[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

he nei :lol:

edit: nöd @acid
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

8ung 8ung jetzt simmer den bi de feministinne und bald chunt nah de querverlgich zum oktoberfest. den sind d relativierige langsam dure.

so und jetzt lahn ich oi in eurem gedankliche inzuchtszirkel widr allei. gnueg stress gmacht.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:aha und drum gat meh zerst also go sege das es nix mit flüchtling z tue haet, oh mann, loset oi doch selber zue. ja isch wohl es diffuses weltbild, wenns jetzt würkli so gsi isch, herjeemine.

nahvollziehbar, ja klar.....omg...
du hesch doch de tagi gläse, hesch ja sogar drus zitiert?
ich han d'ussage vo dem polizischt am mäntig au gläse. ich bin am mäntig na devo usgange, dass es kei flüchtling gsi sind.

wie ich scho gseit gha han, es het am mäntig na höchscht widersprüchlichi meldige geh zu dem thema.
und am samstig hets vo de polizei us zu 100% offiziell na gheisse es het nur paar fürwärchsböller geh und susch nüt. nix vo irgendwelche übergriff.

es isch für mich schleierhaft wies ned nahvollziehbar isch dass d'press denn erschmal fakte abwartet
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:und bald chunt nah de querverlgich zum oktoberfest.
Das hesch schomol gseit, und er isch immer nonig cho...

..ischs mit dinä Wahrsagungä villicht doch nid so wiit heer?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben: nei, definitiv nid. in de und ch (und fascht überall) gits jedes jahr immer wider veraschtaltige wo e zuenahm vo sexuelle übergriff passiert. z.b Fasnacht. gid massehaft Resultat wenn di bi Google chli bemüesch
adiöööööö
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Acid hat geschrieben:
Das isch doch quatsch. Du chaschmeren nid jetzt nüm zeigä, du hättischs no niä chönä. Es git kein Mänsch wo nid en potentielle Stroftäter isch.

Und ja...das sind übrigens nid üsi Frauä. Diä Frauä ghöred niemerem als sich sälber, das isch s Prinzip womer do läbed. "Üsi Frauä" isch Harem-Gschwätz.

Uf das hani jo eigentlich usä wellä...was eis völlig unüberleit umänand kotzt wird wiä wenns irgendöperem irgendöpis würd Bringä isch ziemlich krass findi. Und mer merkts schiins nid mol. Und mit dem meini jetzt nid dich im spezielle, oder de Thread i dem Forum (au wenn s Aug natürlich wieder mol alles git)...sondern allgemein.
mir rede nid vo allgemene delikt sondern äbe genau vo settige delikt in köln. und sowas hani vome 0815 bünzli schwizer oder dütsche bisher no nie ghört. es isch e fuscht i d'fresse vo jedem aständige flüchtling wo itz wird drunger müesse liide, dass sich die arschlöcher nid chöi benäh.
und mit "üsi" froue meini auso nid mis harem sondern "üsi" im sinn vo dene wo bi üs heimisch si. also schwizerinne und in köln die dütsche. die wo nach üsere mentalität ufgwachse und erzoge worde si. die ghöre, wie du richtig seisch, sich säuber und sicher nid paar hundert oder tusig arschlöcher, wo ufem asylweg is land cho si! :head2wall:

was du mitem umechotze wosch säge, isch mir schleierhaft sorry...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jones, differenzier doch endlich mal chli. mir mensche träget alli es gwaltspotential iii ois und drum isches eh egal wer wo wie und was ireist, wird eh jede mal straffällig. :vortex:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:Jones, differenzier doch endlich mal chli. mir mensche träget alli es gwaltspotential iii ois und drum isches eh egal wer wo wie und was ireist, wird eh jede mal straffällig. :vortex:
:kicher:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

was o geil isch: d'polizei in köln wird itz kritisiert, dass sie gloge heig und d'nationalität verschwiege heig afangs.
und in züri simer bald so wiet, dass uf vorstoss vo de linke d'nationalität nüme DARF gnennt wärde i de mediemitteilige... :kicher:
so chame sich existierendi problem o entledige (bzw schönrede) :typej:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

De polizeichef isch uebrigens in ,ruhestand, versetzt worde, told you sooooo ohhhh
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:De polizeichef isch uebrigens in ,ruhestand, versetzt worde, told you sooooo ohhhh
unfuckingfassbar :groel:
aber niemer git dr polizei d'schuld... :schraube:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jetzt chans also wiiter ga wie vorher, es isch oepper gfunde worde wo d verantwortig treit lulzzz
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

politiker müsst meh si...
stelle chürze und wenns chlepft dr polizeichef entlah... ololol
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Jones hat geschrieben:mir rede nid vo allgemene delikt sondern äbe genau vo settige delikt in köln. und sowas hani vome 0815 bünzli schwizer oder dütsche bisher no nie ghört. es isch e fuscht i d'fresse vo jedem aständige flüchtling wo itz wird drunger müesse liide, dass sich die arschlöcher nid chöi benäh.
und mit "üsi" froue meini auso nid mis harem sondern "üsi" im sinn vo dene wo bi üs heimisch si. also schwizerinne und in köln die dütsche. die wo nach üsere mentalität ufgwachse und erzoge worde si. die ghöre, wie du richtig seisch, sich säuber und sicher nid paar hundert oder tusig arschlöcher, wo ufem asylweg is land cho si! :head2wall:
D Frog isch wiä denn das i de Praxis usgsehd. Eis vo de gröschtä Problem a de Kriminalitätsbekämpfig isch doch genau das, dassmer ebä genau nid chan vorussägä wer das sich wird denäbä beneh und wer nid, sig jetzt das bi üsere iheimischä Bevölkerig, oder sig das inere andere Personägruppä wiä z.B. de Flüchtling wo do herä chömed.

Ich mein dini Idee mitem Fernhaltä vo denä Lüt vo so "Glägäheitä" isch jo nid eifach bescheuert, aber wiä söll das usgseh i de Praxis? Wiä findetmer das im Vorherein usä, wer do dezuä ghört und wer nid? Das isches was mir nid klar isch a diner Ussag.

Also au wemer jetzt nid würd sägä "jetzt isch sowieso verbie". Au wemer jetzt würd aneh es wär no rächtzitig.

Das isch doch wiä bi de Terroraschläg. Es isch e Aschlag uf üssi "öffentlich Sicherheit", wo ebä teilwies durch üsi Gsellschaftsordnig und üsi Rächtsstaatlichkeit nur sehr schwer und mit grossem Ufwand z verhindere sind, und niä ganz usgschlossä werdä chan, dassmers ebä au mol nid chan verhindere.

Und au det isch denn wieder d Polizei gschuld wenns en Allass wäg Terrorwarnig verhinderet und denn nüt passiert, wiä wenn s Ziel vo sonere Aktion nid genau das wär dass ebä nüt passiert. Das isch ebä d Schwierigkeit, will mir wänd üs das nid neh loh, wänd aber au nid aktzeptiere dass s immer vorhandene Risiko ebä au mol konkret chan werdä.

Es isches sehr schwierigs Problem, will mir alli sind ständig Risikä usgsetzt, womer zumene grossä Teil ignoriered, willmer üs nid dur das wänd d Freud am Läbä neh. D Risikä vo Diebstahl und Sexueller Beläschtigung in Mänschämassä sind jo au nüt neus, s Usmass isch villicht es neus (wobi das i Züri weissi jetzt nid...). Mer wüssed jo eigentlich alli das mit de Azahl awesende Mänschä sich d Risikä und de Schutz durch anderi Mänschä irgendwenn wieder umcheere chan, und de Schutz dur anderi awesendi wieder verschwinded und d Riskä vo übergriff grösser werded, will d Situation und diä awesende Lüt nüm guet izordnä sind, weder für eim sälber no für Strofverfolgigsbehörde.

Ich mein was Frauä jedes Wuchänend im Usgang alles über sich ergoh loh müend findi ansich scho Skandalös gnueg. Do brüchti gar kei so Eskalation zum mich z empörä.
Jones hat geschrieben:was du mitem umechotze wosch säge, isch mir schleierhaft sorry...
Ich mein demit dass alli sofort wüssed was so falsch isch a derä Situation, a wases lieht dasses dezuä cho isch, mit was das alles gnau ztuä hed und das d Merkel, d Polizei oder wer au immer drah d Schuld isch. D Zämähäng sind schiins jewils scho klar bevormer überhaupt weiss was gnau passiert isch, und statt das würklich Diskutiert wird, werded enand sogenannti "Tatsachä" a d Birä gworfä. Und alli wo öpis anders säged sind automatisch kompletti Idiotä wo d "Realität" ignoriered, kei Ahnig händ und eigentlich am beschtä sölled d Schnorrä hebä, will mer verzellt viel lieber sälber wassi eigentlich wänd sägä und wieso das falsch ligged. Uf Argument igangä werdä mues grundsätzlich nid, wenn überhaupt nimmtmer sie usem Kontext, interpretiert si um und bruuchti als Brechreiz um wieder en Schwall usäloh zchönä. Us einigä sprudlets nur so usä, fascht ohne inne z haltä.

Wiä wenns das alles ohni jeglichi Komplexität wär, und eigentlich jedä Tubel d Lösig vom Problem söt gseh (wobi d Lösig vom Problem eigentlich niä grad mitgliferet werded, nur wiä dumm dassmer isch wemersi nid grad gsehd).

Drum sägi Umächotzä, wills halt chli es ähnlichs Bild isch. Wenn sich öper erbrächä mues, isch das isch i de Regel nid e überleiti Reaktion, und es chan e konstruktivi Arbeit unglaublich behindere wenn plötzlich vo allnä Sitä umäkotzt wird. Natürlich isch d Hoffnig trotzdem immer dass s Erbräche zunere Erliechterig füehrt, und bim eint oder ander isch das villicht au so, bi anderne gots aber immer witer, wills das Gfühl vo Übelkeit nid loswerded. Do wärs denn am Punkt zum mol z Überleggä öb villicht s Erbrächä es Symptom vomene andersch agleitä Problem isch, und nid eifach en Reflex will eim öpis falsches de Rachä derab isch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bisch eifach komplett hinüber?

es dunkt mich würkli langsam es isch nöd gwollt eifach mal d ursach vom problem zgseh. sinder würkli komplett bescheuert? bring doch argument oder selber lösige. und ja din kapitalismus asatz wie au vom rossi isch sicher nöd komplett falsch, aber mir lebet nun mal i dem system und muend ois uf praktikable lösige i de flüchtlingskrise fokussiere. da bringt kapitalismuskritik im jetzige ziitpunkt sicherlich wenig. das isch ebe JUSO style.

es isch doch nix unklar, es findet en unkontrollierti masseiwanderig stat wo für JEDE verdammti staat en gfahr chan siii. für das bruchts doch kein doktortitel um das z gseh. namal das chasch mache wenn mir den mal ONE NATION sind und alli religione und kulture sich vermischt haend und mir alli uf wolke siebe hulahula tanzet. den isch die variante vo de merkel absolut i.o. solang mir aber nah mit territorie und länder und sustige gebilde lebet, isch es en völlige illusion und eifach nur dumm sowas z befürworte.

du acid schnorrsch au hoch philosophisch aber din output ischsowas vo gring. so laufts ebe hüt, vill rede und vill verpackige, aber kei inhalt. wieso immer en rieseschlaufe mache, bringet doch mal was würkli zum thema. da lob ich mir de moff, de chan realpolitisch diskutiere.

ohdie arme fraue im ussgang i de ch, balbalabalabla, unglaublich.
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Jan 2016 18:22, insgesamt 1-mal geändert.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:bisch eifach komplett hinüber?

du häsch 10000 vorschläg jetzt uf dene siite wie die krise einigermasse chöntsch entschärfe, es dunkt mich würkli langsam es isch nöd gwollt. sinder würkli komplett bescheuert?

es isch doch nix unklar, es findet en unkontrollierti masseiwanderig stat wo für JEDE verdammti staat en gfahr chan siii. begriffet das doch endlich.
Das isch d Benennig vomene Problem. Nid e Lösig.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mann mueme dir alles vorchäue, den lueg es paar siite wiiter vorne.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

erbreche symptom wtf, jetzt chunt nah de psycholog. das forum.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

da chönder lese "wie meh über köln rede cha", chunt sicher guet aa da ine.

http://blog.zeit.de/radikale-ansichten/ ... eden-kann/" onclick="window.open(this.href);return false;

3 vorschläge wie man über köln reden KANN, sehr schön :groel:

messiiii gaell für de input
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

:lol:

Entweder müssti schnäller Antwortä, oder du weniger Editiere.

thaeye hat geschrieben:bisch eifach komplett hinüber?

es dunkt mich würkli langsam es isch nöd gwollt eifach mal d ursach vom problem zgseh. sinder würkli komplett bescheuert? bring doch argument oder selber lösige. und ja din kapitalismus asatz wie au vom rossi isch sicher nöd komplett falsch, aber mir lebet nun mal i dem system und muend ois uf praktikable lösige i de flüchtlingskrise fokussiere. da bringt kapitalismuskritik im jetzige ziitpunkt sicherlich wenig. das isch ebe JUSO style.
Also ich bin völlig für Kapitalismuskritik zha, allerdings weisi jetzt nid genau wo du de i mim vorigä Post gsesch.
Mit de Juso hani eigentlich chum öpis ztuä.

thaeye hat geschrieben:es isch doch nix unklar, es findet en unkontrollierti masseiwanderig stat wo für JEDE verdammti staat en gfahr chan siii. für das bruchts doch kein doktortitel um das z gseh. namal das chasch mache wenn mir den mal ONE NATION sind und alli religione und kulture sich vermischt haend und mir alli uf wolke siebe hulahula tanzet. den isch die variante vo de merkel absolut i.o. solang mir aber nah mit territorie und länder und sustige gebilde lebet, isch es en völlige illusion und eifach nur dumm sowas z befürworte.
Ich behaupt doch gar nid dass das nid es Problem isch.

was ich nid gsehn isch wiämer das so eifach chan verhindere, und denn au no ohni dasses längerfrischtig zu no grössere Problem füehrt.

Natürlich hettmer viel besser müese druf vorbereitet sii, und natürlich sind au jetzt Sachä gmacht wordä wo absolut kei Sinn ergänd (zum Bispiel d Gälder z Chürzä wo de Lüt i de Flüchtlingslaager i de Regionä um d Kriisäherd umä eigentlich demit söt versorgig zahlt werdä). Das isch jetzt allerdings au nid grad e Lösig.

thaeye hat geschrieben:du acid schnorrsch au hoch philosophisch aber din output ischsowas vo gring. so laufts ebe hüt, vill rede und vill verpackige, aber kei inhalt. wieso immer en rieseschlaufe mache, bringet doch mal was würkli zum thema. da lob ich mir de moff, de chan realpolitisch diskutiere.
Wenn du chli meh dinä eigne Rotschläg würsch folgä wär de Thread öpä halb so lang. Han jo scho dini letschti gueti Idee durch es Zitat hervorghobä.

Wenn tatsächlich konstruktivs gseit hesch uf de letschtä Paar Sitä mueschmi entschuldigä. Ich bin sicher dass nid nur Seich usälosch, aber es isch eifach huere schwierig usäzfindä was würklich willsch sägä, zwüsched all dem geblabber wo vor allem schribsch was anderi meined und wieso dass si zu de gröschtä Idiotä macht wo nüt kapiered, stets ufeme Konfrontations Kurs, diä sachlich Ebeni stets überbrausend.

So chundsmer zumindescht vor, du bisch uf 180, ständig, vom erschtä Wort a. Ischmer verleidet.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bini voll nöd imfall, wenns dir so inechunt isches will mini wortwahl sicher sehr agressiv isch. ich bin en sehr umgängliche typ aber ich han nöd gern diskussione wo schlussendlich den fast i jedem bereich mit gwüssne lüüt i "philosophische" frage endet. den deklarieremer das am afang au als das, den machi au mal mit.

ich bin scho eher de herbi typ i diskussione, findi voll legitim. wenns dich abstosst, isches das natürli au.

ich glaub ich han für gnueg stoff für en z.t gueti z.t weniger gueti diskussion glieferet. das langet scho mal.

uuschotze , fraue haends im usgang au nöd liecht, balbala, das isch doch alles firlefanz und relativiere.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Systemkritik und Philosophie sind zwöi paar Schue. Und so aggressiv und herb isch dini Wortwahl gar nid, du gosch eifach vo falsche Tatsache us was dini Diskussionspartner da inn betrifft.
Mis Diskussionsproblem hingäge beschtod im chrankhafte Sueche vom Big Picture
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:De polizeichef isch uebrigens in ,ruhestand, versetzt worde, told you sooooo ohhhh
http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... loren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ja, us welem grund?
de wo ich gennnt, han, willer d'herkunft vo de täter verschleieret het bzw. das unter sim kommando gmacht wurde isch.
das ischen anderi diskussion als die womer ursprünglich gha hend.

und ich glaube du und de jones findets au ned guet, dassmer d'herkunft vo de täter verschleieret het, vo dem gang ich eifach mal frech us
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zum abschlüsse, lueg es wird sovill abglenkt und halt würkli vorallem vo de politisch eher lings orientierte mensche siit em vorfall, es giit lüüüt die suechet d fehler i de zivilcourage vo de lüüt wo ufem domplatz gsi sind etc. etc oder ebe verlgichet miteme internationela massefäscht wo meh als en monet duuuret, "sind doch Tricktanzbetrüger gsi" etc. etc. etc. züügt halt scho au es bitzeli vo auge verschlüsse und realitäte z verniedliche und z relativiere. d merkel redt jetzt vo schnelle abschiebige und bemängelt die hohe zuwanderigszahle etc, weiss aber gnau das sie s ganze chaos mitverursacht haet. chunt mir eher so vor wie binere stelleusschriebig. alli dörfet mal is land und den wird entschiede wer blibe dörf. wtf. "Gesucht werden die echtesten Kriegsflüchtlinge", das d bevölkerig bi dere uschriebig irgendswaen nömm mitspielt, isch en normali verständlichi reaktion.

Die 1. Urteil sind ja schiins au scho gfällt worde, glaubs chli jugendarrest.

schlussendlich werdemer au da nie alles erfahre. natürli chani au ich komplett falsch liege und alles isch nur en masterplan um d weltregierig wiiter voraztribe. möglich isch immer alles. d lüüt werdet evtl au us bestimmte gründ immer meh radikalisiert, möglich isches.

falls mini ergüss öper persönlich troffe haend tuets mir leid (uusert bim emp,de verliid das aber sicher), wird aber sicherlich widrmal vorchoh.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Jan 2016 09:59, insgesamt 7-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Moff hat geschrieben: und ich glaube du und de jones findets au ned guet, dassmer d'herkunft vo de täter verschleieret het, vo dem gang ich eifach mal frech us
Nei. Drum findi o behinderet, was in züri nächstens vorschrift isch betr mediemitteilig.

D'frag isch: wie gsicheret isch die info gsi zu dem zytpunkt. Alli medie u bürger schreie immer nach infos... Aber wenn d'polizei was kommuniziert muess es 1. gsicheret si u 2. d'ermittlige nid behindere (das trifft hie sicher nid zue aber z.b. im 4fach mord vo rupperswil)

Und säubscht wenn... Das isch doch ke chündigungsgrund.

Das isch z'werch vo verlogne arschloch Politiker, wo es opfer bruche zum vo ihrer scheisse abzlänke...
Antworten