Tatsujin hat geschrieben:The Sheep hat geschrieben:Tatsujin hat geschrieben:ja aber d qualität vo einige produkt us de letsche füüf jahr chönd absolut nüme mit de 80er/90er sache mithalte. wenn de trend so wiitergaht, lauts ebe schochli i die richtig.
Ich find ebe scho dass Ponyo nüm die Qualitet vo de früenere Ghibli het. Die alte sind detailricher zeichnet gseh.
Das find ich etz wiedrum genau nöd, ponyo isch d usnahm. viel meh dynamik als irgend en handzeichnete anime je zuvor.
ponyo isch ebe detail vs. dynamik. und er het ebe meh dynamik gwählt. aber ich weiss was d meinsch.
mis aaliege gilt meh dr masseherstellig vo animes underem name ghibli. früener sind all 3~4 jahr eine usecho, etz isch es schier eine pro jahr. wie gseit, söll nüt böses heisse, aber vorsicht isch gebote.
Gibi der rächt, für mi isch Ponyo je meh i ne gluegt ha zu eim vo de schönschte Ghibli-Filme worde (wennmer jetz uf rein optischer Ebeni rede), ebe gad will de Miyazaki mal sin Aquarell-Stil woner scho i gwüssne vo sine Churzfilme atönt het het chönne usläbe. D Hintergründ sind fantastisch zeichnet und übers Design muesme gar nid rede.
Zu de jährleche Anime: Da cha di us zwöi Gründ beruhige!
1. De Miyzaki und de Takahata (und de Suzuki als Producer) hend nach wie vor und au bi junge Regisseure d Ufsicht!!! Und das isch guet so.
2. Es isch nur en Schiin-Entwicklig dass sech d Frequänz vo de Ghibli-Releases über s Gsamtbestehe vor Firma im Durchschnitt erhöcht het. Bispil:
1986: Tenkû no shiro Rapyuta
(2 Jahr Pause)
1988: Totoro UND Hotaru no Haka (Gad 2 Filme)
1989: Kiki's Delivery Service (Majo no takkyûbin)
(2 Jahr Pause)
1991 Omohide poro poro (Takahatler)
1992 Porco Rossler
1993 Ocean Waves
1994 Pompoko
1995 On Your Mark und Whisper of the Heart
(2 Jahr Pause für epische Film)
1997 Mononoke Hime
Richtig langi Pause zwüsche de einzelne Filme hets ersch so ab der Chihiro-Phase gäh, d Regel sind aber Filme im Johrestakt - entsprächend natürlech nid nur gwaltigi Epe sondern ou die härzige, simple und weniger ufwändige wärch (Arrietti passt ja wie d Fuscht ufs Aug i das Programm)

Und der einzig wo e chli en weniger gueti Rezeption het gha (Earthsea) isch i äbe sonere Phase entstange wo si sech rächt lang Zit hei gnoh. Schint bi Ghibli also überhaupt ke Korrelation zwüsche chürzere Pause zwüsche de Filme und sinkender Qualität z gäh! Bäm!