...hani am Weekend schnell kauft und duregspielt (gaht ja nur 4-5 Stund). Hett also en bliibende Idruck hinderlah bi mier. Sehr schöns Spiel, spannend, guet verzellt... hübsch! sehr hübsch, trotz stilisierter Grafik. Chamer sich also gönne, isch eis vode bessere Indy-Games!
lueg, schön isches:
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Spielt im Yellowstone Park und du bisch en Ushilfs-Park-Ranger wo muess luege, dass niemert es Füür macht, Campiert oder Füürwerk ablaht oder so... bis plötzlich was mysteriöses passiert
nei, es isch scho viel zschnäll fertig gsi. ich hätt au no gärn bitz länger gspielt.
aber es heisst ja ned, dass es damit scho fertig isch. isch doch eifach nur evakuierig gsi wäg em grossbrand... in erster linie. plus: das mysterium isch ja glöst gsi... was wetsch no meh?
langwiilig würd ich ned säge.
eher gemächlich.
es isch keis action-game, sondern es adventure. mer spielts wäg de gschicht wos verzellt und wäg em erkunde und entdecke.
ich gnüsse das. isch perfekt als usgliich zum hekitsch FPS business
Master(G) hat geschrieben:langwiilig würd ich ned säge.
eher gemächlich.
es isch keis action-game, sondern es adventure. mer spielts wäg de gschicht wos verzellt und wäg em erkunde und entdecke.
ich gnüsse das. isch perfekt als usgliich zum hekitsch FPS business
ok, jääähhh... aber laufsch nöd eifach nur sinnlos ume und es passiert nix oder? muess scho mal aspiele
Es isch uhuereguet. Ganz am Afang hani no chli Emochäs befürchtet, aber s'isch genau wie de Gamesradar seit:
And you really will feel things. I don't mean that in a boring 'artsy indie game' kind of way. I mean proper nervousness, fear, intrigue and the best treatment of paranoia in any game ever.
hoffentli isch es nöd zu churz, bi doch scho paar Stunde dranne gsi und sooooviel isch noni passiert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel