http://www.rollingstone.com/music/video ... p-20130207" onclick="window.open(this.href);return false;

die händ doch nach de erste 3 albe ufghört gueti musig z mache. de nick fehlt eidütig...Herr Rossi hat geschrieben:Ich fröii mi scho es Zitli druf
zwirrlibatz hat geschrieben:Die einzig schwächer Platte isch Rated R
nei, de oliveri händs scho usegrüehrt bevor er gwalttätig worde isch. das isch erst nachher cho. vor ca 2 jahr...zwirrlibatz hat geschrieben:mit dir isch dänn öppe gnue höi dune!
De Oliveri händs usegrüehrt will de sini Fründin prüglet hett und dänn händs drfür die grossartige Alain Johannes am bass und d'Natasha Schneider gha und mit ihne die suprig Lullabies to Paralyze gmacht. Qotsa isch eh per default es Personalkarussell will us Konzept. Era Vulgaris isch au Hammer. Die einzig schwächer Platte isch Rated R, det hetts nämli zviel stumpfe Oliveri Kram druf und uf em (zurächt) hochglobte erschte Album spielt er trotz Foti gar nöd mit.
ganz sicher nöd ich.mase hat geschrieben:aber wer het gseit das gueti musig muess schwierig, aspruchsvoll si?
We get some rules to followBrainBug hat geschrieben:wieso hat le mongo mein dopic zugemacht?
BrainBug hat geschrieben:und wieso fliegt da en schtunk durch deinen avatar?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste