edit: nöd @acid
Moderator: Avenger
du hesch doch de tagi gläse, hesch ja sogar drus zitiert?thaeye hat geschrieben:aha und drum gat meh zerst also go sege das es nix mit flüchtling z tue haet, oh mann, loset oi doch selber zue. ja isch wohl es diffuses weltbild, wenns jetzt würkli so gsi isch, herjeemine.
nahvollziehbar, ja klar.....omg...
Das hesch schomol gseit, und er isch immer nonig cho...thaeye hat geschrieben:und bald chunt nah de querverlgich zum oktoberfest.
adiööööööHerr Rossi hat geschrieben: nei, definitiv nid. in de und ch (und fascht überall) gits jedes jahr immer wider veraschtaltige wo e zuenahm vo sexuelle übergriff passiert. z.b Fasnacht. gid massehaft Resultat wenn di bi Google chli bemüesch
mir rede nid vo allgemene delikt sondern äbe genau vo settige delikt in köln. und sowas hani vome 0815 bünzli schwizer oder dütsche bisher no nie ghört. es isch e fuscht i d'fresse vo jedem aständige flüchtling wo itz wird drunger müesse liide, dass sich die arschlöcher nid chöi benäh.Acid hat geschrieben:
Das isch doch quatsch. Du chaschmeren nid jetzt nüm zeigä, du hättischs no niä chönä. Es git kein Mänsch wo nid en potentielle Stroftäter isch.
Und ja...das sind übrigens nid üsi Frauä. Diä Frauä ghöred niemerem als sich sälber, das isch s Prinzip womer do läbed. "Üsi Frauä" isch Harem-Gschwätz.
Uf das hani jo eigentlich usä wellä...was eis völlig unüberleit umänand kotzt wird wiä wenns irgendöperem irgendöpis würd Bringä isch ziemlich krass findi. Und mer merkts schiins nid mol. Und mit dem meini jetzt nid dich im spezielle, oder de Thread i dem Forum (au wenn s Aug natürlich wieder mol alles git)...sondern allgemein.
thaeye hat geschrieben:Jones, differenzier doch endlich mal chli. mir mensche träget alli es gwaltspotential iii ois und drum isches eh egal wer wo wie und was ireist, wird eh jede mal straffällig.
unfuckingfassbarthaeye hat geschrieben:De polizeichef isch uebrigens in ,ruhestand, versetzt worde, told you sooooo ohhhh
D Frog isch wiä denn das i de Praxis usgsehd. Eis vo de gröschtä Problem a de Kriminalitätsbekämpfig isch doch genau das, dassmer ebä genau nid chan vorussägä wer das sich wird denäbä beneh und wer nid, sig jetzt das bi üsere iheimischä Bevölkerig, oder sig das inere andere Personägruppä wiä z.B. de Flüchtling wo do herä chömed.Jones hat geschrieben:mir rede nid vo allgemene delikt sondern äbe genau vo settige delikt in köln. und sowas hani vome 0815 bünzli schwizer oder dütsche bisher no nie ghört. es isch e fuscht i d'fresse vo jedem aständige flüchtling wo itz wird drunger müesse liide, dass sich die arschlöcher nid chöi benäh.
und mit "üsi" froue meini auso nid mis harem sondern "üsi" im sinn vo dene wo bi üs heimisch si. also schwizerinne und in köln die dütsche. die wo nach üsere mentalität ufgwachse und erzoge worde si. die ghöre, wie du richtig seisch, sich säuber und sicher nid paar hundert oder tusig arschlöcher, wo ufem asylweg is land cho si!![]()
Ich mein demit dass alli sofort wüssed was so falsch isch a derä Situation, a wases lieht dasses dezuä cho isch, mit was das alles gnau ztuä hed und das d Merkel, d Polizei oder wer au immer drah d Schuld isch. D Zämähäng sind schiins jewils scho klar bevormer überhaupt weiss was gnau passiert isch, und statt das würklich Diskutiert wird, werded enand sogenannti "Tatsachä" a d Birä gworfä. Und alli wo öpis anders säged sind automatisch kompletti Idiotä wo d "Realität" ignoriered, kei Ahnig händ und eigentlich am beschtä sölled d Schnorrä hebä, will mer verzellt viel lieber sälber wassi eigentlich wänd sägä und wieso das falsch ligged. Uf Argument igangä werdä mues grundsätzlich nid, wenn überhaupt nimmtmer sie usem Kontext, interpretiert si um und bruuchti als Brechreiz um wieder en Schwall usäloh zchönä. Us einigä sprudlets nur so usä, fascht ohne inne z haltä.Jones hat geschrieben:was du mitem umechotze wosch säge, isch mir schleierhaft sorry...
Das isch d Benennig vomene Problem. Nid e Lösig.thaeye hat geschrieben:bisch eifach komplett hinüber?
du häsch 10000 vorschläg jetzt uf dene siite wie die krise einigermasse chöntsch entschärfe, es dunkt mich würkli langsam es isch nöd gwollt. sinder würkli komplett bescheuert?
es isch doch nix unklar, es findet en unkontrollierti masseiwanderig stat wo für JEDE verdammti staat en gfahr chan siii. begriffet das doch endlich.
Also ich bin völlig für Kapitalismuskritik zha, allerdings weisi jetzt nid genau wo du de i mim vorigä Post gsesch.thaeye hat geschrieben:bisch eifach komplett hinüber?
es dunkt mich würkli langsam es isch nöd gwollt eifach mal d ursach vom problem zgseh. sinder würkli komplett bescheuert? bring doch argument oder selber lösige. und ja din kapitalismus asatz wie au vom rossi isch sicher nöd komplett falsch, aber mir lebet nun mal i dem system und muend ois uf praktikable lösige i de flüchtlingskrise fokussiere. da bringt kapitalismuskritik im jetzige ziitpunkt sicherlich wenig. das isch ebe JUSO style.
Ich behaupt doch gar nid dass das nid es Problem isch.thaeye hat geschrieben:es isch doch nix unklar, es findet en unkontrollierti masseiwanderig stat wo für JEDE verdammti staat en gfahr chan siii. für das bruchts doch kein doktortitel um das z gseh. namal das chasch mache wenn mir den mal ONE NATION sind und alli religione und kulture sich vermischt haend und mir alli uf wolke siebe hulahula tanzet. den isch die variante vo de merkel absolut i.o. solang mir aber nah mit territorie und länder und sustige gebilde lebet, isch es en völlige illusion und eifach nur dumm sowas z befürworte.
Wenn du chli meh dinä eigne Rotschläg würsch folgä wär de Thread öpä halb so lang. Han jo scho dini letschti gueti Idee durch es Zitat hervorghobä.thaeye hat geschrieben:du acid schnorrsch au hoch philosophisch aber din output ischsowas vo gring. so laufts ebe hüt, vill rede und vill verpackige, aber kei inhalt. wieso immer en rieseschlaufe mache, bringet doch mal was würkli zum thema. da lob ich mir de moff, de chan realpolitisch diskutiere.
http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... loren.html" onclick="window.open(this.href);return false;thaeye hat geschrieben:De polizeichef isch uebrigens in ,ruhestand, versetzt worde, told you sooooo ohhhh
Nei. Drum findi o behinderet, was in züri nächstens vorschrift isch betr mediemitteilig.Moff hat geschrieben: und ich glaube du und de jones findets au ned guet, dassmer d'herkunft vo de täter verschleieret het, vo dem gang ich eifach mal frech us
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste