Uriel hat geschrieben:
Ok, ziit für es Gedankeexperiment: du hesches ja scho gseid, d Xbox wird nüd alles chönne, aber weles vo dene Gräät chasch du dur d Xbox One ersetze, ohni dass du Content verlüürsch?
[ ] Cable Box
[ ] DVR
[ ] Blu Ray Player
[ ] Xbox 360
[ ] HTPC
Merksch was?
Ich weiss nöd mal was en HTPC isch. Luäg ich weiss eigentlich gar nöd was Xbox One alles wird chöne, will 99% vo dem wo's zeiget händ ja da bi eus sowieso nöd möglich isch. Ich han gschriebe, dass ich Zielgruppe für folgendes wäri:
[X] Swisscom Tv Box mit dene Funktionä
[X] Apple TV Dings mit denä Funktionä
[X] Bluray Player
[X] Konsole mit Spieli
Wänn das es Grätli chan und ich dafür nöd fucking 4 Grät müssti bruche, wär ich also häppy. Und ich glaub Xbox One wet i diä richtig gah und ev. funktioniert das i dä Staate besser als bi eus. Netflix usw. wird ja jetzt scho uhuerä viel brucht vo dä Xbox 360 User und au diä mit dä Playstation 4. Ich weiss au nöd wiä dominant zum biispiel Apple TV i dä USA isch, ich find's dä einzigi vernüftigi VoD Service für mich da i dä Schwiiz. Will's huerä eifach isch und d'Film zumenä normale Priis bechunsch und ich alles chan in orginal Ton luäge und nöd 20 Jahr spöter. I dä Staate isch es dänn wieder ä anderi Gschicht git's meh Player und diä Serie wo ich zum biiispiel wet luäge, laufet dete ja im Free oder PayTv.
Ich wünschti mir es Grät wo i diä richtig gaht wiä d'Xbox One, aber ebe es müssti dänn effektiv diä anderä Grät ersetze. Würkli so ä revolution wiä's Ipad gsi isch. Für mich isch s'Ipad wohl s'beschte Grät wo ich i dä letschte 15 Jahr kauft han, ich bruchs jede Tag. Ich liese Buächer/Comics druffe, ich luäg während minä vielne Gschäftsreise im Flugi Serie druff, chan locker dämit sörfe, Ziitig läse usw. usw. Perfekt. Eis Grät, es chan milliarde Sache wo ich au nutze.
Xbox One isch defintiv kei reini Konsole für Videospieler, so wiä's halt grad dä WiiU isch. Klar detä chasch glaubs au no paar Sache mache ussert Spieli, aber so viel ich weiss laufts sooo uhuerä verschisse und Nintendo isch mit allne ihre Onlineabiindige irgendwo 1998 stecke bliibe. Glaubs sogar dä Dreamcast hät's bessere Onlinekonzäpt gha als Nintendo. Playstation 4 chan au uhuerä viel (ich freu mich au mega uf das Grät) ihri Präsi isch halt eifach s'Gägeteil gsi, es isch nur um THEEE GAMEZ gange. Aber simmer ehrli, es isch au ä totali anderi Uusgangslag. Microsoft dominiert sit glaub 3 Jahr dä amerikanischi Markt total, sie verchaufet d'360ger wiä gstört. Sie gsänd immer meh, dass Lüüt es Multimedia Grät wänd wo meh chan als nur Spieli abspielä und jetzt gönds konsequänt dä Wäg. Ich behaupte dä Entscheid isch richtig, will sie ja d'Games nöd weglönd. LOLZ es isch es riesig gschrei im Internet müühhh mühh kei Games, es werdet quadrilliziarde cho vo Games wiä scho uf dä Xbox 360. Was aber uf Xbox Konsolene immer scho so gsi isch, du häsch wenig exklusiv Titel. Nintendo hät ihri starche Brands, Sony hät uhuerä viel guäti Studios und Microsoft hät halt da wenig. Aber ich chauf au allni Multiplattform Titel uf dä 360ger und ja wäge Xbox Live und halt will alles so super funktioniert.
Uriel hat geschrieben:
Keine seit: ololololol das Ding wird scheitere ololol. Und trotzdem het dasmal dr hinderletscht gmerkt, dass d Präsentation vom Gräät richtig schlecht gsi isch.
Han vorher während em Staubsuuge dä Conosl.At Podcast gloset und dä HP Glock hät detä was gschiids gseit. D'Präsi isch eignetlich würklich okay gsi wänn mehr's als Präsentation aluäget. Was Microsoft total tumm gmacht hät isch diä Präsi im Vorfäld soooo z'hype und voll d'Coregamer (was für es tumms Wort aber ich bruchs glich) uf diä Verastaltig heiss z'mache (LIVE STREAM uf allne grosse Gamingsiite), aber nacher zeigets genau 3 Games. :lolz: Das s'Internet dänn brännt isch eigentli logisch.
Sie händ s'Grät zeiget, zeiget was es susch no chan ussert Spieli abspielä und jetzt chunt d'E3 und detä wird viel zeiget.
P. S. Mehr dörf nöd vergässe, diä Präsi isch nur 60 Minute gange, ich glaub d'Playsi isch meh wiä 2 Stund gange (oder 2 Stund).. Macht d'Präsi für en Gamer nöd besser, aber i 2 Stund chasch eigentli meh zeige als i einere Stund.