[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
de konkurrenzdruck wird au dir na s gnick breche (guet du merksch wahrschinlich den nöd mal das plötzlich vill meh für alles zahle muesch, din lohn aber sta blibt) , den wirsch a mini wort zrugg denke.schwiizer produkt und d schwiiz stönd/sind gstande für qualitäts und gütesiegel (nur für das chömer überhaupt mehrpriis verlange ggü anderne)-nur so chömer au oise wohlstand inkl heiss gliebtem sozialstaat bibhalte, das werdemer immer meh verlüüre und ustuschbar willmer nur na pfiffene importieret mit billigsdiplömli , verfiggti CAS kürsli (nivellierig ufd duur uf EU-Standart) etc. etc.. und das isch nur die "normal" iwanderig. hoffentlich haemmer na gueti marketingfuzzis wo wenigstens na guet so chönd tue als ob d schwiiz na ihri wert haeti.
gueti iwanderig isch qualitativ gstüürti iwanderig. d schwiiz ischen export nation, mir sind agwise uf die beste iwanderer, nöd eifach uf alli iwanderer.
vom asylwese redemer erst recht nöd. hallo eritrea?
gueti iwanderig isch qualitativ gstüürti iwanderig. d schwiiz ischen export nation, mir sind agwise uf die beste iwanderer, nöd eifach uf alli iwanderer.
vom asylwese redemer erst recht nöd. hallo eritrea?
Zuletzt geändert von thaeye am 13 Aug 2021 19:23, insgesamt 2-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
zdumm? das gitz bim militär?... und du bisch trotzdem gsi?!
verarsch mi nöd man. nei, ich ha eifach nöd welle. drum hani aber meh stühre zahllt als du, was mich wiederrum zum grössere schwizer macht. gah go arschläcke.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das han ich au scho beobachted. sehr schad. wahri wort. schwizer gütesiegel gaht immer meh verlore.thaeye hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 18:16 das werdemer immer meh verlüüre und ustuschbar willmer nur na pfiffene importieret mit billigsdiplömli , verfiggti CAS kürsli etc. etc.. und das isch nur die "normal" iwanderig. hoffentlich haemmer na gueti marketingfuzzis wo wenigstens na guet so chönd tue als ob d schwiiz na ihri wert haeti.

das isch soszege s "letzte gefecht"

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

bin scho huere bunt ich.
Jaja scho guet.Mastler(P) hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 18:27zdumm? das gitz bim militär?... und du bisch trotzdem gsi?!
verarsch mi nöd man. nei, ich ha eifach nöd welle. drum hani aber meh stühre zahllt als du, was mich wiederrum zum grössere schwizer macht. gah go arschläcke.![]()

Ig ha o versucht ut und auf zivi zu mache, hoschis heis gmerkt. A dr ushebig ca. 40 pünkt gholt.

huere simulante, pass weg. HOPP SCHWIIIZ
signed ehemalig panzerfuustspezialist, in würde ausgetreten inkl. cervelat.
signed ehemalig panzerfuustspezialist, in würde ausgetreten inkl. cervelat.
Weiss ja nid, alles wird ja wegen der gewinn maximierung ins ausland verlegt....da verdient ein ur ch'ler extrem und lässt die anderen schmorren.
Swatch haben sie vor einpaar jahren wieder einpaar werke in die schweiz geholt, damit sie mit der "made in switzerland" werben dürfen. Was viele nicht wissen, ca. 30 -40 % werden immer noch im ausland produziert und die halbprodukte werden dann in der schweiz verbaut.
Die teile werden unter anderem auch fpr breitling, rado, tissot, hublot etc. Gefertigt.(rolex isch supr, die machet alles selbscht!)
Ig bi rettigs soldat gsi....also führwehr ma im tarnazug

Brother isch o was mit panzerfuscht hoschi gsi...irgendwas mit dragooner wo panzer abschiesset.
natürli chasch im maschinelle/produktion/handwerchliche bereich nömm mit de tieflohnländer mithebe. aber mir sötet ois zum geistige hub entwickle. anderst wirds nöd ga, die guete idee vo da skizziert und den id welt gschifft. und mitere iwanderig wo nur uf quantität setzt als uf qualität wirsch das nöd erreiche. das isch den ebe s welle konkurrenziere geg die länder wot eh kei chance häsch. nivelierig geg abe isch scho im gang. irgendwaen bisch ustuschbar. für was brucht d schwiiz 100000 office manager aus deutschland?
abr bis mir das merket isch wohl jede nachbar vo mir en ali bairami (en flotte typ) oder en heike schröder.
abr bis mir das merket isch wohl jede nachbar vo mir en ali bairami (en flotte typ) oder en heike schröder.
Zuletzt geändert von thaeye am 13 Aug 2021 21:10, insgesamt 1-mal geändert.
dir haeti na sanitäter geh, meistens chli schwul und ufem feld nöd z bruche.

zieh ufs land, da heds no nid so vieli ali bimbam. i fribourg sind wohnige u hüser no günschtig, de handänderigsstür isch aber mehr als gaggi.
zrugg zum thema:
in der alten firma wechselte der besitzer zum chinesen, der stellte dann irgendwelche manager aus dem ausland ein und versuchte die produktion(für'd auto) nach china und albanien zu verschieben. teilweise funktionierte das auch, aber bei den heiklen sachen wo es sehr viel know how brauchte haben sie es nicht fertig gebracht, das gleiche produkt in derselben qualität und zeit herzustellen.
die schweiz fährt meiner meinung nach sehr gut mit der lehrstellen/beruf schiene, ohne dieses model wären wohl schon sehr viele arbeitslos.
ich bin immer noch der meinung, dass es von beidem braucht, also auch die billig jobs wo zumeist nur ausländer diese besetzen. in der logistik der migros ist der ausländer anteil schon gross und ich denke nicht dass da viele schweizer diese jobs machen würden.
in der metzgerei ist die fluktuation auch sehr hoch, scheinbar ein kommen und gehen von uzgül und ilic etc.......
kolleg isch sani gsi.....guet de isch dann o arzt geworde. funker kolleg hett wärend der ganzi rs nur zocket de sack.......thaeye hat geschrieben:
dir haeti na sanitäter geh, meistens chli schwul und ufem feld nöd z bruche.evtl. verwechsli di au mitem rossi
guet d hardcorekiffer au meistens sani
![]()

rettigs hoschi isch scho guet gsi, öpis schlaues gmacht und das füur im tessin no dörfe lösche.....welschi kompanie si aber nervi säck gsi.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich ha Endi 90er für Flüchtlings-Chind usem Kosovo im Zwüscheuffanglager in Aqua Rossa e Sandchaschte, e Schaukel und Underkünft zämebaut. Und das als "glernte" Füsel im Reppischtal.
Hochwasserschutz denn au no.
Öpis schlimmers als d Auge vomene 6 jährige Vollwaise direkt usem Chriegsgebiet gits sicher. Vilicht mit ere Mani Pat Möchtegernpanzerfuscht de eiget Schwanz verlängere...
Huere pussies!
Hochwasserschutz denn au no.
Öpis schlimmers als d Auge vomene 6 jährige Vollwaise direkt usem Chriegsgebiet gits sicher. Vilicht mit ere Mani Pat Möchtegernpanzerfuscht de eiget Schwanz verlängere...
Huere pussies!
huere maschine 

- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Rossi my hero, mach mir en Chind!
Nei ernsthaft, ich respektier so öppis. Egal was ich politisch devo halte mag, dä arsch für anderi härrähebe und sich ihzsetze isch grosses kino.
Nei ernsthaft, ich respektier so öppis. Egal was ich politisch devo halte mag, dä arsch für anderi härrähebe und sich ihzsetze isch grosses kino.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Im millitär was schlaues zu machen ist suprig
Chrieg zu spiele findi weniger geil, obwohl das mit dem panzerfuscht sim no spass gmacht het i romont.

Chrieg zu spiele findi weniger geil, obwohl das mit dem panzerfuscht sim no spass gmacht het i romont.
git fast nix geilers als star wars z spiele mit lüüchtspurmun tüüf i de nacht.
Oder seriefüur mit dem sturmgwehr......ratatatatatata.

Guet, isch scho krass was für geld hier verballert wird, nur damit sie das nöchschte jahr widr das gliche budget bechöme.
hät scho was: non-ch manager gitts viel i dä schwiiz. und bi all däne cheffe, woni bisher gha han, muessi säge, ghöred schwiizer nöd zu mine bervorzugte. vieli sind z'lieb gsi und es paari sind so authoritäri scheuklappe miliz-köpp gsi.
d'schwiiz hät scho länger richtig erkännt, dass die guete idee exportiere muess. jetet sötteds viellicht mal luege, dass gueti füehrigseigeschafte importiered und das nöd in form vo usländische manager, sondern in form vo gedankeguet. dä 'ich hätti gern'-scheff funzt nöd. und dä 'ich schliiff der d'eier'-scheff au nöd.
d'schwiiz hät scho länger richtig erkännt, dass die guete idee exportiere muess. jetet sötteds viellicht mal luege, dass gueti füehrigseigeschafte importiered und das nöd in form vo usländische manager, sondern in form vo gedankeguet. dä 'ich hätti gern'-scheff funzt nöd. und dä 'ich schliiff der d'eier'-scheff au nöd.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
sit dir fertig mit de gmeinsamkeite und em gägesitige schwanzriibe und göht bitte wieder zum gewohnte gegesitige afigge über? danke!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Armee sch die sinnlosischti Organisation wos gid in CHsiralos hat geschrieben:Oder seriefüur mit dem sturmgwehr......ratatatatatata.![]()
Guet, isch scho krass was für geld hier verballert wird, nur damit sie das nöchschte jahr widr das gliche budget bechöme.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Heb d Frässi du erfolglose VollpfoschteJones hat geschrieben:sit dir fertig mit de gmeinsamkeite und em gägesitige schwanzriibe und göht bitte wieder zum gewohnte gegesitige afigge über? danke!
![]()
hoi rossi, geits dir guet?Herr Rossi hat geschrieben: ↑14 Aug 2021 11:29Heb d Frässi du erfolglose VollpfoschteJones hat geschrieben:sit dir fertig mit de gmeinsamkeite und em gägesitige schwanzriibe und göht bitte wieder zum gewohnte gegesitige afigge über? danke!
![]()