Buccaneer hat geschrieben: Vergiss nicht: toxische Menschen streiten nicht mit Dir, sie argumentieren im Wesentlichen mit sich selbst und Du wirst eingeweiht in ihre langen, ermüdenden Monologe.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Buccaneer hat geschrieben: Vergiss nicht: toxische Menschen streiten nicht mit Dir, sie argumentieren im Wesentlichen mit sich selbst und Du wirst eingeweiht in ihre langen, ermüdenden Monologe.
absehbar gsi, de verteidiger vo de arme lüüt.zwirrlibatz hat geschrieben:a alli wo em ribit so vorträg halte, werum reged euch sini poschts (und ja, das tüends) eso uf? chönnts sii dass er es birebitzeli rächt hett? au wenns eure meinig nah meh geschriebsel als würklichi aktione sind, will säb ungliichgwicht isch vermuetli gar nöd das wo euch stört. wobii... wenn er sich würkli voll guet biologisch ernährt und nur im lädeli um de egge oder i biokorrekte e-shops poschtet, macht er scho meh guets für d'wält als mir alli zäme.![]()
naja, jedefalls mal wieder alli gäg de ribit. toll.
hoi RIBIT.Ribit hat geschrieben:Sie sind nicht "sozial schwach", sie werden lediglich vom Kollektiv ...welche vor dem Gelde kriechen... zertrampelt und erleiden dadurch Kollateralschaden.
und de aug raffts wieder nöd.thaeye hat geschrieben:absehbar gsi, de verteidiger vo de arme lüüt.zwirrlibatz hat geschrieben:a alli wo em ribit so vorträg halte, werum reged euch sini poschts (und ja, das tüends) eso uf? chönnts sii dass er es birebitzeli rächt hett? au wenns eure meinig nah meh geschriebsel als würklichi aktione sind, will säb ungliichgwicht isch vermuetli gar nöd das wo euch stört. wobii... wenn er sich würkli voll guet biologisch ernährt und nur im lädeli um de egge oder i biokorrekte e-shops poschtet, macht er scho meh guets für d'wält als mir alli zäme.![]()
Ribit hat geschrieben:Ich glaube eher dass jemand versucht mich zum Schweigen zu bringen indem man mir unterstellt "krank" zu sein...
+ wür ich nöd ungern es Foti gseh.Ribit hat geschrieben:ich habe eine gewisse imposante Statur und sie können sich dann weniger "hinter einem Forum", verstecken.
zwirrlibatz hat geschrieben: wenn er sich würkli voll guet biologisch ernährt und nur im lädeli um de egge oder i biokorrekte e-shops poschtet, macht er scho meh guets für d'wält als mir alli zäme.![]()
Klar hed er mit vilem Rächt und für mich persönlich sind d Themene mehrheitlich interessant. Mich stört eifach nur das pseudoelitäre Geschwafel und die mangelnd Fähigkeit sine eiget Scheiss nid de andere id Schue zschiebe. Das stört mich nid nur bi ihm.zwirrlibatz hat geschrieben:a alli wo em ribit so vorträg halte, werum reged euch sini poschts (und ja, das tüends) eso uf? chönnts sii dass er es birebitzeli rächt hett? au wenns eure meinig nah meh geschriebsel als würklichi aktione sind, will säb ungliichgwicht isch vermuetli gar nöd das wo euch stört. wobii... wenn er sich würkli voll guet biologisch ernährt und nur im lädeli um de egge oder i biokorrekte e-shops poschtet, macht er scho meh guets für d'wält als mir alli zäme.![]()
tuet mir leid, aber bi dir mueni nix meh checke. das isch immer s glich schema.zwirrlibatz hat geschrieben:und de aug raffts wieder nöd.thaeye hat geschrieben:absehbar gsi, de verteidiger vo de arme lüüt.zwirrlibatz hat geschrieben:a alli wo em ribit so vorträg halte, werum reged euch sini poschts (und ja, das tüends) eso uf? chönnts sii dass er es birebitzeli rächt hett? au wenns eure meinig nah meh geschriebsel als würklichi aktione sind, will säb ungliichgwicht isch vermuetli gar nöd das wo euch stört. wobii... wenn er sich würkli voll guet biologisch ernährt und nur im lädeli um de egge oder i biokorrekte e-shops poschtet, macht er scho meh guets für d'wält als mir alli zäme.![]()
Jones hat geschrieben:wird gloub itz de massiv abegschruubet hani geschter ghört...evo hat geschrieben:sozialbezüg sin voll easy, mir zahlt t stadt au mini krankekasse
derbi findi das usnahmswiis mau e gueti art vo umverteilig.
wär 100% schaffet und trotzde chum ufe grüene zweig chunnt, darf durchus chli ungerstützt wärde.
im gägesatz zu schmarotzer wo eifach z'fuul si...
Jones hat geschrieben:wird gloub itz de massiv abegschruubet hani geschter ghört...evo hat geschrieben:sozialbezüg sin voll easy, mir zahlt t stadt au mini krankekasse
derbi findi das usnahmswiis mau e gueti art vo umverteilig.
wär 100% schaffet und trotzde chum ufe grüene zweig chunnt, darf durchus chli ungerstützt wärde.
im gägesatz zu schmarotzer wo eifach z'fuul si...
Nur seltsam dass diese Gruppierungen nicht dasselbe von anderen behaupten und dass genau diese Leute welche das behaupten so ziemlich mit denselben Bandagen kämpfen welche sie den "Bösewichten" unterstellen. Sie sehen das was sie beschimpfen nicht als Menschen an sondern als bösartige Untermenschen und erkennen sogar per Ferndiagnose sofort ob es sich um eines ihrer ungeliebten Gruppierungen handelt. Sie verwenden also ihre Einsicht um diese Menschen dank ihrer Diagnose sofortig mundtot zu machen, schlaues Kerlchen der Rossi.Narzissten, Soziopathen und Psychopathen.
http://politisches.blog-net.ch/2016/07/ ... u-bringen/" onclick="window.open(this.href);return false;
zeromeier hat geschrieben:hoi RIBIT.Ribit hat geschrieben:Sie sind nicht "sozial schwach", sie werden lediglich vom Kollektiv ...welche vor dem Gelde kriechen... zertrampelt und erleiden dadurch Kollateralschaden.
was genau isch dir denn vode böse Wält widerfahre, dass es Dir sozial so schlächt gad, wie Du das schriibsch? klär mal uf.
zeromeier hat geschrieben:+ wür ich nöd ungern es Foti gseh.Ribit hat geschrieben:ich habe eine gewisse imposante Statur und sie können sich dann weniger "hinter einem Forum", verstecken.
Nein, ich mag ihn bis jetzt überhaupt nicht, aber ich bin fair und da ist kein wirklicher Hass weil ich durchaus nachvollziehen kann was dem ganzen zugrunde liegt.Moff hat geschrieben:tönt irgendwie so als ob verliebt i ihn wärsch, er dich aber verschmäht het
lüüt wo ihri persönlichkeit verheimliched sind nöd ide lag, e diskussion zführe. bzw. chamer ihri argumänt nöd ernscht neh. warschiinlich macheds das sälber nöd, susch würeds ja nöd d'persönlichkeit verheimliche.zeromeier hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:hoi RIBIT.Ribit hat geschrieben:Sie sind nicht "sozial schwach", sie werden lediglich vom Kollektiv ...welche vor dem Gelde kriechen... zertrampelt und erleiden dadurch Kollateralschaden.
was genau isch dir denn vode böse Wält widerfahre, dass es Dir sozial so schlächt gad, wie Du das schriibsch? klär mal uf.zeromeier hat geschrieben:+ wür ich nöd ungern es Foti gseh.Ribit hat geschrieben:ich habe eine gewisse imposante Statur und sie können sich dann weniger "hinter einem Forum", verstecken.
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 5 Gäste