Da no en Artikel, wo us ere chli technische Sicht (aber nöd so, dass me als Nöd-Nerd nüt meh verstah würd) relativ plausibel erchlärt, werum das mit 1080p uf em Xbone grundsätzlich ehner schwierig wird:
http://www.golem.de/news/xbox-one-die-v ... 02646.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Richtig hässlich und zwar im Bezug uf beidi Konsole isch aber eigentlich dänn de Näbedsatz am Schluss:
Schon bei den Last-Gen-Konsolen war es oft so, dass zugunsten einer besseren Grafik die Auflösung (also die Bildqualität) reduziert oder auf Multisampling-Kantenglättung verzichtet wurde. Da bei den Next-Gen-Konsolen von Beginn an MSAA durch Shader-basiertes Antialiasing ersetzt wird, müssen die Entwickler insbesondere bei der Xbox One neue Wege finden.
Shader-basierts Antialiasing aka verblurrti Texture frei Haus. Tümmer gaht's nüme :typej: Anisotrops Texturfiltering chunnt ja i de Spieli offebar ebefalls nöd zum Isatz, obwohl me das uf em PC sitt öppe 10(!!!) Jahr problemlos i so ziemlich jedem Spieli ohni en nännenswerte Performanceverlust chan aktiviere. Next Gen indeed :typej:
PS: De Artikel hätt no en chline Fähler, d'PS4 hätt ebenfalls en integrierte DSP für Soundberächnige.
PPS: Sie hetted das Ding konsequenterwiis halt doch besser Xbox720 sölle nänne
