esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Bisch vo dim Vater vergewaltigt worde?
kinder die nicht mehr mit der situation zurecht kommen können, schreien, fluchen und schlagen um sich......keine angst, deswegen habe ich dich doch noch gerne. :bussi:

@aug:

lol im regewald schwitzt man des öfteren....tönt komisch, ist aber so.
costa rica isch suprig gsi, ebenso venezuela :1thumb: venezuela wuerde ich jetzt aber abraten, ist ein bisschen gefährlich wegen wirtschaft, hunger(obacht rossi) und der steigende kriminalität.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:achtung er meint die noi SARS_COVID_2_VARIANTE P.1 us Manaus.

bini mal gsi. chli schwitzig döt.
Bald gits die no viiiiiel gfährlicher Entlibuecher Variante. Ubass!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Schriib besser wie oft du dini eltere bsuechisch, dann ergibt diis gejammer vo wäge "die armen alten" auch etwas mehr sinn und akzeptanz.

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Schriib besser wie oft du dine Psychiater bsuechisch, denn ergit diine zämehängslos Stuss überhaupt Sinn.

Hättisch richtig gläse wär der d Amerkig betreffend (Achtung Spoiler) Altersheim nid entgange. Lueg, entweder versuechsch dich zbemüeh em Thema bzw de Diskussion zufolge oder lasch es sii.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

siralos hat geschrieben: Nochmals die frage,was musstest du entbehren dass du demonstrieren gehst? Was ich entbehren musste, steht ja oben und das ist ein furz.
rossi hat geschrieben:Freiheite münd mir entbehre, mir werded igschränkt wo, wie und mit wem mir üs dörfed träffe. Mir werded bestraft wenn mir üs nid a Regle halted wo ufgschtellt worde sind oni ei einzige Bewiis dass die Regle en messbare Nutze hend. Alti chranki Lüüt werded igschperrt und isoliert. Und und und
siralos hat geschrieben:Du sagtest die alten leute sind isoliert und am vereinsamen, betrifft das deine eltern, wenn ja, wie oft hast du sie vor corona besucht?
rossi hat geschrieben:Ich bsueche mini Eltere ganz normal wie immer, oni Maske. Die sind halt nid in Panik verfalle und glücklicherwiis nid im Altersheim.
siralos hat geschrieben:Die frage war wie oft, dass du sie ohne maske besuchst war ja ersichtlich gewesen.
deine entbehrungen, deine eltern, wie oft und nicht ob du im schutzanzug oder mit krawatte sie besuchst. :tumble:
dass du null ahnung hast wie es in den pflegeheimen zu und her geht wissen wir ja, aber das war nicht das thema.

es ist eine einfache frage, die du auch einfach beantworten kannst/solltest...dr jones und feeshlee sind glaube ich die schlauen hier :idea:

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

lol, null tscheggsch
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Beantwort doch eifach sini frag herrgott nomau... :groel:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:lol, null tscheggsch Bild
Scho no blöd, das ganze quote zueg nid? :kicher:

Es geht ja bei dir nicht anders, du widersprichst und behauptest dauernd was anderes.

Ist wie mit den links die du gepostest hast, es war sehr einfach sie zu wiederlegen. :vortex:

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

2 bis 3 mal pro Monet, läck bisch du en unsägliche Idiot siralos. Die Information bringt dir itz unglaublichi Befriedigung gäll...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben:Beantwort doch eifach sini frag herrgott nomau... :groel:
Du bischt dr schlauscht hier inne, wieklich.:idea:

Ich bin so dumm und versuche seine falschen behauptungen zu wiederlegen. :typej:

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

er wott chli emotionalisiere. eifachi taktik. nix falsche behauptige widerlege.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Mär 2021 09:03, insgesamt 1-mal geändert.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:2 bis 3 mal pro Monet, läck bisch du en unsägliche Idiot siralos. Die Information bringt dir itz unglaublichi Befriedigung gäll...

Oh das ist noch viel, in etwa wie bei mir. :1thumb:

Ich denke nicht dass sie vereinsamen.....die älteren leute die nichtn n den pflegeheimen sind und oft besuch von freunden und verwandschaft kriegen, vereinsamen meiner meinung nicht, also kann deine aussage ja nicht stimmen von wegen alt und isoliert.

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was haet d bsuech vom rossi mit corona z tue? dümmer gats nöm. känsch du am rossi sini verhältnis? was haet das alles mit corona z tue? und mit de massnahme?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Er isch tatsächlich so dumm...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:2 bis 3 mal pro Monet, läck bisch du en unsägliche Idiot siralos. Die Information bringt dir itz unglaublichi Befriedigung gäll...

Ich denke nicht dass sie vereinsamen.....die älteren leute die nichtn n den pflegeheimen sind und oft besuch von freunden und verwandschaft kriegen, vereinsamen meiner meinung nicht, also kann deine aussage ja nicht stimmen von wegen alt und isoliert.
I verstah im gegesatz zu andere dini grundussag, dass lüt, wo ihri eltere/grosseltere eh nie bsueche, das argumänt besser gar nid sötte bruche wiu's ghüchlet isch..

Dass die alte aber NID vereinsame, isch mire meinig nach falsch. Aber ja, wohl eher uf die im heim bezoge aber um die geits ja i däm argumänt... Wenn meh sie ufgrund vom druchus berechtigte grund, vom virus z'schütze, isoliert u ke bsuech zuelaht, het das anderi (nid banali) folge für ihri gsundheit. Drarum säge ja o viu ganz alti, dass sie das risiko lieber igöh anstatt a vereinsamig dr lebensmuet z'verliere u z'stärbe..

Im umchehrschluss verstahni aber o d'heimleitig, dass sie öpis muess mache... Het i paarne heim ratz fatz die halb bewohnerschaft oder meh dahingrafft..

Es isch u bliebt e huere figg entscheid u beidi variante bringe schwäri Nachteil mit sich. Dass das nid jede glich bewertet (was isch schlimmer) liegt ir natur vor sach...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Er isch tatsächlich so dumm...
Soll ich dich wieder quoten und auf die beine helfen?

Supr wie ihr lesen und verstehen koennt..... :1thumb:

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

du gsesch überall nur "mühli&figg" entscheid und machsch chli eine uf "ich verstahn ja alli" (die hani am meiste uf de latte), will du dich nöd entscheide wottsch. aber so sind villi halt. irgendswaen chunt de moment wott muesch priorisiere und jetzt nacheme jahr sind die massnahme also würkli nömm z verteidige. sie bringet nur unfriede und pleitene.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Mär 2021 09:35, insgesamt 2-mal geändert.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Die Alte vereinsame wie gstört :| ...ich gseh das, will ich 1x in dr Wuche in es Senioreheim gang go Kaffi liefere. Inzwüsche hock ich ab und zue au zu ihne aahne und tue chli pläuderle mit ihne. Lutt em Leiter isch das e riesige Mehrwärt für sie. Nöggscht Wuche mach ich sogar e Kaffipräsentation im Speisesaal.
Zuletzt geändert von mr.raw am 25 Mär 2021 09:27, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mr.raw hat geschrieben:Die Alte vereinsame wie gstört :| ...ich gseh das, will ich 1x in dr Wuche in es Altersheim gang in es Senioreheim go Kaffi liefere. Inzwüsche hock ich ab und zue au zu ihne aahne und tue chli pläuderle mit ihne. Lutt em Leiter isch das e riesige Mehrwärt für sie. Nöggscht Wuche mach ich sogar e Kaffipräsentation im Speisesaal.
:1thumb:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:

I verstah im gegesatz zu andere dini grundussag, dass lüt, wo ihri eltere/grosseltere eh nie bsueche, das argumänt besser gar nid sötte bruche wiu's ghüchlet isch..

Dass die alte aber NID vereinsame, isch mire meinig nach falsch. Aber ja, wohl eher uf die im heim bezoge aber um die geits ja i däm argumänt... Wenn meh sie ufgrund vom druchus berechtigte grund, vom virus z'schütze, isoliert u ke bsuech zuelaht, het das anderi (nid banali) folge für ihri gsundheit. Drarum säge ja o viu ganz alti, dass sie das risiko lieber igöh anstatt a vereinsamig dr lebensmuet z'verliere u z'stärbe..

Im umchehrschluss verstahni aber o d'heimleitig, dass sie öpis muess mache... Het i paarne heim ratz fatz die halb bewohnerschaft oder meh dahingrafft..

Es isch u bliebt e huere figg entscheid u beidi variante bringe schwäri Nachteil mit sich. Dass das nid jede glich bewertet (was isch schlimmer) liegt ir natur vor sach...
Bravo Jones, du hesch verstande. Ja, en Heimleitig mues entscheide und das Isch sicher nid e eifachi Sach. Bi Bewohner wo geistig nümm fähig sind sich zu üssere isches sicher bsunders heikel, bi settige wo aber no parat sind im Chopf muss mer sich scho überlegge öb mer irem Wunsch nach Kontakt darf nochego. Eigeverantwortig..
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

mr.raw hat geschrieben:Die Alte vereinsame wie gstört :| ...ich gseh das, will ich 1x in dr Wuche in es Senioreheim gang go Kaffi liefere. Inzwüsche hock ich ab und zue au zu ihne aahne und tue chli pläuderle mit ihne. Lutt em Leiter isch das e riesige Mehrwärt für sie. Nöggscht Wuche mach ich sogar e Kaffipräsentation im Speisesaal.
Guete maa! Ehrlech! Respekt!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

mr.raw hat geschrieben:Die Alte vereinsame wie gstört :| ...ich gseh das, will ich 1x in dr Wuche in es Senioreheim gang go Kaffi liefere. Inzwüsche hock ich ab und zue au zu ihne aahne und tue chli pläuderle mit ihne. Lutt em Leiter isch das e riesige Mehrwärt für sie. Nöggscht Wuche mach ich sogar e Kaffipräsentation im Speisesaal.
Mega!!! Du bisch super!!
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:

Bravo Jones, du hesch verstande. Ja, en Heimleitig mues entscheide und das Isch sicher nid e eifachi Sach. Bi Bewohner wo geistig nümm fähig sind sich zu üssere isches sicher bsunders heikel, bi settige wo aber no parat sind im Chopf muss mer sich scho überlegge öb mer irem Wunsch nach Kontakt darf nochego. Eigeverantwortig..
Gsehni o so. Problem isch halt, dass es vo beider gattig im heim het. Wenn denn z'fitte grosi sini family gseht, de virus zrügg is heim bringt und 20 weniger fitti innerhalb 2 wuche tod si, isches aber ir verantwortig vom heim u nid vo däm grosi wo use isch...
Es git eifach ke schwarz u wiss i so sache o wenn das gwüssi eifach gstrickti gern behoupte..
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

De springend Punkt isch, dass die im Heim wo no geistig fit sind nüt degäge chönd mache und elei münd sterbe. Si wend ja meistens sterbe, dene isch das voll bewusst. Si wend eifach nid elei sterbe. Wer wett das scho? Ich finds huere krass. Es tuet mer richtig weh für die Mönsche :(
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

gnau weg " es git kei schwarz und wiis" haemmer jetzt so elendigi massnahme. es chrüsimüsi wo gar nix bringt. i kei richtig.
Antworten