Metal Gear Solid 5 / Metal Gear Online
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
supply-drop füllt alles wieder auf (fultons, schalldämpfer, munition, etc.)
supply-drop via idroid oder mit hilfe einer supply-drop-flare rufen (smoke)
wenn du im ACC sitzt kannst du 'return to motherbase' im idroid auswählen. vorher nicht.
supply-drop via idroid oder mit hilfe einer supply-drop-flare rufen (smoke)
wenn du im ACC sitzt kannst du 'return to motherbase' im idroid auswählen. vorher nicht.
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Isch au so... s Menü isch Katastroff und es gaht es Wili bis di gwöhnsch. Im Menü (iDroid) hesch mehreri Optione... im gliche Menü wo au de Helikopeter zum Hei gah bstellsch, hesch no witer Optione... wie z.B. Support. Dete chasch en Simple Drop bstelle. De tued alles uffülle: Munition, Fultons etc. Chasch dete au anderi Buddies etc. afordere. Relativ gli im Game. Glaubs R&D Stufe 8 od. 9 chasch Fultons upgrade, de hesch dopplet soviel debi. 24 glaubs...
Fultone isch scho super... au wenn is oft nur mache, zum's Lager cleare... Sust isch amigs scheisse... mehreri Wache igschlöfered, eine entdeckt di und weckt all wiedr uf... Bravo...
Fultone isch scho super... au wenn is oft nur mache, zum's Lager cleare... Sust isch amigs scheisse... mehreri Wache igschlöfered, eine entdeckt di und weckt all wiedr uf... Bravo...


Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Omg muss dann nochmals schauen, ich sass gestern im heli und habe minuten lang nach der return to motherbase gesucht und nicht gefunden.
Den befehl zu return to motherbase im idroid, ist im untermenue "motherbase"?
Btw. Beim fultonen von gegnern, gibts da irgendwie nen limit, oder schmeisst es da die schlechteren truppen automatisch raus? Bin jetzt erst bei mission 5 und habe noch nicht viel gemacht und gesehen.
Den befehl zu return to motherbase im idroid, ist im untermenue "motherbase"?
Btw. Beim fultonen von gegnern, gibts da irgendwie nen limit, oder schmeisst es da die schlechteren truppen automatisch raus? Bin jetzt erst bei mission 5 und habe noch nicht viel gemacht und gesehen.
- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
kein limit. du musst selbst entscheiden, wen du fultonen tust 
darum immer vorher scannen, dann siehst du, ob es einer wert ist gefultont zu werden...
(vorausgesetzt du hast das scanner-upgrade schon)

darum immer vorher scannen, dann siehst du, ob es einer wert ist gefultont zu werden...
(vorausgesetzt du hast das scanner-upgrade schon)
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Master(G) hat geschrieben:kein limit. du musst selbst entscheiden, wen du fultonen tust
darum immer vorher scannen, dann siehst du, ob es einer wert ist gefultont zu werden...
(vorausgesetzt du hast das scanner-upgrade schon)
ah nee, wie gesagt bin ich recht am anfang, habe bisher nur die funk typen und den kommandant aus mission 4 oder 5 geholt....einpaar woelfe, schafe und nen welpen hab ich auch schon. den braunbaer wollte ich auch k.o. schiessen und fultonen, der hat aber mich samt pferd gekillt.

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Ab wenn isch de D-Dog ready und usgwachse? Gahts hie um Spielzyt oder ab enere bestimmte Mission?
Gange glaubs chli go Poster sueche zum Schabernack mit de Box z triebe... Das Game isch unglaublich guet!
Hie paar Pünkt wo ich super finde und ab jetzt jedes Game sött ha. Gägner wo sich apassed.
Gange glaubs chli go Poster sueche zum Schabernack mit de Box z triebe... Das Game isch unglaublich guet!
Hie paar Pünkt wo ich super finde und ab jetzt jedes Game sött ha. Gägner wo sich apassed.
1. Enemies lay minefields at the point where a player shows a habit of walking near a base. Never take the same route twice.
2. Hold-ups are not guaranteed to be effective. If you see a hold-up target holding a knife, CQC or Tranq them fast or they will try and attack you even after "surrendering".
3. Enemies with Riot Armor will soon realise that they can fight back against Hold-ups from players wielding Non-Lethal weapons.
4. Don't bother Tranquilizing or Stunning enemies standing next to a Tank or Armored Vehicle, the Tank can wake them all up with a single honk of the horn. To counter this use alternate incapacitation methods such as Smoke or (low level) Stun Grenades, or simply keep them distracted while you take care of the vehicle.
5. Don't take "Danger Level: Low" at a landing area for granted. Snipers are not flagged as an enemy presence on the Drop Point interface and you can be spotted while still onboard Pequod. This is rare but can completely ruin a stealthy approach.
6. The more transport trucks you attack/hijack, the better armed and armored the driver and passenger will be.
7. If a player rarely or never gets detected by spotlights, the enemies using them will start scouring the dark simultaneously and act as a regular guard.
8. Repeating a mission will result in enemy dialogue about your exploits, making reference to how you play. (Rejoice that this one won't get you killed!)
9. If an enemy wielding a machine gun or sniper rifle spots a fulton balloon, it will almost certainly get shot down.
10. If players distract enemies regularly using Magazines, they will start radioing to base before investigating. This feature was actually present in Ground Zeroes.
11. Enemy patrol routes adapt to include frequent detection hotspots, bad news for chronic snipers. 12. At first, radio calls regarding cardboard boxes are treated as jokes, but soon they start to be taken seriously by HQ.
13. If in doubt, the enemy will simply experiment with new methods until one works. The reactive system becomes incredibly powerful after the 100 hour mark, it's just a shame it can't adapt faster. Still, it's keeping this plethora of post-game side ops entertaining.-


- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
bi mir isch de ddog so um mission 8/9 ready gsi... muesch halt es paar mal zrugg zur base, um es paar cutscenes ztriggere...
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Machi... gang relativ oft zur Base zrugg... dete heds ja jede Menge Rohdiamante und so...


Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Cools Video über Sache, womer so cha mache....
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XmZgzRvEiU" onclick="window.open(this.href);return false;
Das Video hed erstunlich viel gueti Infos!
Quiet Spoiler
Wenn mer 100% Buddy isch mit ihre, denn verlaht sie eim bi Mission 41 oder 44 oder so. Wenn mer aber nid 100% Buddy isch, blibt si... mer chan eifach ihri story nid zu 100% abschlüsse. Wenn mer uf sim Emblem irgendwie de Schmätterling nimmt, denn wird Fründschaft nid uf 100% und mer chan si bhalte. Was das mit em Emblem ztue hed: No idea...
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XmZgzRvEiU" onclick="window.open(this.href);return false;
Das Video hed erstunlich viel gueti Infos!

Quiet Spoiler
Wenn mer 100% Buddy isch mit ihre, denn verlaht sie eim bi Mission 41 oder 44 oder so. Wenn mer aber nid 100% Buddy isch, blibt si... mer chan eifach ihri story nid zu 100% abschlüsse. Wenn mer uf sim Emblem irgendwie de Schmätterling nimmt, denn wird Fründschaft nid uf 100% und mer chan si bhalte. Was das mit em Emblem ztue hed: No idea...


- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
hett es paar luschtigi szene 

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Gids eigentlich en Game+ Modus? Ja klar mer chan alli Missione etc. pp. wieder und wieder spiele. Aber ich fang amgis lieber es 2x a und ganz vo vore.


- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
nei gitts ned, us dem vo dir gnannte grund macht das au null sinn.
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Schad... Spiele gärn amigs Spiel es Jahr zwei spöter wieder. Vor allem MGS Games und de wärs cool ,er chönnd wieder alles afa ufbaue und so...
Und denn wettsch das ganz au wieder wäg de Story und so spiele. Ich nime nid a, dass mer das no chan... Oder wi isch das? Wenn mer wie no einisch möcht dure spiele und halt eifach all Missione so manuell awähle: Sind denn alli cutscenes ume? Also so, dass mer die gesamti Story nomal chan inezieh? De wärs easy.
Bandana für undendlich Munition gids sicher wieder. Aber gids au en Stealth-Azug?
Das Game isch rächt lässig. Finde das Open World würkli genial glöst... Ander Open World Games (wichter 3, gta, etc.) zock i amigs nur, wenn i weis,s dasi gad 1 1/2 Stund oder so Zyt han. Well lohnt sust ja nid. Das isch i MGSV ganz andersch. Da chasch d Chiste für 30 Minute astelle und hesch nachher würkli s Gfühl: Cool, ha was erreicht und es hed sich glohnt gschwind inegügsle. Super glöst ächt... i 30 Min. magsch 1 - 2 Side Ops mache was heisst: Neus Personal, Neui Ressource und Cash, s Ross mag di no lieber etc. pp.
Und denn wettsch das ganz au wieder wäg de Story und so spiele. Ich nime nid a, dass mer das no chan... Oder wi isch das? Wenn mer wie no einisch möcht dure spiele und halt eifach all Missione so manuell awähle: Sind denn alli cutscenes ume? Also so, dass mer die gesamti Story nomal chan inezieh? De wärs easy.
Bandana für undendlich Munition gids sicher wieder. Aber gids au en Stealth-Azug?
Das Game isch rächt lässig. Finde das Open World würkli genial glöst... Ander Open World Games (wichter 3, gta, etc.) zock i amigs nur, wenn i weis,s dasi gad 1 1/2 Stund oder so Zyt han. Well lohnt sust ja nid. Das isch i MGSV ganz andersch. Da chasch d Chiste für 30 Minute astelle und hesch nachher würkli s Gfühl: Cool, ha was erreicht und es hed sich glohnt gschwind inegügsle. Super glöst ächt... i 30 Min. magsch 1 - 2 Side Ops mache was heisst: Neus Personal, Neui Ressource und Cash, s Ross mag di no lieber etc. pp.


- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
ja cutscenes sind alli wieder da, usser die uf de motherbase natürli...
es gitt es bandana und en stealth-suit, ja
aber mit dene sache chasch keis mission S ranking meh mache... aber zum bitz umespiele isches no cool.
es gitt es bandana und en stealth-suit, ja

aber mit dene sache chasch keis mission S ranking meh mache... aber zum bitz umespiele isches no cool.
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Aber mit em Stealth Azug chan mer sich in aller Rueh inere Basis umeluege und alles isammle ohni hektik. Und mer muess vorher au nid s ganze Camp fultone, damit me sini Rueh hed 



Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Wie heisst de Stealth Suit? Finde gar nix online... oder gilted de wo de Näbel macht als "Stealth Azug"?


- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
de wo näbel macht isch en andere azug...
mer chan en stealth-camo entwickle = stealth-suit , also wie de predator
da in action:
Quelle
mer chan en stealth-camo entwickle = stealth-suit , also wie de predator

da in action:
Quelle
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Aha... isch nid ganz s gliche wie i de vorherige Games... Das hie isch eifach sones Gadget wo paar Sekunde unsichtbar macht. Well aha tued si ja de normal Sneaking Suit. Schad... aber immerhin.


- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
ziitspanni vode unsichtbarkeit laht sich au via upgrades verlängere...
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Was brengt das eigentli met anderne Charakter zspelle osser metem BB?
Die send jo alli statistisch schlechter...
Die send jo alli statistisch schlechter...
- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
am afang scho, ihri wert lönd sich aber au pushe, wenn viel mitne spielsch, siehe auch FemSnake:
http://www.polygon.com/2015/9/8/9275393 ... ter-secret" onclick="window.open(this.href);return false;
es achievement/trophy gitts natürli au no, wenn min. 1 mission mit some charakter beändisch.
http://www.polygon.com/2015/9/8/9275393 ... ter-secret" onclick="window.open(this.href);return false;
es achievement/trophy gitts natürli au no, wenn min. 1 mission mit some charakter beändisch.
- Master(G)
- Administrator
- Beiträge: 74046
- Registriert: 05 Mär 2002 18:34
- Wohnort: Game-Chäller
- TRADINGPOINTS:
-
4650
- Kontaktdaten:
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
erschti DLC inhält sind akündt...
http://www.thegnet.ch/news/13307/2015/9 ... ngek-ndigt" onclick="window.open(this.href);return false;
"Horse-Armor"!

huere abzocker...
http://www.thegnet.ch/news/13307/2015/9 ... ngek-ndigt" onclick="window.open(this.href);return false;
"Horse-Armor"!


huere abzocker...
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
18% u knapp 35h... abartig gross das game... lol
Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre
Ha 18% i 20h gschaft. Hesch trödlet?Jones hat geschrieben:18% u knapp 35h... abartig gross das game... lol

Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: falagar und 3 Gäste