[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Jones hat geschrieben: 10 Aug 2021 09:16 scho wieder so USA Hass! cha's langsam nüme gseh! :idea:
Will jedes kack Produkt, jedi Scheiss Idee und jedi hirnentläärt Bewegig schlussändlich uuf Europa übereschwappt: es isch zum Chotze und dUSA (aber au dä Pöbel uuf däm Kontinänt) sött uuf sheftigscht defür kritisiert werde, dass Europa sich vo jedem beschissene US-Hype iinäh laht
thaeye hat geschrieben: 12 Aug 2021 05:11 meh chas aber au so mache wied CH und s eigene volk wird in 100 jahr nömm da siii :lol:
Truurig ischs.
Kei Ahnig, um was es gaht, aber dVorstellig, dass dSchwiiz irgendwänn ihri Integrität und Loyalität zu ihre Lokalkultur verlüüre chönnt und eifach en wiitere kulturell nivelierte Läbensort uuf dä politisch und ideologisch globalisierte Landcharte vom Kapitalismus wür werde, stimmt mich ohnmächtig.
Wieso vermischt me eigentlich all Kulture mit somene Nachdruck? Es fühlt sich wie Nötigung ah. Me prässt kulturell diversi Lüüt ahnenand, vermängt si imene eher homogene kulturelle Chreis und fordert vonenand Akzeptanz und dass me mitenand guet uuschonnt. Ich will kei Akzeptanz a priori, will sich das so für en Humanischt und Guetmänsch ghört, ich will, dass me sich Akzeptanz wiiterhin verdiene muen. Zum Chotze isch dä global, linki Hippietanz, sölled sich all iis Chnüü figge. K, chönnt wiiter zum Thema schriibe, bye.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

pass uuuf vyse, giltisch den au schnell als "böse" rechtskonservative :lol: nah besser als nazi
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Bin unpolotisch, weder rächts no links, bin keinere Partei hörig und fröhne keim Personekult. Ich argumentiere für Vernunft, logischi Schlüssigkeit, Moral im Sinn, dass me so agiert, dass dSumme vo Liid verminderet oder verhinderet wird. Aber klar wür miini Haltig als rächts uusgleiht werde, was es nöd isch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

vernufnt haet sich vorallem im linge lager leider verabschiedet. jede seit er segi "unpolitisch" momentan. willer ebe nöd will is "rechte" lager gsteckt werde. und wieso isch das?

gester grad 3 stadtzürcher us de "szene" neb mir im zug bis nach wädischwil gha, sie haend gmotzt über die dumme landeier und ihres wahlverhalte. den aber gross go umeschreie das sie us de "linke" stadtszene chömet :lol: maskepflicht haends igforderet, selber aber es getränk die ganz fahrt offe und ohni maske :lol: :lol: doppelmoraliste halt.
Zuletzt geändert von thaeye am 12 Aug 2021 13:02, insgesamt 1-mal geändert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Nazis
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

lol :lol:

Es isch übrigens rächt voruussehbar, dass wänn öppis Extrems forciersch, au en extremi Defensive hervorrüefsch, die Linke chönnt aber nöd eimal um dä Egge dänke und die eventuelle Konsequänze vo ihre Handlige erchänne und no vor dä eigentliche Handlige, möglichi Lösige für die Eventulitäte, wo die Handlig zur Folg hät, sich uusdänke. Hauptsach me macht ein Schritt fürschi und luegt mal was passiert.
Das was passiert, chamme i dä meiste Fäll voruusgseh und scho mal möglichi Lösigsahsätz paratlegge, bevor me handlet. Dä Mangel ah Voruussicht regt mich aktuell bi dä Linke am meiste uuf.
Aber das chamme irgendwie allne Politiker vorwerfe. Ich wär defür all die Schwachchöpf, also die gsamt Wältpolitik duur e künstlichi Inteligänz z ersetze.

Also sprach GOLEM.
Zuletzt geändert von Vyse am 12 Aug 2021 13:37, insgesamt 1-mal geändert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Zürcher
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 12 Aug 2021 11:35 Es fühlt sich wie Nötigung ah.
will es das isch.
thaeye hat geschrieben: 12 Aug 2021 12:18 gester grad 3 stadtzürcher us de "szene" neb mir im zug bis nach wädischwil gha, sie haend gmotzt über die dumme landeier und ihres wahlverhalte. den aber gross go umeschreie das sie us de "linke" stadtszene chömet :lol: maskepflicht haends igforderet, selber aber es getränk die ganz fahrt offe und ohni maske :lol: :lol: doppelmoraliste halt.
die hueresöhn ghöred sofort is arbetslager!
Vyse hat geschrieben: 12 Aug 2021 13:28 Es isch übrigens rächt voruussehbar, dass wänn öppis Extrems forciersch, au en extremi Defensive hervorrüefsch, die Linke chönnt aber nöd eimal um dä Egge dänke und die eventuelle Konsequänze vo ihre Handlige erchänne
:idea: die au grad is arbetslager. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

die chömed spöter uf europa und denn wird so richtig nivelliert bi eus.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

Hüt d "Beleidigung" ghört: Du huere Schwiizer
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Wieso macht me eigentlich für Asylante kein gschützte aber abgsperrte Wohnort, quasi es Asylcamp, i däms alles händ wos bruuched: jede hätt es Zimmerli, en Fernsäh, Büecher, Underhaltig, Iichaufsmöglichkeite, usw.
Nachme Jahr oder so, chönnt me dKonfliktsituation i ihrem Land neu beuurteile und wär längerfristig kei Besserig im Konflikt absehbar, müesst me ebbe dAsylante druff vorbereite ebbe doch id Gsellschaft z integriere, aber nur die, wo sich innerhalb vo däm Jahr ahständig benoh händ, also kei Gwaltverbräche innerhalb vom Asylcamp verüebt hättet (die andere müesstet bis zur Rückreis im Asylcamp bliibe).

Wänn ich mier vorstelle (und leider han ich en zu gueti Vorstellig für all mögliches Liid), ich wür ahmene Ort läbe, i däm Chrieg uusbroche wär, ich wär no so froh, hätt ich so es Refugium. Chrieg isch dHöll: hängschs i diine Wohnig, Bsetzigsmacht chonnt, zerrt dich und diini Nachbere i dä Underwösch uuf dStrass, verschüsst die, wo sich widersetzted und lönd di blutt und mit nüüt zrugg, wänn tumm tuesch, bechonnsch doch no e Chuggle verpasst.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

öppe so hät in italie en salvini dänkt und öppe so ähnlich gsehts in süd-spanie und in griecheland us. mal abgseh vo paar wenige, wo sich z.b. in spanie bim versuech, über dä zaun z'cho umbracht händ, tüend die meischte sich über unmenschlichi bedingige beklage und ad mänscherächt appelliere... also wenn wottsch hälfe, aber nöd z'fescht, wirsch ide medie verrisse.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

dWürd und Mänschreächt müesstet natürlich gwahrt und forciert werde, natürlich dörft so es Refugium nöd zumene Ghetto vercho (was ja aber ja au nöd passiere wür, wänn ja dAsylante die guete Wert vo ihre Kultur wiiterhin würed innerhalb vom Refugium pfläge und sich um es zivilisierts Läbe bemüeh würed, was au wiederum erwartet wür werde vom „Gastland“ würeds schlussändlich doch integriert werde).
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

neee, alli abfahre. heime ga.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

guet eigentlich spielts eh kein rolle me, d weiche sind gstellt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

chasch mal min security kolleg fröge wies so in "abgsperrte wohnbereich" für asyslante so zu und her gat. :lol:

höchstens na 5 % vom güsl vo hüt womer ufnehmet, isch ok. de rest wird den eh ufgfüllt vo billige dütsche.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 13 Aug 2021 07:14 guet eigentlich spielts eh kein rolle me, d weiche sind gstellt.
Schoso, und id Polotik wird ich au nöd gah, drum sind die Gedanke/Ideeä alles chli Hirnwichserei.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

oder am beste holt me sich usgwählti asylante selber ( verfolgti schwuli, christe etc.) -->siehe canada. und lat nöd eifach die mit de grösste connections zu schlepper und chohle is land, meistens na minderjährig mit bart und schnuuz :lol:

was machet eigentlich d eriträer na da? d shipis sind ja au widr zrugg nachem chrieg :groel: :groel: noooot, schlussendlich blibet eifach alli da :lol: :lol: de gueti alti chohle halt. huere chuehschwiizer sind scho saudumm
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

mini bude nimmt lehrling für es jahr uf, wo susch kei stell gfunde händ.
jetz chunt di dritt generation sitt ich da schaff. bis jetz gsehts bi allne, also ca. 12 lüht d'quote so us: 80% albaner, 20% serbe. ohni scheiss. :lol:
di eint isch no geil gsi. strohdumm, aber geil. :sabber:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bi ois sind alli alte schwiizer studioleiter (zum teil 10jahr debiii) gange und ersetzt worde dur jung gmues"kaderschmiede" lüüt us Dütschland. :lol:

schwiizer kmu halt
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Aber wieso eigentlich? Traued sich dSchwiizer kei Füehrigsposition zue oder händs sGfühl, dass Düütschi irgend e Kompetänz häged, wo sälber nöd glaubed uufzbüüte chönne? Es macht absolut kein Sinn.
Übrigens, uuf miim Stockwerk vom Mehrfamiliehuus bin ich dä letscht Schwiizer, links und rächts vo mier jewiils Düütschi.

Apropos Akzeptanz. Hätt ich ändlich miini Millione und wür mich in es urchigs Dörfli (am liebschte im Berneroberland) verzieh, wür ich au nöd erwarte, dass ich, also nöd iiheimisch, uuf Ahieb wür akzeptiert werde. Ich wür zerscht Mal ahcho, langsam mich mit dä Lüüt vertraut mache, paar Landschaftsbilder male und die dä Nachbarschaft als Gschänk ahbüüte und nach foif bis zäh Jahr würdes dänn finde, dass dä zuezoggeni Zürcher eigentlich schono zwäg säg und mich dänn akzeptiere würed.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Isch günschtiger usländer zu ha als renitenti alti schwiizer.

Lustigerweise gibts auch arbeit, wo sich die schweizer zu fein dafür sind oder keiner würde für den hungerlohn arbeiten wollen. Siehe pflege, logistik....letzteres vesteht zu sicher 90% ausländer bestehend aus halb europa(wenig dütschi u ösis)
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 13 Aug 2021 09:02 Aber wieso eigentlich? Traued sich dSchwiizer kei Füehrigsposition zue oder händs sGfühl, dass Düütschi irgend e Kompetänz häged, wo sälber nöd glaubed uufzbüüte chönne?
hmm. füehrigskompetänz.. dütsch.. füehrig... dütschi füehrig.. 🤔
Vyse hat geschrieben: 13 Aug 2021 09:02Apropos Akzeptanz. Hätt ich ändlich miini Millione und wür mich in es urchigs Dörfli (am liebschte im Berneroberland) verzieh, wür ich au nöd erwarte, dass ich, also nöd iiheimisch, uuf Ahieb wür akzeptiert werde. Ich wür zerscht Mal ahcho, langsam mich mit dä Lüüt vertraut mache, paar Landschaftsbilder male und die dä Nachbarschaft als Gschänk ahbüüte und nach foif bis zäh Jahr würdes dänn finde, dass dä zuezoggeni Zürcher eigentlich schono zwäg säg und mich dänn akzeptiere würed.
lol. "wosch es biud? das ha ig zeychnet." 10min spöter: "dä zürcher stadtmönsch isch eich no eh guete. er hät mr s biud geh. da lue. fasch no schön."
praktisch voll akzeptiert, dank bild. aber isch ja bern, deht gaht alles chli länger. mousch scho 10 jahr warte bis das bild schön staub druff hät. ersch denn bisch richtig debi.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 13 Aug 2021 07:16 chasch mal min security kolleg fröge wies so in "abgsperrte wohnbereich" für asyslante so zu und her gat. :lol:

höchstens na 5 % vom güsl vo hüt womer ufnehmet, isch ok. de rest wird den eh ufgfüllt vo billige dütsche.
:aufarkingweia:
Antworten