zwirrlibatz hat geschrieben:en usprägte hacker/psiwaffle build isch wahrschiinli ebe de ehner schwieriger? bitz füürpower bruuchts glaub scho. ja ich xehs cho, ich bin bald au wieder dran. han glaubs no paar saves.
PSI han ich komplett ignoriert. Han en Navy gmacht mit Schwerpunkt uf Standardwaffe, Hacke und Maintenance. Hätt super funktioniert. Es gitt i dem Spieli eifach ganz klar nützlichi und weniger nützlichi Skills und es isch nöd unbedingt intuitiv, uf welli Skills s'einte und uf welli s'andere zuetrifft.
Bi de Hauptstats isch z.B. Strength i jedem Fall unglaublich wichtig, ellei scho wäg em Inventar (+1 Strength = +3 Inventarslots!) und will me doch relativ starch uf Nahkampfwaffe agwiese isch. Und Cybernetic Affinity, will s'hacke da dure viel eifacher wird. Agility und Endurance sind hingäge - und das isch nöd unbedingt intuitiv - ziemlich unwichtig. Und PSI natürlich ebefalls (ussert du spielsch en PSI-Typ).
Bi de Tech-Skills: Hacke isch verdammt wichtig. Hacke + Cybernetic affinity = du chasch jede Replikator und jedi chischte problemlos hacke = meh Nanites, meh Munition, meh Batterie, meh Medkits, meh alles. I eme Spieli, wo Munition und anderi Verbruchsgägeständ notorisch knapp sind, isch nüt wertvoller als das.
Repair isch hingäge nutzlos. 0 Pünkt bi mir. Bruchsch nöd, will du dini Waffe gschiider tuesch sorgfältig warte, so dass sie erst gar nöd kabutt gönd (und für die paar Fäll, wo'd öppis repariere muesch, gitt's Auto Repair Tools). Maintenance isch viel wichtiger, will's a) dini Maintenance Tools effektiver macht und - no viel wichtiger - b) die maximali Ladekapazität vo dine Implantat erhöht. Modify isch au relativ unwichtig: Für die erst Modifikationsstufe langet 1-2 Pünkt und für die zweiti Stufe bruchsch gschider eis vo dene Auto-Modify-Items; vo dene gitts nämlich meh als gnueg im Spiel.
Research: Ehner wichtig, aber meh als 3 Pünkt bruchsch nöd. Mit em Research-Implantat chunsch dänn uf 4 Pünkt und die bruchsch zum d'Kristallwaffe z'erforsche, wo die beschti Nahkampfwaffe im Spiel isch.
Und Waffe: Würklich usgwoge - d.h. sowohl gäge weichi wie härti Gägnertype effektiv - isch ebe nume d'Standard-Kategorie wäge de verschiedene Munitionstype. D.h. Pischtole und Schruubeschlüssel (Schrotflinte evt. als Backup) und spöter dänn s'Sturmgwehr (wo alles platt macht und no dezue relativ günstigi Standardmunition frisst). That's it. Mit dem chunsch dure. Energiewaffe bringed nüt, will sie nume gäge Roboter effektiv sind und für das häsch bereits Armor Piercing-Munition für d'Standardwaffe (ich han dänn doch 1 Punkt investiert zum d'Laserpischtole im Overload-Modus punktuell gäge Roboter, Turrets und Kameras chöne z'bruche - isch billiger, will sie kei Munition sondern Strom frisst). Schwäri Waffe sind au meh oder weniger e Spielerei und choschted z'viel für das was sie bringed. Und für Exotic Weapons bruchsch genau ein Punkt zum de Kristall chöne z'bruche. Alli andere Exotics sind Spielereie und zuedem gäge Robotler würkigslos.
Churzum: Ab de Helfti han ich nie meh Munitionsknappheit gha, will ich jedi Chischte und jede Replikator ghackt und schwächeri Gägner mit em Kristall abeputzt han (wo au mit nume eim Punkt in Exotic Weapons gnueg starch isch, will Strength ja au en Nahkampfbonus gitt). Dank em Maintenance-Skill han ich zuedem praktisch permanent chöne eis (und spöter dank entsprächendem OS-Upgrade: zwei) Implantat aktiv ha, ohni dass mir bi dene de Saft usgange wär. Churz vor de Rickenbacker han ich dänn Strength, Cybernetic Affinity, Standard Weapons, Hacking und Maintenance bereits uf em Maximum gha und drufabe no chöne massiv überschüssigi Pünkt i Endurance, Agility und Exotic Weapons pumpe.