegen ihn isses auch wichtig ihn auf distanz zu halten und staendig in bewegung zu bleiben um die feuerbaelle und lufsclaege auszuweichen.
das kamopfsystem machte einen gewaltigen rueckschritt gegenueber dem ersten teil, jetzt isses schon fast mehr nen hack n slay wobei man aber dennoch fast mehr stirbt oder dauernd am wegrennen ist, vor allem dann wenn man mehr als 2 gegner hat.
beim kampf gegen ihn isses auch wichtig ihn auf distanz zu halten und staendig in bewegung zu bleiben um die feuerbaelle und lufsclaege auszuweichen.
das kamopfsystem machte einen gewaltigen rueckschritt gegenueber dem ersten teil, jetzt isses schon fast mehr nen hack n slay wobei man aber dennoch fast mehr stirbt oder dauernd am wegrennen ist, vor allem dann wenn man mehr als 2 gegner hat.
- Moff
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
guet, ich hans mit sign speg gspielt
aber au als sword spec sötscht dauerhaft quen druf ha, mit bisch quasi unbesiegbar
aber ebe, wieso machshc ned eifach easy? git kein sinn es spiel mitneme schlechte kampfsystem uf härter zspiele
aber au als sword spec sötscht dauerhaft quen druf ha, mit bisch quasi unbesiegbar
aber ebe, wieso machshc ned eifach easy? git kein sinn es spiel mitneme schlechte kampfsystem uf härter zspiele
Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
die magie spielt hier eine recht grosse rolle, aber selbst mit der magie muss man bei nem pulk wegrennen, da sie ja schlauerweise die traenke nur noch in meditations modus benuetzbar gemacht haben, also kann man sich die alchemie sonstwohin stecken! :typej:Moff hat geschrieben:guet, ich hans mit sign speg gspielt
aber au als sword spec sötscht dauerhaft quen druf ha, mit bisch quasi unbesiegbar
aber ebe, wieso machshc ned eifach easy? git kein sinn es spiel mitneme schlechte kampfsystem uf härter zspiele
warum soll ich ein game auf easy durchspielen, wenn die entwickler unfaehig sind ein gutes balancing oder kampfsystem zu machen?
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
Der Welcherer Nummer Zwei
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
ich finde wenn du i dem satz "easy" mit "hard" oder sogar "normal" ersetziisch macht er bedütend me sinnsiralos hat geschrieben:die magie spielt hier eine recht grosse rolle, aber selbst mit der magie muss man bei nem pulk wegrennen, da sie ja schlauerweise die traenke nur noch in meditations modus benuetzbar gemacht haben, also kann man sich die alchemie sonstwohin stecken! :typej:Moff hat geschrieben:guet, ich hans mit sign speg gspielt
aber au als sword spec sötscht dauerhaft quen druf ha, mit bisch quasi unbesiegbar
aber ebe, wieso machshc ned eifach easy? git kein sinn es spiel mitneme schlechte kampfsystem uf härter zspiele
warum soll ich ein game auf easy durchspielen, wenn die entwickler unfaehig sind ein gutes balancing oder kampfsystem zu machen?

und uswiche und so muemer scho, ja, isch en teil vo dem kampfsystem.
und alchemie han ich i paarne kämpf benutzt und mer merkts scho, ich verstah ned werums grad sinnlos isch.
es sind halt ned potions wie in diablo womer halt während em kampf eifach d'health potion taste spammt und dur das unbesiegbar isch (solang gnueg tränk kauft hesch) sondern sie funktioniered halt wie buffs imene MMO womer muess vorher druftue. die sind recht starch, mer merkt dwürkig enorm und es isch cool will a) mal chli was anders und b) halt ebe witcher style mit vorher chli meditiere, tränk trinke und denn all abschlachte.
und um das ghats MIR iets zB au i somene rpg, mich in witcher ineversetze, d'welt erlebe gseh wie er, verändere so wit ich chan und ned drum iets es bsunders gwiefts kampfsystem s'spiele wo sich mit ninja gaiden chan messe. da legg ich meh wert druf, dass ich vorher wie de witchler chan voremene kampf anesitze und meditiere, ich find das total cool.
logisch chunnt na dezue, dassmer ersch wennmer scho gar kein potion meh chan benutze weiss, dass mer eini brücht. tönt tumm aber us miner sicht ghat das voll in ordnig, es isch es west rpg und mer druckt all paar schritt quicksave, normal. usserdem würd ich ohnehin JEDE kampf mal ohni potion versueche zum sie spaare. also who cares?
ich bin de erscht wo zuegit, dass das kampfsystem ned guet isch und teilwis frustrierend isch, es isch die gröscht schwachstell vode witcher games, fraglos. ich gseh aber i somene stimmigsvolle, dialog- und storyorientierte rpg au überhaupt kein grund sich mit dem abzquäle und sich dur das au na die enorm viele grossartige element vo dem spiel kabutt zmache. und so schlimm wies gred wird ischs kampfsystem definitiv eifach ned, es isch bedütend flüssiger, dynamischer und spassiger als im 1 und fruscht han ich nie gha debi. velicht sötteder eifach au mit mus und tastatur spiele.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
na, de "group style" wünscht ich mir amigs scho zrugg.Moff hat geschrieben:Wichtige hint: witcher 1 het scho es mieses kampfsystem gha und isch trotzdem eis vode allerbeschte rpg vode letschte 10 jahr. Und das im 2 isch besser

mueme de eiget spielstil halt a de spielidee apasse. oder regt sich öpper a de banane im mariokart uf? für die einte müend alli spiel gliich funze, für anderi sind abwechslig und eigeheite willkomme.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
es git im witcher 2 im sword skilltree schnell attacke wo grad mehreri agriffed und de adrenalin finisher isch en mega gruppekiller.
- zwirrlibatz
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
genauso isch em.Moff hat geschrieben:es sind halt ned potions wie in diablo womer halt während em kampf eifach d'health potion taste spammt und dur das unbesiegbar isch (solang gnueg tränk kauft hesch) sondern sie funktioniered halt wie buffs imene MMO womer muess vorher druftue. die sind recht starch, mer merkt dwürkig enorm und es isch cool will a) mal chli was anders und b) halt ebe witcher style mit vorher chli meditiere, tränk trinke und denn all abschlachte.
und um das ghats MIR iets zB au i somene rpg, mich in witcher ineversetze, d'welt erlebe gseh wie er, verändere so wit ich chan und ned drum iets es bsunders gwiefts kampfsystem s'spiele wo sich mit ninja gaiden chan messe. da legg ich meh wert druf, dass ich vorher wie de witchler chan voremene kampf anesitze und meditiere, ich find das total cool.
logisch chunnt na dezue, dassmer ersch wennmer scho gar kein potion meh chan benutze weiss, dass mer eini brücht. tönt tumm aber us miner sicht ghat das voll in ordnig, es isch es west rpg und mer druckt all paar schritt quicksave, normal. usserdem würd ich ohnehin JEDE kampf mal ohni potion versueche zum sie spaare. also who cares?
und ja, im 1 hett me d'potions zwar chöne jederziit iinäh, aber au nume wemme sie grad parat hett gha! det bin ich au öppemal chancelos in en kampf grate ohni potion. aso devoränne oder quickloade und zersch mal e füürstell sueche und per meditation tränk braue, wänn nöd sogar zersch no ingrediänze sueche. da me jetz jederziit meditiere chan isch es jetz nöd würkli umständlicher. wemme d'ingrediänze parat hett, natürli.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
ah ok. dä baum han ich ersch grad ufgmacht. da hätt ich weniger vorgabe, wemme was wo wie dörf upgrade, no guet gfunde. aber vilech macht das im wiitere verlauf sinn.Moff hat geschrieben:es git im witcher 2 im sword skilltree schnell attacke wo grad mehreri agriffed und de adrenalin finisher isch en mega gruppekiller.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
übrigens bin ich level 12 gsi bim leto, ich weiss ned wie viel das usmacht i dem spiel. aber für mich ischs irgendwodure au selbstverständlich, dassmer de storymässig endgegner vomene akt au ersch am endi vo allne sidequets macht. ich mein wemmer achunnt im akt 1 ischmer doch so level 7, oder?
naja
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- zwirrlibatz
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
ich spiels uf medium will übertriebe wämer ja au wieder nöd. aber wemme d'beschriebige vo de 2 nöchschthöchere stuefe liest, merkt me was da vo de macher eigetli d'absicht wär. nix isch mit hacknslay in die meute driigumpe und hesch gseh mini muckis woawoawoawoa brunz. für das gitts anderi mongispieli.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
das kampfsystem aus teil1 war grandios gewesen und etwas "anderes" als die ueblichen rpg's, das was wir hier vorgesetzt bekommen is ja ein witz, da die steuerung eben eher fuer nen konsole als fuer ne tast/maus ausgelegt wurde.
die kamera zickt in engen gaengen extrem, da frage ich mich warum die entwickler dem spieler nicht wieder selbst entscheiden lassen welche ansicht sie spielen wollen, statt stur die kamera hinter geralt zu setzen.
beim 1tem teil habe ich noch jedesmal 1-2 traenke vor nem kampf eingenommen, im 2tem teil noch nie....
die kamera zickt in engen gaengen extrem, da frage ich mich warum die entwickler dem spieler nicht wieder selbst entscheiden lassen welche ansicht sie spielen wollen, statt stur die kamera hinter geralt zu setzen.
beim 1tem teil habe ich noch jedesmal 1-2 traenke vor nem kampf eingenommen, im 2tem teil noch nie....
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
zwirrlibatz hat geschrieben:ich spiels uf medium will übertriebe wämer ja au wieder nöd. aber wemme d'beschriebige vo de 2 nöchschthöchere stuefe liest, merkt me was da vo de macher eigetli d'absicht wär. nix isch mit hacknslay in die meute driigumpe und hesch gseh mini muckis woawoawoawoa brunz. für das gitts anderi mongispieli.

Ich find d'Idee vom Kampfsystem genau drum grundsätzlich no guet. So als Bewiis, dass me durchuus chan es RPG mit eme chli Action-orientiertere Kampfsystem mache, ohni dass das dänn grad i de konsoleverblödete "press X to win"-Seichtgebiet à la Mass Effect, Fallout 3 & Co. mues ände. Guet, d'Gothic-Serie hätt de Bewiis eigentlich scho vor 10 Jahr erbracht, aber es isch glich guet, dass sich da au no anderi Entwickler Gedanke i die Richtig mached. Natürlich isch es nöd perfekt umgsetzt, aber es zeigt in e interessanti Richtig und das isch uf jede Fall viel meh wert als de Bioware-Asatz (nämlich Regression und Verblödig vom Gameplay als Forschritt z'verchaufe).
Apropos Konsole: D'Behauptig, dass es sich mit Gamepad besser spielt als mit Tastatur chan ich jetzt also grad gar nöd nahvollzieh. Han's e knappi Stund probiert und bin dänn aber schleunigst wieder zrugg zu de Tastatur/Muus-Stüürig. Gaht eifach alles viel zackiger dank Kamera- & Menustüürig per Muus und de Quick Buttons uf de Tastatur. Es Gamepad hätt für das Spieli z'wenig Chnöpf

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
Gsehni auso. Quickbuttons für signs sind recht wichtig. Zumals au mit pad recht hakelig isch.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
ich finde es stürt sich viel aagnehmer und s'menü vom startchnopf findi au super. mit muus und taschte isch mer das ganze z'hakelig gsi. und d'kämpf findi au besser mit em X und Y anstatt clicke
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
Grundsätzlich denki scho au, dass witcher 2 sehr guet fürs pad geignet isch, leider händs aber beid recht verhaue.
Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
gsehni das richtig? xbox360/ps3-release isch erscht im oktober 2011 ?!
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
so hans im zweite durespiele mal na als swordmaster grad de letho gmacht. und er isch total easy, sorry. chan de fruscht a dere stell ned nahvollzieh. first try und nedmal items benutzt (tränk und öl scho).
da ich iets meh schwertle und au gern mal falle und bombene und anderi signs benutze han ich mich iets doch na chli tüfer mitem kampfsystem usenand gsetzt und muess iets doch säge, dass es eigentlich recht super isch. es wird vor allem sehr schnell au sehr eifach wemmer die richtige skills benutzt und ufrüschtet. gfalltmer guet und ich muess mini meinig revidiere, es isch doch recht befriedigend wennmers denn schafft, vellicht machi dochmal na en durchgang uf hard.
ansuschte bini au im zweite durchgang enorm begeischteret vo dem spiel, prolog und chapter 1 het so viel sache wo sich total andersch entwickled und spieled wennmer sich andersch entscheidet, mer gseht ganz neui sache, sehr beidruckend und gnau was ich mir erwartet und erhofft han. und iets freu ich mich enorm uf es brandneus chapter 2, sehr sehr geil. es absolut grandioses spiel und ich bin recht sicher, dass das jahr keis bessers me chunnt für mich.
es sind vor allem au die chline sache wo witcher 2 so super mached, nedmal nur s'liebevolle design vode welte sondern zB, dassmer je nach dialog au eifach sofort verrecke chan, oder dassmer dur en tumme questusgang mal eifach für de rescht vom spiel es total lächerlichs tattoo am gsicht het, wahnsinn.
da ich iets meh schwertle und au gern mal falle und bombene und anderi signs benutze han ich mich iets doch na chli tüfer mitem kampfsystem usenand gsetzt und muess iets doch säge, dass es eigentlich recht super isch. es wird vor allem sehr schnell au sehr eifach wemmer die richtige skills benutzt und ufrüschtet. gfalltmer guet und ich muess mini meinig revidiere, es isch doch recht befriedigend wennmers denn schafft, vellicht machi dochmal na en durchgang uf hard.
ansuschte bini au im zweite durchgang enorm begeischteret vo dem spiel, prolog und chapter 1 het so viel sache wo sich total andersch entwickled und spieled wennmer sich andersch entscheidet, mer gseht ganz neui sache, sehr beidruckend und gnau was ich mir erwartet und erhofft han. und iets freu ich mich enorm uf es brandneus chapter 2, sehr sehr geil. es absolut grandioses spiel und ich bin recht sicher, dass das jahr keis bessers me chunnt für mich.
es sind vor allem au die chline sache wo witcher 2 so super mached, nedmal nur s'liebevolle design vode welte sondern zB, dassmer je nach dialog au eifach sofort verrecke chan, oder dassmer dur en tumme questusgang mal eifach für de rescht vom spiel es total lächerlichs tattoo am gsicht het, wahnsinn.
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
Wie lang hetme für en Durchlauf ungefähr?
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
ich würd säge 20 bis 30 stund für de erscht durchgang
schwer zum säge das nieneds staht
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Re: The Witcher 2 - Assassins of Kings
Nid die dümmscht Idee fürne Site!O_O hat geschrieben:http://www.howlongtobeat.com
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