Will jedes kack Produkt, jedi Scheiss Idee und jedi hirnentläärt Bewegig schlussändlich uuf Europa übereschwappt: es isch zum Chotze und dUSA (aber au dä Pöbel uuf däm Kontinänt) sött uuf sheftigscht defür kritisiert werde, dass Europa sich vo jedem beschissene US-Hype iinäh laht
Truurig ischs.
Kei Ahnig, um was es gaht, aber dVorstellig, dass dSchwiiz irgendwänn ihri Integrität und Loyalität zu ihre Lokalkultur verlüüre chönnt und eifach en wiitere kulturell nivelierte Läbensort uuf dä politisch und ideologisch globalisierte Landcharte vom Kapitalismus wür werde, stimmt mich ohnmächtig.
Wieso vermischt me eigentlich all Kulture mit somene Nachdruck? Es fühlt sich wie Nötigung ah. Me prässt kulturell diversi Lüüt ahnenand, vermängt si imene eher homogene kulturelle Chreis und fordert vonenand Akzeptanz und dass me mitenand guet uuschonnt. Ich will kei Akzeptanz a priori, will sich das so für en Humanischt und Guetmänsch ghört, ich will, dass me sich Akzeptanz wiiterhin verdiene muen. Zum Chotze isch dä global, linki Hippietanz, sölled sich all iis Chnüü figge. K, chönnt wiiter zum Thema schriibe, bye.