Wii-U

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Wii-U

Beitrag von Gurgelhals »

Ich verstah eifach nöd, wieso sich Nintendo mit dem Tablet so en farking Chlotz as Bei bunde hätt. Bisher isch Nintendo grad bim Hardware-Design immer so vorgange, dass sie au bi eme nume mässige Märterfolg händ chöne profitabel wirtschafte (siehe Gamecube, N64, usw.: Chlii, effizient, günschtig i de Härstellig, usw.). De Wii U mit dem Tablet, wo a) en grosse Teil vo de Härstelligschoschte verschlingt und b) zur Folg hätt, dass Nintendo einersiits aktuell pro verchauftem Grät einiges druf zahlt und c) andersiits bezüglich Priissänkige total d'Händ bunde sind, staht so krass im Widerspruch zu de bisherige Nintendo-Philosophie, dass es mir eifach nöd in Chopf will, wie die das händ chöne für e super Idee halte :nut: D'Tatsach, dass Nintendo zuedem au nöd würklich z'wüsse schiint, wie me das Tablet sinnvoll i Spieli isetzt, setzt däre ganze Gschicht dänn lediglich no d'Chrone uf (die beide Spieli, wo's Tablet am beschte nutzed, sind ja s'Rayman und s'ZombiU, also Ubisoft :lol:).

Die kommende Jahr wärded jedefalls schwierig, will sie genau us dem Grund nöd wie i de Cube-Ära chönd zwar uf Sparflamme aber halt ebe glich profitabel die laufendi Konsolegeneration unbeschadet über d'Rundi bringe. De Wii U hätt es Leck gschlage und da müends öppis mache, susch wärdeds au i de kommende 3-4 Jahr wiiter zueverlässig Verluscht schriibe. Ich han kei Ahnig, was sie konkret wänd bzw. chönd mache, aber ich bin gspannt, was de Iwata als Strategiewächsel akündiget. Am 30. Jan. isch ja afaik irgend es Investore-Briefing.

Nintendo isch komisch :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

I ha z Gfüehl die Chöme imne Jahr oder so mit erä neue Konsole, wo liecht me saft het aus d PS4, und versuche wieder aui verlorenä Schaf a Bord z hole, und ou d Hardcore Gamer! Im Konsolesektor müese si was mache, oder si wärde sowas vo unger ga gäge die neue Konsole, egau öb no es mario kart oder zelda chunt, die lüt wo sich die Games choufe hei e scho lengstens e Wii U, auso dänke ig nid das die paar Nintendo Spiel so viu Grät wärde absetzä um Konkuränzfähig z blibe...
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Skeletor hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:und no zum zombiu & technik: das nutzt copy/paste zwüschelevels zum ladeziite z'vertusche, und das nödemal vollständig. offebar wär das aber tadellos total nextgen wenns eifach siebemal höcher ufglöst wär.
es gseht halt eifach scheisse us, das chasch eifach nöd wägdiskutiere.

und 3d-spieli alteret halt zudem no schnell. für mich nimmts scho was vo dä atmosphäre, wenns eifach so usgseht.
das diskutier ich nöd wäg aber d'stimmung i däm spiel ruinierts für mich überhaupt nöd. im gägeteil, de grainy stil und s'iigschränkte sichtfäld (wo aber kän logische sinn hett, me treit ja kei googles oderso aber me chönnts ebe meine), de fantasisch iigsetzt soundtrack (macht für mich 74%, also einiges meh als grafik, vo de atmosfäre us) händ das spiel für mich zoberscht uf e atmosfärelischte gsetzt. zäme zbsp mit immerno de fatal frames wo ja alli uralt sind.

es muess gar nöd 654654x89733 uflösig ha. mängi spiel liidet sogar unter z'gueter im sinn vo ültrarealistische grafik will d'dischtanz zu de tatsächliche realität zwar mässbar gringer aber vom empfinde her eklatanter isch, will mir die konsequänterwiis meh uffallt. extrem xeit: bimne watch dogs empfindisch grafischi schwächene sicher störender als bimne kirby spieli, au wenn es watch dogs objektiv viel besser will "realistisch" drhär chunnt. und drum nimmt mich s'walking dead vo telltale dermasse ine mit sire cartoon grafik.

aber ich schweife ab.

säge han ich wele, technik fangt scho ah bim konsole iischalte und isch es ganzheitlichs erläbnis vo spiel- und grafikdesign, schtüürig, soundtrack, gameplay und ich mein drbii nöd "spielspass versus grafik" blabla. das bitzeli 720 oder 1080p underschied, worüber ja meischtens gstriitte wird, isch nur ein teil und für mich de wenigscht wichtig.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 20 Jan 2014 12:18, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Bejita hat geschrieben:I ha z Gfüehl die Chöme imne Jahr oder so mit erä neue Konsole, wo liecht me saft het aus d PS4, und versuche wieder aui verlorenä Schaf a Bord z hole, und ou d Hardcore Gamer! Im Konsolesektor müese si was mache, oder si wärde sowas vo unger ga gäge die neue Konsole, egau öb no es mario kart oder zelda chunt, die lüt wo sich die Games choufe hei e scho lengstens e Wii U, auso dänke ig nid das die paar Nintendo Spiel so viu Grät wärde absetzä um Konkuränzfähig z blibe...
Not gonna happen.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

sii chöntet eifach en wii u lite use bringe, ohni dem wii u pad.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

händ die wo meckered eigetli de zombiu, de rayman und de pikmin 3 überhaupt gspielt? oder sinds die gliiche möngi wo bim wii scho prinzipiell über s'fuchtle gränned händ?
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Hauptproblem: Hardcore Gamer sind ein konservativer Haufen und wollen keine Experimente.

Inwiefern ist die Wii U veraltete Technik? Mich erstaunt das Ding spielerisch und technisch über alle Massen. Veraltet ist dasselbe A B X Y Rumdrücken in noch ein bisschen besserer Auflösung als vor 5 Jahren. Und selbst die wird von PCs belacht.
also bitte die wii uu isch technisch sicher en chrüppelchiste. ich verstahn eifach nöd das sie jetzt siit es paar generatione i Sache Technik würkli gar nirgends mithebe chönd.
wemme chnöpflidrucke mit chli meh uflösig als die vorig generation als standardwäg für technischi entwicklig nimmt und sich drzue für d'zuekunft au nöd meh als das erhofft, dänn tuet mir das echli leid.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:I ha z Gfüehl die Chöme imne Jahr oder so mit erä neue Konsole, wo liecht me saft het aus d PS4, und versuche wieder aui verlorenä Schaf a Bord z hole, und ou d Hardcore Gamer! Im Konsolesektor müese si was mache, oder si wärde sowas vo unger ga gäge die neue Konsole, egau öb no es mario kart oder zelda chunt, die lüt wo sich die Games choufe hei e scho lengstens e Wii U, auso dänke ig nid das die paar Nintendo Spiel so viu Grät wärde absetzä um Konkuränzfähig z blibe...
Not gonna happen.
:idea:
Produktzykle notfallmässig radikal abzchürze isch langfrischtig gseh s'Tümmschte wo'd chasch mache, da machsch nume dini bestehendi Chundschaft hässig. Sega isch da s'abschreckende Bispiel. Genau das händ's ja nach de Megadrive-Ära gmacht mit em Resultat, dass sie am Schluss würklich nume no e verschwindend gringi Hardcore-Ahängerschaft gha händ. Da hätt's dänn au nüt meh gnützt, dass de Dreamcast dänn eigentlich au wieder es richtig guets Grät gsi isch. Zu dem Ziitpunkt hätt sich de Grossteil vo de Chundschaft scho lang verabschiedet gha.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Und was wei / söue si de schüsch mache gäge drohend Ungergang vor Wii U? D Ps3 und 360 bechöme ou das Jahr no gloub wäsentlech me Games aus wii u..
Und äbe da währe de no d next gen Konsole
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben: Produktzykle notfallmässig radikal abzchürze isch langfrischtig gseh s'Tümmschte wo'd chasch mache, da machsch nume dini bestehendi Chundschaft hässig.
Vor allem machsch aber au d Entwickler hässig, wil die zum Teil erheblichi Investitione vorgnaa hend, um dis Gräät ds supporte.

Was mich hüt no wunder nimmt, isch die Gschicht mit Ubisoft: die hend offebar kapiert gha, wie me Games macht für dr Wii U, bi de Displays het Nintendo als einzigi spielbari Demo ds Rayman laufe laa, (also am ne 3rd Party Titel dr Vorrang gee) aber irgendwie het das alles nüt bracht. Rayman isch verschobe worde und nüm exklusiv, alli andere Ubisofttitel sind mittlerwiile billigi Ports, Nintendo het nahezu ke 3rd Party Support.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Ich vermuet, Nintendo wird im Virtual Console sektor mächtig uffhole und mächtig viel aabiete...GBA,N64,Cube... Drzue s einte oder s andere Game uffpeppe a la Wind Wacker und näbebii fortsetzige vo oldie markene (Paper Mario, Metroid, Kid Ikarus, Pokemon, MarioBros) kreiire.
Im 2016 denn e neui Konsole uusebringe, wo denn mit em 3DS (wobii, evt, gitts bis denn scho e 3DSzwei? - Djapaner liebe jo die Düttschi sproch in GameTitle) kha komuniziere und die Games @ home au unterwägs khasch witterspiele.

oder sie wärde wie scho erwähnt für stationäri Konsolene e reini Software Firma...
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Gurgelhals hat geschrieben:Ich verstah eifach nöd, wieso sich Nintendo mit dem Tablet so en farking Chlotz as Bei bunde hätt. Bisher isch Nintendo grad bim Hardware-Design immer so vorgange, dass sie au bi eme nume mässige Märterfolg händ chöne profitabel wirtschafte (siehe Gamecube, N64, usw.: Chlii, effizient, günschtig i de Härstellig, usw.). De Wii U mit dem Tablet, wo a) en grosse Teil vo de Härstelligschoschte verschlingt und b) zur Folg hätt, dass Nintendo einersiits aktuell pro verchauftem Grät einiges druf zahlt und c) andersiits bezüglich Priissänkige total d'Händ bunde sind, staht so krass im Widerspruch zu de bisherige Nintendo-Philosophie, dass es mir eifach nöd in Chopf will, wie die das händ chöne für e super Idee halte :nut: D'Tatsach, dass Nintendo zuedem au nöd würklich z'wüsse schiint, wie me das Tablet sinnvoll i Spieli isetzt, setzt däre ganze Gschicht dänn lediglich no d'Chrone uf (die beide Spieli, wo's Tablet am beschte nutzed, sind ja s'Rayman und s'ZombiU, also Ubisoft :lol:).

Die kommende Jahr wärded jedefalls schwierig, will sie genau us dem Grund nöd wie i de Cube-Ära chönd zwar uf Sparflamme aber halt ebe glich profitabel die laufendi Konsolegeneration unbeschadet über d'Rundi bringe. De Wii U hätt es Leck gschlage und da müends öppis mache, susch wärdeds au i de kommende 3-4 Jahr wiiter zueverlässig Verluscht schriibe. Ich han kei Ahnig, was sie konkret wänd bzw. chönd mache, aber ich bin gspannt, was de Iwata als Strategiewächsel akündiget. Am 30. Jan. isch ja afaik irgend es Investore-Briefing.

Nintendo isch komisch :idea:
auch wieder wahr
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Games verchaufed Konsole. Mario Kart wird meh verchaufe wies Mario 3d World. Smash Bros wird au drii fätze, speziell wil d'Konsole bis denn zimli sicher no en Price Drop bechunnt.
Tablet-Pad hii oder her, minere Meinig nah isch de bedüüdentsti Grund für die schlechte Verchäuf s'wükli mangelhafte Software Line-Up. Dicht gfolgt vom Marketing.

De Launch Termin isch eigentlich genial gsi, Nintendo hett eis Jahr vor em Launch vo de PS4 und de Xbox One zuegschlage. Klar isch sie vo de Power nöd uuf Augehööchi aber es isch ä neui Konsole gsi was nach eme Zyklus vo 8 Jahr eigentlich so ziemliich jede füecht mache würd. Aber denn chunnt das huere verschissene Line-Up miteme Wii Sports ohni gnueg starche Wow-Effekt (Nintendoland), miteme zwenig uusgfiilte Showcase fürs Pad (ZombiU) und miteme Mario Light wo leider alli öppie gliich sind (New Mario Bros. U). Wennd das vergliichsch mit de Wii wo NACH de Xbox 360 cho isch und genau gliich mit de Grafik am lagge gsi isch schiint de Ziitpunkt ideal gsi z'si. Nume hend sie dete s'Wii Sports und es Zelda als Launch Titel gha und das langed.

Ich bin mir sehr fest sicher, dass wenn es Mario 3D World zum Launch verfüegbar gsi wär, dass d'Kasse zimli klinglet hetted und d'Konsole ä aastndigi User Base hett und das isch s'wichtigste bimene Launch. Hetteds am Aafang guet Konsole verchauft, denn hetteds vilicht au meh third Party Support.

Was die jetzig Situation betrifft, glaubi das Nintendo de Wii-U no chönd profitabel mache sofern sie wiiterhin Software ufem Niveau vo Mario 3d World (ok vilicht chli tüüfer) usebringe werded. Mario Kart, Donkey Kong, Smash und vilicht es Metroid wird d'Lüüt scho chönne dezue verleite ä Wii-U z'chaufe und Mario 3D World isch für mich en mögliche erste Schritt (Pikmin isch leider nöd so Massetauglich gsi). Was natürli au no chönnt als Retter usem Schatte trete wär s'Gamepad, wil das büüted minere Meinig nah meh als nume Map und Item Screens. Aber es Wii Sports wirds nüm chönne geh die Generation. Für das isch s'Ipad scho viel z'lang da und s'Tablet somit z'wenig Innovativ.
Zuletzt geändert von Supersonic am 20 Jan 2014 13:30, insgesamt 1-mal geändert.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

zwirrlibatz hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Hauptproblem: Hardcore Gamer sind ein konservativer Haufen und wollen keine Experimente.

Inwiefern ist die Wii U veraltete Technik? Mich erstaunt das Ding spielerisch und technisch über alle Massen. Veraltet ist dasselbe A B X Y Rumdrücken in noch ein bisschen besserer Auflösung als vor 5 Jahren. Und selbst die wird von PCs belacht.
also bitte die wii uu isch technisch sicher en chrüppelchiste. ich verstahn eifach nöd das sie jetzt siit es paar generatione i Sache Technik würkli gar nirgends mithebe chönd.
wemme chnöpflidrucke mit chli meh uflösig als die vorig generation als standardwäg für technischi entwicklig nimmt und sich drzue für d'zuekunft au nöd meh als das erhofft, dänn tuet mir das echli leid.
Was ist am Streichlistreiche jetzt so viel innovativer als am Chnöpflidrücke?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wenn si früener als erwartet e neui Konsole usebringed, denn dörft si zumindest nid in Konkurrenz zur Wii U stah. So hend si damals au de ersti Nintendo DS vermarktet. Si hend gseit es segi kein Nachfolger für de Gameboy Advance sondern öpis völlig neus...isch igschlage wiene Bombe. Zwar het de DS de GBA denn trotzdem verdrängt aber s isch dennoch guet usecho. Insofern...es sinnvolls Nischeprodukt wär im Moment (2014, 2015) ev. gar nid mal so tumm.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Was genau wott mer für es Nischeprodukt mache als Heimkonsole? Das isch ja genau s'Problem, dass sich die Dinger eigentlich gar nüm vo PC's unterscheidet. Darum isch d'Steambox eigentlich die absolut logischi Konsequenz. D'Branche isch nüm die gliich wie no bim GBA-->DS Wechsel. Smartdevices und Steam schiessed über traditionelli Konsolehersteller.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

eifach nüt meh für de wii u pad produziere und de denn konsol für 99 usd uselah.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Supersonic hat geschrieben:Was genau wott mer für es Nischeprodukt mache als Heimkonsole? Das isch ja genau s'Problem, dass sich die Dinger eigentlich gar nüm vo PC's unterscheidet. Darum isch d'Steambox eigentlich die absolut logischi Konsequenz. D'Branche isch nüm die gliich wie no bim GBA-->DS Wechsel. Smartdevices und Steam schiessed über traditionelli Konsolehersteller.
De Helm :lol:

Logisch, es wird in absehbarer Ziit wohl kein Helm vo Nintendo geh...ich bin mir aber zimlich sicher, dass d Zuekunft vo de Videospiel i dene Dinger lit. Mir befinded üs diesbezüglich grad amene zimlich interessante Punkt i de Hardwareentwicklig. Was HMDs betrifft ligged nur wenigi Details zwüschet Hardware-Schrott und visionärem High-Tech und so wies usgset hend di erschte paar Unterneme de Schritt gschafft. Jetzt stellt sich nur na d Frag, weli Firma als erschts sones Grät zumene konsumentefründliche Priis und mit qualitativ hochwärtiger Software chan vermarkte.

Valve hets bereits kapiert....s neue Steam SDK isch komplett für VR optimiert. D Steam Machine isch parat, de Controller isch uf VR usgleit. Dehinter steckt chli me als nume "chum mir mached au mal e Konsole". D Developer Konferenz vo Valve vor wenige Täg het zimlich genau zeigt i weli Richtig si wend ga. Lut ine gats 2015 los mit VR.

So, gnueg träumt :herzli:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:Ich verstah eifach nöd, wieso sich Nintendo mit dem Tablet so en farking Chlotz as Bei bunde hätt.
Das wird ganz einfach abgelaufen sein:

- Die Leute kaufen wie blöd Tablets. Sowas brauchen wir auch!

- Lass uns doch einfach eins in den Controller einbauen. Und schon kommen die ganzen Casuals zurück, welche uns vom Wii zu den Tablets abgehauen sind.

- Gebongt, ab in die Produktion damit.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Was genau wott mer für es Nischeprodukt mache als Heimkonsole? Das isch ja genau s'Problem, dass sich die Dinger eigentlich gar nüm vo PC's unterscheidet. Darum isch d'Steambox eigentlich die absolut logischi Konsequenz. D'Branche isch nüm die gliich wie no bim GBA-->DS Wechsel. Smartdevices und Steam schiessed über traditionelli Konsolehersteller.

Logisch, es wird in absehbarer Ziit wohl kein Helm vo Nintendo geh...ich bin mir aber zimlich sicher, dass d Zuekunft vo de Videospiel i dene Dinger lit. Mir befinded üs diesbezüglich grad amene zimlich interessante Punkt i de Hardwareentwicklig. Was HMDs betrifft ligged nur wenigi Details zwüschet Hardware-Schrott und visionärem High-Tech und so wies usgset hend di erschte paar Unterneme de Schritt gschafft. Jetzt stellt sich nur na d Frag, weli Firma als erschts sones Grät zumene konsumentefründliche Priis und mit qualitativ hochwärtiger Software chan vermarkte.

Valve hets bereits kapiert....s neue Steam SDK isch komplett für VR optimiert. D Steam Machine isch parat, de Controller isch uf VR usgleit. Dehinter steckt chli me als nume "chum mir mached au mal e Konsole". D Developer Konferenz vo Valve vor wenige Täg het zimlich genau zeigt i weli Richtig si wend ga. Lut ine gats 2015 los mit VR.

Absolut richtig, de Rift wird Ärsch uufriise Links und Rechts, aber au ganz viel Kontroverse kreiere (Gwalt in Videospiel Diskussione ermüeded mich jetzt scho). Aber ich red da ine ja ebe eigentlich vo Nintendo und dete lauft momentan grad ä anderi Gschicht. Aber ich stimm dir absolut zue i dem wo du seisch. Nume öb en traditionelle Controller, also au de Steam Controller, de richtig Weg für VR isch frögi mi scho länger.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:

VR isch scho so lang es Thema und immer isches losgange. ich bliiib da skeptisch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:VR isch scho so lang es Thema und immer isches losgange. ich bliiib da skeptisch
Das isch ja genau de Punkt...eigentlich isch de meiste Lüt i dere Branche klar, dases früener oder spöter i die Richtig wird ga. Bisher isch eifach d Hardware entweder z schlecht oder z tür gsi. Es Grät wo scho nach 5 Minute Überlkeit verursacht isch eifach nid massetauglich. Genau de entscheidend Punkt isch jetzt aber überwunde worde. Vorerst halt nur im Labor. Oculus hets mitem Crystal Cove gschafft. De Prototyp vo Valve seg sogar no besser. Au Nintendo het mit Sicherheit eigni Prototype imene Hinterzimmerli, genauso wie Sony und Microsoft. Bis 2015 seted au d Priise sowit gsunke si, dass die Grät in gueter Qualität massetauglich werded.

Valve gat zimlich offensiv i die Richtig. Microsoft und Sony chönd sowas eifach als Addon für iri aktuelle Konsole vermarkte....nur Nintendo het chli es Problem...Helm und Brett glichzitig gat eifach nöd und selbst iri Hardware wo jetzt endlich HD tauglich isch (:lol:) wird a iri Grenze cho. Drum wär de Helm uf endi 2015 ev. gar nid mal sone blödi Idee. Dennoch isches leider eher unrealistisch sowas vo Nintendo z erwarte...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 20 Jan 2014 16:07, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

vr isch (wie 3d) fürd masse e vorübergehendi erschinig und langfrischtig nur für e chline prozentsatz interessant.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Wie lang gits Sterescopic 3D jetzt scho? Bald 5 Jahr und es Endi isch no lang nöd in Sicht. Ich han langsam aber sicher ebe s'Gfühl das 3D cho isch zum bliibe und das farkt mich hert ah... Im Gegesatz zu VR :grin:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben:Drum wär de Helm uf endi 2015 ev. gar nid mal sone blödi Idee. Dennoch isches leider eher unrealistisch sowas vo Nintendo z erwarte...
Der Zeitpunkt könnte bei der kommendne Konsole in der Tat ziemlich gut sein. Jetzt anfangen zu forschen, dann wirds auch was mit dem Helm. :idea:

Sidu, schreib mal ne Mail an Iwata ;)
Antworten