XBone - s Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Xbox One revealed :palmface:

Beitrag von Gurgelhals »

mr.raw hat geschrieben:ohja, wahnsinns artikel, doch.
Gitt grad en Priis, so toll isch de Artikel.

Lütt mit Hirn wüsset genau, dass so e ussag damals i JEDEM Magazin...ob print oder Online, ufftaucht isch.
Lüüt mit Hirn verstönd de Artikel und verstönd vor allem die technische Date vo dene Grät. Die wo das nöd verstönd oder sich nöd d'Müeh mache wänd, retted sich i irgendwelchi Binsewahrheite und/oder verzehled susch chli Seich. Du häsch dich demfall also entschiede, dich zu de letschgnännte Gruppe z'gselle :herzli:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Uriel hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
Niemert mit Hirn hätt das damals gseit.

Lies de Artikel statt tumms Züüg z'schwätze. I dem Fall isch es nämlich sunneklar.
Ich han damals ja tatsächlich mitem Mr. Hardcore Fanboy Bejita stundelang im Forum drüber gstritte. Shit han ich das alles damals ernscht gnu... :lol:
Mir si jung und wiud gsi!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Bejita hat geschrieben: Mir si jung und wiud gsi!
Und ich han ds Gfühl gha, ich mües ds Forum «bekehre».
Shit. :groel:
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Villech simer ou eifach die dümmste Gsi ( wobi igs gloub immer no bi )
Bild
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Gurgelhals hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:ohja, wahnsinns artikel, doch.
Gitt grad en Priis, so toll isch de Artikel.

Lütt mit Hirn wüsset genau, dass so e ussag damals i JEDEM Magazin...ob print oder Online, ufftaucht isch.
Lüüt mit Hirn verstönd de Artikel und verstönd vor allem die technische Date vo dene Grät. Die wo das nöd verstönd oder sich nöd d'Müeh mache wänd, retted sich i irgendwelchi Binsewahrheite und/oder verzehled susch chli Seich. Du häsch dich demfall also entschiede, dich zu de letschgnännte Gruppe z'gselle :herzli:
ich bin kaffiröschter...kei informatiker.. = i verstand de Artikel nid.
:lol:
(und das, obwohl ich mich sitt bald 30ig Johr mit Videospieli tue beschäftige)

aha....d Europäer wärde also doch no berücksichtig:
Europa: Xbox One zeigt Inhalte von Sky und Canal+

24.05.13 - Microsoft hat mit dem britischen Fernsehsender Sky und dem französischen Canal+ Verträge abgeschlossen, Inhalte der beiden Sender über die Xbox One in Europa wiederzugeben. Das bestätigte Phil Spencer, Corporate Vice President bei Microsoft, gegenüber EDGE.

Darüberhinaus will Microsoft weitere Partnerschaften in Europa eingehen, weil dieser Markt in der nächsten Konsolengeneration eine wichtige Stellung einnimmt, wie Spencer betont.
CLICK (EDGE: "Xbox One to host Sky and Canal+ TV content in Europe")
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Seg doch das!
also:

Was isch schneller, A oder B?
A hat geschrieben: CPU 3.2 GHz PowerPC Tri-Core Xenon
Memory 512 MB of GDDR3 RAM clocked at 700 MHz
Graphics 500 MHz ATI Xenos
B hat geschrieben: CPU 3.2 GHz Cell Broadband Engine with 1 PPE & 6 SPEs
Memory 256 MB system and 256 MB video
Graphics 550 MHz NVIDIA/SCEI RSX 'Reality Synthesizer'
Antwort: ufgrund vo dene Aagabe chan das ke Sau sege. Verstah tuets au nur, wer all das Fachchinesisch verstaht.
A isch d Xbox 360, B isch d PS 3

Jetzt numal das gliich Spiel:
Was isch wohl besser? C oder D?
C hat geschrieben: 8-core AMD Jaguar CPU 1,6ghz (est)
8GB 2133MHz DDR3
GPU Cores: 768
System memory bandwith: 68.3 GB/s
D hat geschrieben: 8-core AMD Jaguar CPU 1,6ghz (est)
8GB 5500MHz DDR5
GPU Cores: 1152
System memory bandwith: 176.0 GB/s
Das isch jetzt es biz vereifacht (Microsoft verwendet no en nette Cache-Trick), aber wenn verstande hesch, was d Folg vo natürliche Zahle isch (Biispiel: 5 isch grösser als 3) und dass grösser i dem Fall besser isch, denn bruchsch ken Ingenieurstitel um chönne säge, was das schneller isch.

Bonuspünkt, wenn erratisch, was das C und D für Konsole sind.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Uriel hat geschrieben: Ok, ziit für es Gedankeexperiment: du hesches ja scho gseid, d Xbox wird nüd alles chönne, aber weles vo dene Gräät chasch du dur d Xbox One ersetze, ohni dass du Content verlüürsch?
[ ] Cable Box
[ ] DVR
[ ] Blu Ray Player
[ ] Xbox 360
[ ] HTPC

Merksch was?
Ich weiss nöd mal was en HTPC isch. Luäg ich weiss eigentlich gar nöd was Xbox One alles wird chöne, will 99% vo dem wo's zeiget händ ja da bi eus sowieso nöd möglich isch. Ich han gschriebe, dass ich Zielgruppe für folgendes wäri:

[X] Swisscom Tv Box mit dene Funktionä
[X] Apple TV Dings mit denä Funktionä
[X] Bluray Player
[X] Konsole mit Spieli

Wänn das es Grätli chan und ich dafür nöd fucking 4 Grät müssti bruche, wär ich also häppy. Und ich glaub Xbox One wet i diä richtig gah und ev. funktioniert das i dä Staate besser als bi eus. Netflix usw. wird ja jetzt scho uhuerä viel brucht vo dä Xbox 360 User und au diä mit dä Playstation 4. Ich weiss au nöd wiä dominant zum biispiel Apple TV i dä USA isch, ich find's dä einzigi vernüftigi VoD Service für mich da i dä Schwiiz. Will's huerä eifach isch und d'Film zumenä normale Priis bechunsch und ich alles chan in orginal Ton luäge und nöd 20 Jahr spöter. I dä Staate isch es dänn wieder ä anderi Gschicht git's meh Player und diä Serie wo ich zum biiispiel wet luäge, laufet dete ja im Free oder PayTv.

Ich wünschti mir es Grät wo i diä richtig gaht wiä d'Xbox One, aber ebe es müssti dänn effektiv diä anderä Grät ersetze. Würkli so ä revolution wiä's Ipad gsi isch. Für mich isch s'Ipad wohl s'beschte Grät wo ich i dä letschte 15 Jahr kauft han, ich bruchs jede Tag. Ich liese Buächer/Comics druffe, ich luäg während minä vielne Gschäftsreise im Flugi Serie druff, chan locker dämit sörfe, Ziitig läse usw. usw. Perfekt. Eis Grät, es chan milliarde Sache wo ich au nutze.

Xbox One isch defintiv kei reini Konsole für Videospieler, so wiä's halt grad dä WiiU isch. Klar detä chasch glaubs au no paar Sache mache ussert Spieli, aber so viel ich weiss laufts sooo uhuerä verschisse und Nintendo isch mit allne ihre Onlineabiindige irgendwo 1998 stecke bliibe. Glaubs sogar dä Dreamcast hät's bessere Onlinekonzäpt gha als Nintendo. Playstation 4 chan au uhuerä viel (ich freu mich au mega uf das Grät) ihri Präsi isch halt eifach s'Gägeteil gsi, es isch nur um THEEE GAMEZ gange. Aber simmer ehrli, es isch au ä totali anderi Uusgangslag. Microsoft dominiert sit glaub 3 Jahr dä amerikanischi Markt total, sie verchaufet d'360ger wiä gstört. Sie gsänd immer meh, dass Lüüt es Multimedia Grät wänd wo meh chan als nur Spieli abspielä und jetzt gönds konsequänt dä Wäg. Ich behaupte dä Entscheid isch richtig, will sie ja d'Games nöd weglönd. LOLZ es isch es riesig gschrei im Internet müühhh mühh kei Games, es werdet quadrilliziarde cho vo Games wiä scho uf dä Xbox 360. Was aber uf Xbox Konsolene immer scho so gsi isch, du häsch wenig exklusiv Titel. Nintendo hät ihri starche Brands, Sony hät uhuerä viel guäti Studios und Microsoft hät halt da wenig. Aber ich chauf au allni Multiplattform Titel uf dä 360ger und ja wäge Xbox Live und halt will alles so super funktioniert.

Uriel hat geschrieben: Keine seit: ololololol das Ding wird scheitere ololol. Und trotzdem het dasmal dr hinderletscht gmerkt, dass d Präsentation vom Gräät richtig schlecht gsi isch.
Han vorher während em Staubsuuge dä Conosl.At Podcast gloset und dä HP Glock hät detä was gschiids gseit. D'Präsi isch eignetlich würklich okay gsi wänn mehr's als Präsentation aluäget. Was Microsoft total tumm gmacht hät isch diä Präsi im Vorfäld soooo z'hype und voll d'Coregamer (was für es tumms Wort aber ich bruchs glich) uf diä Verastaltig heiss z'mache (LIVE STREAM uf allne grosse Gamingsiite), aber nacher zeigets genau 3 Games. :lolz: Das s'Internet dänn brännt isch eigentli logisch.
Sie händ s'Grät zeiget, zeiget was es susch no chan ussert Spieli abspielä und jetzt chunt d'E3 und detä wird viel zeiget.

P. S. Mehr dörf nöd vergässe, diä Präsi isch nur 60 Minute gange, ich glaub d'Playsi isch meh wiä 2 Stund gange (oder 2 Stund).. Macht d'Präsi für en Gamer nöd besser, aber i 2 Stund chasch eigentli meh zeige als i einere Stund.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:seged mir ein grund wieso me das nid sell chaufe?

weisch wieviel occasionsspieli ich ide letschte 7 jahr kauft han? ja genau: 0
weisch wie oft ich es spieli zum kolleg mitgnoh han zum det spiele? je genau: 0
und ihr?
ok, es marioparty oder so tuet me viellicht mal mit sich umeträgä..aber sust? kartoffel!

lol, kinect spioniert mich us, WTF :groel: de chleb es post it drüber :kicher:

allways on! wayne? isch dini xbox oder ps3 öppe nid immer on? stecksch amel s'patchkabel us?

all in one chischte? kartoffel! wen interessierts? seid niemer das es benutze muesch, ide CH laufed die features eh nid!
evtl. isches e gueti Streamingchischte wie PS3 hüt isch, viellicht au nid! egal!

s'wichtigscht:
- xbox live wo 1. super funktioniert und 2. dutzendi kollege nutzed!
das mag für langwieligi singleplayer only spielendi mensche wie eu ned wichtig si...
fair!
chaufeds nid, i glaub de planet wirds verschmerze!!!
:1thumb:
Aber Typlor, du bisch ja eh guete und aues, und i wot di nid afahre, aber outisch du di nid aus HC XBox Fanboy? I ha ja denn d Ps3 ou bi jedem scheiss i Schutz gno ( und das nid unbedingt profesionell, und gspickt mit Beleidigunge... I am sorry ). Aber das du die ganze "Funktione" so ignoriersch isch scho krass. Das mit dr Abwärtskompatibilität isch vo mir usgseh ou egal, mä wot ja neui Games choufe und nid auti, aber das mit dä bruchte Spiu isch eifach nume e Schweinerei ( und choufe säuber ou nume neui ), aber das die Games nid mau chasch uslehnä, oder dases de huere kompliziert wird wenn sä bi GS wosch ga verchoufe, isch eifach nume bescheuert. Ou dasme aui 24 Stung mindestens einisch Online mues si isch bescheueret, was machsch wenn mau kei Inet me hesch über mehreri Täg, und du es absolut geils und neus Game hesch? Oder imne Land läbsch wos sowas wie Breitband Inet no nid git? U när wirsch no uf schritt und tritt "beobachtet" nei das chas eifach ächt nid si, und du aus Gamer, wie ig ou eine bi, muesch eifach nume chöne zue gä das MS bis its aues fausch het gmacht wome nume fausch cha mache. Das zeigt ou dä Shitstorm im Inet. Und i ha die PK vo MS gspannt gluegt, und ha würklech dänkt das es sehr gfährlech wird für Sony, aber i ha eigendlech nume chöne lache...

Und i redä its nume us dr Sicht vo Gamer. Es paar Sache hei mi ou Cool dünkt wie das mä statistike vo Spiler cha abrüefe, und das aues agäblech so schnäu funktioniert isch beindruckend, aber was wot e Gamer mit däm afa? MS het mit dr 360 eigendlech fasch aues richtig gmacht, aber si hei uf d Gamer afa schisse, und das ungefähr vor 2 Jahr, und its mache si munter witer mit däm...
Zuletzt geändert von Bejita am 24 Mai 2013 16:08, insgesamt 2-mal geändert.
Bild
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Uriel hat geschrieben: Bonuspünkt, wenn erratisch, was das C und D für Konsole sind.
en chli mehschneller und en chli wenig gschnellere PC?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

mr.raw hat geschrieben:[

24.05.13 - Microsoft hat mit dem britischen Fernsehsender Sky und dem französischen Canal+ Verträge abgeschlossen, Inhalte der beiden Sender über die Xbox One in Europa wiederzugeben. Das bestätigte Phil Spencer, Corporate Vice President bei Microsoft, gegenüber EDGE.

Darüberhinaus will Microsoft weitere Partnerschaften in Europa eingehen, weil dieser Markt in der nächsten Konsolengeneration eine wichtige Stellung einnimmt, wie Spencer betont.
CLICK (EDGE: "Xbox One to host Sky and Canal+ TV content in Europe")
Das isch ja jetzt scho mögli in Dütschland. Viel vominerä Fründeliste luäget Bundesliga via Xbox, jedenfalls staht was vo Sky Bundesliiga.
Problem isch, Europa isch 10 Jahr zrugg und mir da i dä Schwiiz grad nomal 20 Jahr. Problem isch, anstell söttigi Dienst z'schaffe tuänt euse Xbox Gloon irgendwelchi Videos uf em Dashboard zeige wo katastrophal produziert sind und so lustig und unterhaltend sind wiä en Beibruch. Aber jäänu, mehr chan ja hoffe das alles besser wird.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

:herzli: Uriel
merci fürs erkläre!!!

i tue denn deheime uff em wiiu tablet witterläse,während mini frau lets dance tuet luege :lol:
...goht jo anderscht ab do inne (sehrfreu!!)
jetz mau führabig mache
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Trunks hat geschrieben:
Wänn das es Grätli chan und ich dafür nöd fucking 4 Grät müssti bruche, wär ich also häppy. Und ich glaub Xbox One wet i diä richtig gah und ev. funktioniert das i dä Staate besser als bi eus.

Ich wünschti mir es Grät wo i diä richtig gaht wiä d'Xbox One, aber ebe es müssti dänn effektiv diä anderä Grät ersetze. Würkli so ä revolution wiä's Ipad gsi isch.
En HTPC isch en PC, wo am Fernseher aagschlosse hesch, um Film etc drüber ds luege und no e gschiidi Software installiert hesch, wo z.B. muus und tastatur nüm bruuche muesch.
Am ne All in One Ding wär ich au interessiert, nur jetzt chunnts: d Xbox One chan usser em Bluray Player kes einzigs vo de Gräät ersetze. Au ide Staate nüd. Du bruchsch, au ide Staate, e Cable Box fürs Fernseh. Du bruchsch au ide Staate es zuesetzlichs Gräät, wenn was willsch uufne («Xbox: Record» gaht i dem Fall nüd).
Der einzig, wo kes anderes Gräät me bruucht, isch derjenigi, wo ke Cable Subscription het und jetzt nur no über d Xbox will Netflix etc luege, und das us irgend em ne Grund nüt will über sini alti Xbox 360 mache, sondern über die neu.

Was mich (und anderi da inne) beschäftigt, isch d Tatsach, dass Microsoft grad so tuet, als öb sie die neuschti Revolution à la iPad iiglüütet hettet, also es Gräät gschaffe het, wo anderi verdränge wird.

Hends aber nüd.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Bejita hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:seged mir ein grund wieso me das nid sell chaufe?

weisch wieviel occasionsspieli ich ide letschte 7 jahr kauft han? ja genau: 0
weisch wie oft ich es spieli zum kolleg mitgnoh han zum det spiele? je genau: 0
und ihr?
ok, es marioparty oder so tuet me viellicht mal mit sich umeträgä..aber sust? kartoffel!

lol, kinect spioniert mich us, WTF :groel: de chleb es post it drüber :kicher:

allways on! wayne? isch dini xbox oder ps3 öppe nid immer on? stecksch amel s'patchkabel us?

all in one chischte? kartoffel! wen interessierts? seid niemer das es benutze muesch, ide CH laufed die features eh nid!
evtl. isches e gueti Streamingchischte wie PS3 hüt isch, viellicht au nid! egal!

s'wichtigscht:
- xbox live wo 1. super funktioniert und 2. dutzendi kollege nutzed!
das mag für langwieligi singleplayer only spielendi mensche wie eu ned wichtig si...
fair!
chaufeds nid, i glaub de planet wirds verschmerze!!!
:1thumb:
Aber Typlor, du bisch ja eh guete und aues, und i wot di nid afahre, aber outisch du di nid aus HC XBox Fanboy? I ha ja denn d Ps3 ou bi jedem scheiss i Schutz gno ( und das nid unbedingt profesionell, und gspickt mit Beleidigunge... I am sorry ). Aber das du die ganze "Funktione" so ignoriersch isch scho krass. Das mit dr Abwärtskompatibilität isch vo mir usgseh ou egal, mä wot ja neui Games choufe und nid auti, aber das mit dä bruchte Spiu isch eifach nume e Schweinerei ( und choufe säuber ou nume neui ), aber das die Games nid mau chasch uslehnä, oder dases de huere kompliziert wird wenn sä bi GS wosch ga verchoufe, isch eifach nume bescheuert. Ou dasme aui 24 Stung mindestens einisch Online mues si isch bescheueret, was machsch wenn mau kei Inet me hesch über mehreri Täg, und du es absolut geils und neus Game hesch? Oder imne Land läbsch wos sowas wie Breitband Inet no nid git? U när wirsch no uf schritt und tritt "beobachtet" nei das chas eifach ächt nid si, und du aus Gamer, wie ig ou eine bi, muesch eifach nume chöne zue gä das MS bis its aues fausch het gmacht wome nume fausch cha mache. Das zeigt ou dä Shitstorm im Inet. Und i ha die PK vo MS gspannt gluegt, und ha würklech dänkt das es sehr gfährlech wird für Sony, aber i ha eigendlech nume chöne lache...
Lulz, ich wet ja nöd für dä TypeJ rede, aber ich gsehs ebe absolut glich wiä er. Glaub was er meint isch, dass ihm persönlich das total scheiss egal isch mit dem occassions züügs. Genau wiä mir au, will ich ebe mini Spieli nöd tuän würkli verchaufe (oder irgendwiä nach 17 Jahr für 30 Rappe pro Game). Das es ä totali Sauerei für dä Chund isch, das isch ä anderi Gschicht. Mehr sötti d'Möglichkeit ha, öppis wo mehr erwirbt au wiiter chönä z'verchaufe wänn mehr's nümä brucht. Chan mehr bi fascht allem, guät bi Games wo mehr uf Steam chauft oder via PSN oder XBLA au nöd. Aber ich verstah das total vo dä Publisher/Entwickler siite her, mehr will a dem riesige Markt chönä mitverdiene. Nomal das Biispiel vom Heavy Rain, 2 Millione verchauft, 3 Millione händs gspielt.

Ich glaub für d'Entwickler hät's glanget, aber es sind doch uuuuhuerä viel Studios zuägange i dä letschte 12 Mönät. Und klar das isch nöd nur wäg dä böööse böööse Occassion-Spieli oder Raubkopierer so, d'Entwicklig chostet sooooo brutal viel hützutags, mehr muss gnuäg chnönä verchaufe susch gaht d'Rächnig nöd uf. Tomb Raider hät sich total glaubs 7 Millione mal verchauft (klar uf mehrere Plattforme und PC, aber glaubs PC hät lächerlichi Verchaufszahle gha) und nöd mal mit dem händs d'Entwickligschoste iinägholt. Alli händ s'neue Tomb Raider super gfunde (guät ev. dä Goran und dä vortex nöd), d'Präss häts in Himmel globt und es isch no gross beworbe worde. Trotzdem hät Square Enix mit dem nix verdient, oder diä wo's entwicklet händ.. Wiä heissts, diä mit em Gecko. Zum Vergliche, es Zelda mit dem komische Vogel hät sich 3.66 Millione mal verchauft und das uf em WII, das Grät wo sich öppe 100 Zilliarde mal verchauft hät und no es Zelda isch mit dem starche Brand. Es Tomb Raider verchauft sich fast dopplet so viel (wänn das stimmt wo d'IGN Lüüt mal gseit händ) als es fucking Zelda uf dä erfolgriichste Konsole aller Ziite und trotzdem isch es nöd rentabel? Klar musch dänn dis Konzept überdänke und versuäche meh Gäld z'verdiene. Priise erhöhe chasch chuum i dä Ziit vo dä Freetoplay dis Mami wird dicker wänn 20 Rappe zahlsch. Also versuächsch im riesige Gschäft vo dä Occassione mit z'verdiene.

Nomal, ich finds nöd richtig als Konsumänt nur isch es mir persönlich egal. Aber ich verstah dä Markt und d'Entwickler.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Uriel hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:
Wänn das es Grätli chan und ich dafür nöd fucking 4 Grät müssti bruche, wär ich also häppy. Und ich glaub Xbox One wet i diä richtig gah und ev. funktioniert das i dä Staate besser als bi eus.

Ich wünschti mir es Grät wo i diä richtig gaht wiä d'Xbox One, aber ebe es müssti dänn effektiv diä anderä Grät ersetze. Würkli so ä revolution wiä's Ipad gsi isch.
En HTPC isch en PC, wo am Fernseher aagschlosse hesch, um Film etc drüber ds luege und no e gschiidi Software installiert hesch, wo z.B. muus und tastatur nüm bruuche muesch.
Am ne All in One Ding wär ich au interessiert, nur jetzt chunnts: d Xbox One chan usser em Bluray Player kes einzigs vo de Gräät ersetze. Au ide Staate nüd. Du bruchsch, au ide Staate, e Cable Box fürs Fernseh. Du bruchsch au ide Staate es zuesetzlichs Gräät, wenn was willsch uufne («Xbox: Record» gaht i dem Fall nüd).
Der einzig, wo kes anderes Gräät me bruucht, isch derjenigi, wo ke Cable Subscription het und jetzt nur no über d Xbox will Netflix etc luege, und das us irgend em ne Grund nüt will über sini alti Xbox 360 mache, sondern über die neu.

Was mich (und anderi da inne) beschäftigt, isch d Tatsach, dass Microsoft grad so tuet, als öb sie die neuschti Revolution à la iPad iiglüütet hettet, also es Gräät gschaffe het, wo anderi verdränge wird.

Hends aber nüd.
:( Du nimmsch mir alli Hoffnig. :lolz:
Ev. gits ä Möglichkeit, dass ich in Zuäkunft mit dä Xbox One chan Serie und Film chaufe wiä mit Apple TV, ohni das ich ä scheiss Rubbelcharte muss bstelle us dä USA. Und ev. chani Netflix nutze und diräkt gäge Gäld NBA Playoffs luäge. Ich bin bereit zum Gäld usgeh, nur gaht das momentan nur huerä müähsam und mit tuusig grät. Ich als naive Buäb hoff eifach, dass es so es Grät wird geh wo das chan. WiiU isch es sicher nöd, d'Playsi glaub ich nöd obwohls i diä Richtig gönd und dänn bliibt nur no d'Xbox.. Ev. machts au Apple sälber oder was weiss ich, aber game wet ich glich no.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Da gibe ig dir ou i aune Aspektä rächt!
Aber wenn das Sony its ou nache zieht... i gloube de isches denn gsi für mi! Denn blibt mir nume no dr Wii U ohnie Games :briegge:
Bild
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Um da der Fade wieder uf ds griife: Tomb Raider isch sehr wohl rentabel gsi, nur het Square Enix mit nochme Verchäuf grächnet, um ihres desaströse Gschäft ds rette. Die erwartete Zahle sind absolute Firlefanz gsi.
Heavy Rain isch en Schrott gsi, wo einigi für 10 minute ineghebed hend, und denn sofort vertschuttet hend. Deshalb hens denn au soviel gspielt und sowenig kauft.
Abr egal.

Lueg, numal um dr Humor vo dere ganze Gschicht ufdsgriffe:

Sony zeigt Games und redet über sämtlichi Leischtigsdate und Games
Dr Major Nelson macht sich wuchelang drüber luschtig, dass sie ds Gräät nüd zeiged hend.
Was ich erwarte: e bombe Show, wo Sony in Schatte stellt.
Was ich bechum: e Aasicht vom Gräät, 0 technischi Details und en Typ wo 40min mir probiert ds erkläre, we toll fernsehluege isch. Aber hey, ich weiss we dr Chlotz usgseht!

Shit, es vertätscht mi grad wieder.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Jää unbedingt schrott isch heavy rain nid gsi, i has ou nid düre gspielt, aber es paar sache si rächt krass und idrücklech gsi i däm Game.
Bild
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

X1 -> PRIZING:
http://www.amazon.de/Microsoft-Xbox-One ... 8013070-21" onclick="window.open(this.href);return false;

600EURO FÜR DEN CRAP :lol:
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

D Ps4 söu schins 499 Euro choste. Aber het schins ou nume e 250 GB platte drinn ( was knapp ok isch ohni zwangsinstallation )
Bild
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

BrainBug hat geschrieben:X1 -> PRIZING:
http://www.amazon.de/Microsoft-Xbox-One ... 8013070-21" onclick="window.open(this.href);return false;

600EURO FÜR DEN CRAP :lol:

:groel:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Tatsujin hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben: Bonuspünkt, wenn erratisch, was das C und D für Konsole sind.
en chli mehschneller und en chli wenig gschnellere PC?
Das isch dänn scho d'Antwort für die Fortgschrittene :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

ja ok, da steht jetzt es wär en platzhalterpreis.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben: Mir si jung und wiud gsi!
Und ich han ds Gfühl gha, ich mües ds Forum «bekehre».
Shit. :groel:
S'Krasse isch eigentlich Folgendes: Bisher hätt me sich amel bi neue Konsole sofort uf d'Leischtigsdate gstürzt und sich gägesiitig d'Chöpf drüber igschlage, welli jetzt stärcher isch und welli schwächer. Es isch s'Wichtigschte überhaupt a ere neue Konsole gsi.

I dem Fall liits jetzt zwar wäge de identitsche Architektur in ere nie dagwesene Düütlichkeit uf de Hand, dass d'PS4 um die 50% leistigsfähiger isch als de Xbone, aber de Aspekt isch total in Hindergrund gruckt und niemert diskutiert und striitet drüber, will alli entweder komplett verwirrt oder verärgeret sind oder sich aber schlapp lached über das komische TV/DRM/Kinect/Always On-Gugusgrät, wo MS da präsentiert hätt :lol:
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Damals wo d'Playsi 3 usächo isch, isch das Grät doch au 4987904387 Milliarde mal besser gsi. CELL.

Glaubs so Spec's vergliche tuät mehr sit em Master System nümä.
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

Gurgelhals hat geschrieben: dass d'PS4 um die 50% leistigsfähiger isch als de Xbone, aber de Aspekt isch total in Hindergrund gruckt und niemert diskutiert und striitet drüber
s gaf diskutiert und beweist das amixbots kein mathe könne.

ich bin zuversichtlich, dass wir das hier auch noch hinbekommen.
Zuletzt geändert von BrainBug am 24 Mai 2013 17:12, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten