Who won E3
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Säg mir wer!
Re: Who won E3
Konferenz - MS
Konsolekrieg - Sony
Konsolekrieg - Sony
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Infamous 5, Killzone 7 und GT6 sind ebe scho besser gsi.Bejita hat geschrieben:Wäge Mario kart 8000 und Super Mario 3D 5000? Aha aha
für ihn sins das wirklich. für uns halt nintendo sache, isch ja au völlig ok so.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I finge Nintendo e längwilige Möngukonzärn wo nume no Marios und Zeldas usehout! Und i finge d Fans dumm wo jedes vo denä besagte Games immer grad i himu Lobe und aus bahnbrächend und innovativ aluege! Problem?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
sowieso. aber meine sony oder microsoft bringt meh neus use als nintendo isch en witz oder?evo hat geschrieben:für ihn sins das wirklich. für uns halt nintendo sache, isch ja au völlig ok so.
whoopwhoop hat geschrieben: Infamous 5, GT6.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Inf isch no e rächt neui Marke sowie LBP und Uncharted.whoopwhoop hat geschrieben:Infamous 5, Killzone 7 und GT6 sind ebe scho besser gsi.Bejita hat geschrieben:Wäge Mario kart 8000 und Super Mario 3D 5000? Aha aha
Last of Us, Soul Sacrifice, Knack, Driveclub, the order 18 irgendwas, und es si sicher mindestens no 2 neui IPs i entwicklig das si neui Games. Auso mit däm muesch nid cho

Ah ja God of War hesch no vergässe
Zuletzt geändert von Bejita am 11 Jun 2013 16:10, insgesamt 1-mal geändert.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wenn du d realität nid gsehsch denn bisch du e Witzwhoopwhoop hat geschrieben:sowieso. aber meine sony oder microsoft bringt meh neus use als nintendo isch en witz oder?evo hat geschrieben:für ihn sins das wirklich. für uns halt nintendo sache, isch ja au völlig ok so.

es isch en mega witz. die ganz diskussion wer isch besser, wer verkauft mehr ,wer het moar inoveischn und wer isch jez _wirklich_ dr besseri konzern isch e witz findi. eifach akzeptiere was kunt und kaufe was ein guet dünkt und guet isch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
evo hat geschrieben:es isch en mega witz. die ganz diskussion wer isch besser, wer verkauft mehr ,wer het moar inoveischn und wer isch jez _wirklich_ dr besseri konzern isch e witz findi. eifach akzeptiere was kunt und kaufe was ein guet dünkt und guet isch.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
tschüss zäme, bis nöchst jahr.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Da hesch rächt, därum mache ig bi somne blöde Voting ou nid mit, aber i mues haut mini Meinig verträte. Nintendo isch Kult klar, Nintendo geit ihre eigetä Wäg und das isch lobenswärt, si gäbe sich gar nid ab mit dä angerä 2 grosse Möngukonzärne, und das finge ig eigendlech cool! Aber bitte einisch isch eifach gnue mit denä Mario,s u Zeldas usw uswevo hat geschrieben:es isch en mega witz. die ganz diskussion wer isch besser, wer verkauft mehr ,wer het moar inoveischn und wer isch jez _wirklich_ dr besseri konzern isch e witz findi. eifach akzeptiere was kunt und kaufe was ein guet dünkt und guet isch.
meinig verträtte isch fair.Bejita hat geschrieben: Da hesch rächt, därum mache ig bi somne blöde Voting ou nid mit, aber i mues haut mini Meinig verträte. Nintendo isch Kult klar, Nintendo geit ihre eigetä Wäg und das isch lobenswärt, si gäbe sich gar nid ab mit dä angerä 2 grosse Möngukonzärne, und das finge ig eigendlech cool! Aber bitte einisch isch eifach gnue mit denä Mario,s u Zeldas usw usw
mir persönlich gfalle aber die zeldas und marios aber mehr als die ganze gran turismos und killzones. nit wils die bessere games sin sondern wills ganz eifach mehr mi gschmack trifft.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das isch bi mir glich, nume sis haut bi mir me indie Games, und so hochkaräter wie the last of us.evo hat geschrieben:meinig verträtte isch fair.Bejita hat geschrieben: Da hesch rächt, därum mache ig bi somne blöde Voting ou nid mit, aber i mues haut mini Meinig verträte. Nintendo isch Kult klar, Nintendo geit ihre eigetä Wäg und das isch lobenswärt, si gäbe sich gar nid ab mit dä angerä 2 grosse Möngukonzärne, und das finge ig eigendlech cool! Aber bitte einisch isch eifach gnue mit denä Mario,s u Zeldas usw usw
mir persönlich gfalle aber die zeldas und marios aber mehr als die ganze gran turismos und killzones. nit wils die bessere games sin sondern wills ganz eifach mehr mi gschmack trifft.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Isch recht klar gsi. Vo Nintendo hani eifach meh erwarted. Isch zwar cool was sie zeiged händ aber es isch eifach zwenig minere meinig nah.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
im blick am abig staht sony.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
S erst mal wos recht händgeosnow hat geschrieben:im blick am abig staht sony.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
bejitlol 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race