[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
De ganz Tag bis Ort offline und denn das Topic. Geile Scheiss, the g spirit it is 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mit Asylbewerber go wandere und Alphornpfiffe mit Gras stopfe.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
genau. die sieche mue mer integriere!Herr Rossi hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 14:36 Mit Asylbewerber go wandere und Alphornpfiffe mit Gras stopfe.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Isch immer wieder luschtig, wenn gwüssi wege de usländer jammere u dann geit me i die berner oberland oder waalis, dann isch dort 90% vo allne service agstellti us dütsch, italy oder ösiland.
Was meined dir was dann passiert wenn die alli fehled, tuet dann der maschtler oder der aug ga serviere?
Burre jammere ja scho weg de erntehelfer us polanski...u im g forum wo eh alli i zh oder zug lebed, merked sie vo all dem nued. Chli fern vo allne rwalitaet u huechlerisch.
Was meined dir was dann passiert wenn die alli fehled, tuet dann der maschtler oder der aug ga serviere?
Burre jammere ja scho weg de erntehelfer us polanski...u im g forum wo eh alli i zh oder zug lebed, merked sie vo all dem nued. Chli fern vo allne rwalitaet u huechlerisch.

Genau...bei nachbars omi haben sie wohl 3-4 asylanten fürs mähen und trimmern beordet, sind dieses jahr schon etwa 3 mal aufgetaucht.Mastler(P) hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 14:37genau. die sieche mue mer integriere!Herr Rossi hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 14:36 Mit Asylbewerber go wandere und Alphornpfiffe mit Gras stopfe.

Weisch was regt mi uf? Uslandschwizer. Die gönnd ärnschthaft irgendwo ane und sitt det voll de usländer! Weisch wie viel kultur hend die scho kapott gmacht!

aber ja me muess demit lebe dasme als CHer im eigete land immer weniger z sege haet. thats life. mir gsehnd ois im ur schweiz museum. aber nur mit CH Stammbaum! guet de halbi serb nehmer den au na uuf.
Zuletzt geändert von thaeye am 13 Aug 2021 16:07, insgesamt 10-mal geändert.
tümmer! in tsüri sägemer tümmer.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
tsüri suugt au grossi schwänz, aber das weisch ja.
stimmpt, du bisch kt schwiiz... huere usländer!
dis mami uf allne viere.
ich bin profiteur, vo zh de chohle abzügle und wenig stüüre zahle. en böse sozsege. wenn zh scho kei schwiiz meh isch, den wenigstens mir chohle abdrucke 

immer de glich mist mit so idiote, den chömets vowege "mir bruchet die alli als arbetschräft". und den luegsch i d heimatländer vo dene lüüt und döt gat gar nix meh. doch en gueti idee. es isch nöd alles guet wo so isch wies isch.siralos hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 15:10 Isch immer wieder luschtig, wenn gwüssi wege de usländer jammere u dann geit me i die berner oberland oder waalis, dann isch dort 90% vo allne service agstellti us dütsch, italy oder ösiland.
Burre jammere ja scho weg de erntehelfer us polanski...u im g forum wo eh alli i zh oder zug lebed, merked sie vo all dem nued. Chli fern vo allne rwalitaet u huechlerisch.![]()
d wirtschaft haet sich scho immer chöne apasse ufd umständ (als ob mir agwiese sind uf servierdüsene usem usland und die billige erntehelfer), aber vo oekonomie haend so pappnasene wie du ja kei ahnig.
du weisch wer de chohle bringt i de schwiiz?
schuster bleib beim regal. es gat um en nach bedürfniss vo de ch gregleti iwanderig und nöd eifach um chli lohndumping z mache wie jetzt wome eifach jede güsl inelat. meh güsl=sinkendi löhn. entschuldigung für die zartbesaitete wegem wort güsl. das sind natürli au mensche mit ihre eigete erfahrig und lebe und alles zämä du sogar mit seel und sind sicher ganz liebi! isch jetzt guet?
Schwingfäst amigs fast läär well d usländer das nid guet finded!

- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ha mal gschwinget. Hornusse würmi intressiere oder Alphorne, abr wiit und breit kei Möglichkeit.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
kei ahnig was das mitm zitat ztue hät, aber blieb mal binere sprach du schizo und mach bitte nöd eine uf ribit.
wie vill?
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 13 Aug 2021 17:22, insgesamt 2-mal geändert.

früehner häsch bi eus ide allmend go hornusse spiele.
sägelflüge au. alles wäg. defür hämmer dä üetlibergtunnel und dä pimmelpark vornedra.
sägelflüge au. alles wäg. defür hämmer dä üetlibergtunnel und dä pimmelpark vornedra.
dis mami uf allne viere.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

oof, auweia.

lol kei ahnig vo beschäftigungs arbeit.....dasch a schritt i di integration, isch chlar gsi dass du dir dafür nid interessierscht. ich finds aber supr, dass es sowas gibt...alle etwas beschäftigt und der rasen der oma wird für wenig geld oder gar gratis gemäht.Mastler(P) hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 17:17kei ahnig was das mitm zitat ztue hät, aber blieb mal binere sprach du schizo und mach bitte nöd eine uf ribit.

lol...i gloub i dinere dna schlummert a schwarze, ocalan u a chines hoschi, soviel zur geschicht kenntnisse vo wäge ur ch.aber ja me muess demit lebe dasme als CHer im eigete land immer weniger z sege haet. thats life. mir gsehnd ois im ur schweiz museum. aber nur mit CH Stammbaum! guet de halbi serb nehmer den au na uuf.

was isch a ur schwizzer, het er a gradi nase oder tuet er gern buure, het er blondi oder bruuni hoor?
Zuletzt geändert von siralos am 13 Aug 2021 17:52, insgesamt 1-mal geändert.
er haet nöd soen saudumme dialekt wie du ufjedefall.
uuuund?
was söll er süscht für a dialekt ha......dasch gar wenig was a ur ch sött usmache.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

beschäftigungs arbeit.. ich bi im zivilschutz gsi und kenn das daher zu guet.
ich hett da eh vill simpleri lösig: arbetslager.
beschäftigungs arbeit isch für dich also integration?
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 13 Aug 2021 18:05, insgesamt 2-mal geändert.

ich han d dna vo dinere muetter dezue na, aber han dich glich gern au als papierlischwiizer.
Aweia....zdumm oder zschwach für en millitaer gsi?Mastler(P) hat geschrieben: ↑13 Aug 2021 18:03
beschäftigungs arbeit.. ich bi im zivilschutz gsi und kenn das daher zu guet.
Ig haz millitär gmacht, also bi ig mehr ch als de maschtler.

@aug:
A findi guet, dann bisch ja usgschlosse als ur ch'ler. Komm uf di helleri sitte dr macht.