Ich verstah eifach nöd, wieso sich Nintendo mit dem Tablet so en farking Chlotz as Bei bunde hätt. Bisher isch Nintendo grad bim Hardware-Design immer so vorgange, dass sie au bi eme nume mässige Märterfolg händ chöne profitabel wirtschafte (siehe Gamecube, N64, usw.: Chlii, effizient, günschtig i de Härstellig, usw.). De Wii U mit dem Tablet, wo a) en grosse Teil vo de Härstelligschoschte verschlingt und b) zur Folg hätt, dass Nintendo einersiits aktuell pro verchauftem Grät einiges druf zahlt und c) andersiits bezüglich Priissänkige total d'Händ bunde sind, staht so krass im Widerspruch zu de bisherige Nintendo-Philosophie, dass es mir eifach nöd in Chopf will, wie die das händ chöne für e super Idee halte

D'Tatsach, dass Nintendo zuedem au nöd würklich z'wüsse schiint, wie me das Tablet sinnvoll i Spieli isetzt, setzt däre ganze Gschicht dänn lediglich no d'Chrone uf (die beide Spieli, wo's Tablet am beschte nutzed, sind ja s'Rayman und s'ZombiU, also Ubisoft

).
Die kommende Jahr wärded jedefalls schwierig, will sie genau us dem Grund nöd wie i de Cube-Ära chönd zwar uf Sparflamme aber halt ebe glich profitabel die laufendi Konsolegeneration unbeschadet über d'Rundi bringe. De Wii U hätt es Leck gschlage und da müends öppis mache, susch wärdeds au i de kommende 3-4 Jahr wiiter zueverlässig Verluscht schriibe. Ich han kei Ahnig, was sie konkret wänd bzw. chönd mache, aber ich bin gspannt, was de Iwata als Strategiewächsel akündiget. Am 30. Jan. isch ja afaik irgend es Investore-Briefing.
Nintendo isch komisch