Metal Gear Solid 5 / Metal Gear Online

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

supply-drop füllt alles wieder auf (fultons, schalldämpfer, munition, etc.)
supply-drop via idroid oder mit hilfe einer supply-drop-flare rufen (smoke)

wenn du im ACC sitzt kannst du 'return to motherbase' im idroid auswählen. vorher nicht.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Isch au so... s Menü isch Katastroff und es gaht es Wili bis di gwöhnsch. Im Menü (iDroid) hesch mehreri Optione... im gliche Menü wo au de Helikopeter zum Hei gah bstellsch, hesch no witer Optione... wie z.B. Support. Dete chasch en Simple Drop bstelle. De tued alles uffülle: Munition, Fultons etc. Chasch dete au anderi Buddies etc. afordere. Relativ gli im Game. Glaubs R&D Stufe 8 od. 9 chasch Fultons upgrade, de hesch dopplet soviel debi. 24 glaubs...

Fultone isch scho super... au wenn is oft nur mache, zum's Lager cleare... Sust isch amigs scheisse... mehreri Wache igschlöfered, eine entdeckt di und weckt all wiedr uf... Bravo...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3978
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von siralos »

Omg muss dann nochmals schauen, ich sass gestern im heli und habe minuten lang nach der return to motherbase gesucht und nicht gefunden.

Den befehl zu return to motherbase im idroid, ist im untermenue "motherbase"?

Btw. Beim fultonen von gegnern, gibts da irgendwie nen limit, oder schmeisst es da die schlechteren truppen automatisch raus? Bin jetzt erst bei mission 5 und habe noch nicht viel gemacht und gesehen.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

kein limit. du musst selbst entscheiden, wen du fultonen tust :lol:
darum immer vorher scannen, dann siehst du, ob es einer wert ist gefultont zu werden...
(vorausgesetzt du hast das scanner-upgrade schon)
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3978
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von siralos »

Master(G) hat geschrieben:kein limit. du musst selbst entscheiden, wen du fultonen tust :lol:
darum immer vorher scannen, dann siehst du, ob es einer wert ist gefultont zu werden...
(vorausgesetzt du hast das scanner-upgrade schon)

ah nee, wie gesagt bin ich recht am anfang, habe bisher nur die funk typen und den kommandant aus mission 4 oder 5 geholt....einpaar woelfe, schafe und nen welpen hab ich auch schon. den braunbaer wollte ich auch k.o. schiessen und fultonen, der hat aber mich samt pferd gekillt. :vortex:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Ab wenn isch de D-Dog ready und usgwachse? Gahts hie um Spielzyt oder ab enere bestimmte Mission?

Gange glaubs chli go Poster sueche zum Schabernack mit de Box z triebe... Das Game isch unglaublich guet!

Hie paar Pünkt wo ich super finde und ab jetzt jedes Game sött ha. Gägner wo sich apassed.
1. Enemies lay minefields at the point where a player shows a habit of walking near a base. Never take the same route twice.
2. Hold-ups are not guaranteed to be effective. If you see a hold-up target holding a knife, CQC or Tranq them fast or they will try and attack you even after "surrendering".
3. Enemies with Riot Armor will soon realise that they can fight back against Hold-ups from players wielding Non-Lethal weapons.
4. Don't bother Tranquilizing or Stunning enemies standing next to a Tank or Armored Vehicle, the Tank can wake them all up with a single honk of the horn. To counter this use alternate incapacitation methods such as Smoke or (low level) Stun Grenades, or simply keep them distracted while you take care of the vehicle.
5. Don't take "Danger Level: Low" at a landing area for granted. Snipers are not flagged as an enemy presence on the Drop Point interface and you can be spotted while still onboard Pequod. This is rare but can completely ruin a stealthy approach.
6. The more transport trucks you attack/hijack, the better armed and armored the driver and passenger will be.
7. If a player rarely or never gets detected by spotlights, the enemies using them will start scouring the dark simultaneously and act as a regular guard.
8. Repeating a mission will result in enemy dialogue about your exploits, making reference to how you play. (Rejoice that this one won't get you killed!)
9. If an enemy wielding a machine gun or sniper rifle spots a fulton balloon, it will almost certainly get shot down.
10. If players distract enemies regularly using Magazines, they will start radioing to base before investigating. This feature was actually present in Ground Zeroes.
11. Enemy patrol routes adapt to include frequent detection hotspots, bad news for chronic snipers. 12. At first, radio calls regarding cardboard boxes are treated as jokes, but soon they start to be taken seriously by HQ.
13. If in doubt, the enemy will simply experiment with new methods until one works. The reactive system becomes incredibly powerful after the 100 hour mark, it's just a shame it can't adapt faster. Still, it's keeping this plethora of post-game side ops entertaining. :) -
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

bi mir isch de ddog so um mission 8/9 ready gsi... muesch halt es paar mal zrugg zur base, um es paar cutscenes ztriggere...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Machi... gang relativ oft zur Base zrugg... dete heds ja jede Menge Rohdiamante und so...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Cools Video über Sache, womer so cha mache....
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XmZgzRvEiU" onclick="window.open(this.href);return false;
Das Video hed erstunlich viel gueti Infos! :-)


Quiet Spoiler
Wenn mer 100% Buddy isch mit ihre, denn verlaht sie eim bi Mission 41 oder 44 oder so. Wenn mer aber nid 100% Buddy isch, blibt si... mer chan eifach ihri story nid zu 100% abschlüsse. Wenn mer uf sim Emblem irgendwie de Schmätterling nimmt, denn wird Fründschaft nid uf 100% und mer chan si bhalte. Was das mit em Emblem ztue hed: No idea...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

hett es paar luschtigi szene :lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Gids eigentlich en Game+ Modus? Ja klar mer chan alli Missione etc. pp. wieder und wieder spiele. Aber ich fang amgis lieber es 2x a und ganz vo vore.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

nei gitts ned, us dem vo dir gnannte grund macht das au null sinn.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Schad... Spiele gärn amigs Spiel es Jahr zwei spöter wieder. Vor allem MGS Games und de wärs cool ,er chönnd wieder alles afa ufbaue und so...
Und denn wettsch das ganz au wieder wäg de Story und so spiele. Ich nime nid a, dass mer das no chan... Oder wi isch das? Wenn mer wie no einisch möcht dure spiele und halt eifach all Missione so manuell awähle: Sind denn alli cutscenes ume? Also so, dass mer die gesamti Story nomal chan inezieh? De wärs easy.

Bandana für undendlich Munition gids sicher wieder. Aber gids au en Stealth-Azug?

Das Game isch rächt lässig. Finde das Open World würkli genial glöst... Ander Open World Games (wichter 3, gta, etc.) zock i amigs nur, wenn i weis,s dasi gad 1 1/2 Stund oder so Zyt han. Well lohnt sust ja nid. Das isch i MGSV ganz andersch. Da chasch d Chiste für 30 Minute astelle und hesch nachher würkli s Gfühl: Cool, ha was erreicht und es hed sich glohnt gschwind inegügsle. Super glöst ächt... i 30 Min. magsch 1 - 2 Side Ops mache was heisst: Neus Personal, Neui Ressource und Cash, s Ross mag di no lieber etc. pp.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

ja cutscenes sind alli wieder da, usser die uf de motherbase natürli...
es gitt es bandana und en stealth-suit, ja :-)
aber mit dene sache chasch keis mission S ranking meh mache... aber zum bitz umespiele isches no cool.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Aber mit em Stealth Azug chan mer sich in aller Rueh inere Basis umeluege und alles isammle ohni hektik. Und mer muess vorher au nid s ganze Camp fultone, damit me sini Rueh hed :-)
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Wie heisst de Stealth Suit? Finde gar nix online... oder gilted de wo de Näbel macht als "Stealth Azug"?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

de wo näbel macht isch en andere azug...

mer chan en stealth-camo entwickle = stealth-suit , also wie de predator :lol:


da in action:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8847
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Buccaneer »

Aha... isch nid ganz s gliche wie i de vorherige Games... Das hie isch eifach sones Gadget wo paar Sekunde unsichtbar macht. Well aha tued si ja de normal Sneaking Suit. Schad... aber immerhin.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

ziitspanni vode unsichtbarkeit laht sich au via upgrades verlängere...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3885
Registriert: 17 Jul 2008 06:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von NeoGeo »

Was brengt das eigentli met anderne Charakter zspelle osser metem BB?
Die send jo alli statistisch schlechter...
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

am afang scho, ihri wert lönd sich aber au pushe, wenn viel mitne spielsch, siehe auch FemSnake:

http://www.polygon.com/2015/9/8/9275393 ... ter-secret" onclick="window.open(this.href);return false;

es achievement/trophy gitts natürli au no, wenn min. 1 mission mit some charakter beändisch.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74046
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Master(G) »

erschti DLC inhält sind akündt...

http://www.thegnet.ch/news/13307/2015/9 ... ngek-ndigt" onclick="window.open(this.href);return false;

"Horse-Armor"! :lol: :lol:

Bild

huere abzocker...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 23024
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von Jones »

18% u knapp 35h... abartig gross das game... lol
Benutzeravatar
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3885
Registriert: 17 Jul 2008 06:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Metal Gear Solid 5 / Ogre

Beitrag von NeoGeo »

Jones hat geschrieben:18% u knapp 35h... abartig gross das game... lol
Ha 18% i 20h gschaft. Hesch trödlet? ;-)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste