[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Das mittem Mittelstand isch so e Sach. aber info: Lüt mit 45k/jahr ghöre da au definitionsgemäss nid derzue.

We d inititante die Inititaive würklich hätte unterem here Ziel wölle Mache, dass de Mittelstand zu sim huus chunt, hät meh ja müesse säge, das ab 200k/Jahr oder so es subventioniertes Bauspare nüm müglich isch. So isch das aber natürlich scho e chli e hüchlerischi Aglägeheit.

D Edit meint:
Situation in der Schweiz [Bearbeiten]Der Mittelstand ist die mit Abstand grösste Gesellschaftsschicht. Ihm gehören rund 60% der Bevölkerung an. Dazu zählt, wer zwischen 70 und 150% des durchschnittlichen verfügbaren Äquivalenzeinkommens (siehe unten) verdient: Das sind mindestens 2450, maximal 5250 Franken netto pro Kopf[2].

Eine vierköpfige Familie mit einem 10-jährigen Kind rechnet man nach dieser Definition zum Mittelstand, wenn sie zwischen 7050 und 15‘100 Franken netto Monatseinkommen hat, eine dreiköpfige Familie mit einem sechsjährigen Kind bei einem Einkommen zwischen 5500 und 11‘800 Franken.

Das Äquivalenzeinkommen berechnet sich so:

Haushaltsnettoeinkommen - 20 Prozent feste Abgaben = Äquivalenzeinkommen

Das Äquivalenzeinkommen pro Kopf ergibt sich, indem es durch das Personengewicht dividiert wird. Das Personengewicht wird wie folgt berechnet: erste Person = 1 Person, jede weitere ab 15 Jahren = 0.5 Personen, jede unter 15 Jahren = 0.3 Personen.

Äquivalenzeinkommen : Personengewicht* = Äquivalenzeinkommen / Kopf
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Aber es subventioniertes Bauspare generell fändi eigentlich fair. Die 3ti Süüle hani gmeint dien ja Haupsächlich dr Altersvorsorg.

Au guet:
Ein Alleinstehender mit einem Monatseinkommen von 7000 Franken darf sich zum Mittelstand zählen. Eine Familie mit zwei Kindern mit demselben Einkommen gehört gemäss dieser Definition schon zur Unterschicht.
http://www.nzz.ch/nachrichten/startseit ... 70611.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

7000? Halt in Züri oder was?? Sust isch ja praktisch jede Unterschicht won ich känne (inklusive ich)... :groel: und ich fühl mich jetzt alles anderi als arm :-) Sone Scheiss. Wie sinds denn uf die Zahl cho?

mer macht en Lehr oder gaht go studiere zum Unterschicht wärde? Haha. En Architekt verdient nachem Studium (selbst ade Uni) praktisch nie über 5k. also gaht er go studiere zum zu de Unterschicht ghöre?

Edit, han de Artikel nomal gläse und bin sehr beruhiged. Bin doch kein Penner us de Underschicht:
Wer etwa in der Schweiz als Single über ein Bruttoeinkommen von 4077 bis 8738 Franken pro Monat verfügt, ist Angehöriger des Mittelstands (siehe Grafik).
Zuletzt geändert von Buccaneer am 29 Feb 2012 14:36, insgesamt 1-mal geändert.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Buccaneer hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:chan mir öpper säge, warum nei bi bauspare? in tütschland, dem ober sozi land, hät jede bauspare.

Wenns gnauer aluegsch wirsch feststelle, dass das Paket für de Mittelstand sehr aktraktiv gschnorred wird. So chöng sich jede Trottel es Eigeheim leiste. Tatsächlich wirds aber erst abeme Jahresikomme vo ca. 100'000 lukrativ. Und die meiste Lüt im Mittelstand hend was zwüsche 45k-60k. Also wiedermal wird de Mittelstand benutzt und beloge zum öppis durebringe, wo denn schlussändlich doch nur die obe dure profitiered. Sust fändi d Idee schono gäbig. Aber was isch mit em Problem vode zersidlig und em Platz? Mir isch d Schwiiz scho gnueg verbaued und au i mim Dorf stelleds permanänt neui Hüser uf. Das Land isch eifach z chli, dass sich jede Trottel chan es Eigeheim mit Umschwung zuetue.
Döfred mi au gärn korrigiere, wenn i dänäbe ligge :kicher:
warum sött nöd eine in Uri, wo bescheide läbt, nöd devo chönne profitiere? dete häts billigs Bauland. d schwiiz beschränkt sich nöd uf tsüri.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Buccaneer hat geschrieben:7000? Halt in Züri oder was?? Sust isch ja praktisch jede Unterschicht won ich känne (inklusive ich)... :groel: und ich fühl mich jetzt alles anderi als arm :-) Sone Scheiss. Wie sinds denn uf die Zahl cho?

mer macht en Lehr oder gaht go studiere zum Unterschicht wärde? Haha. En Architekt verdient nachem Studium (selbst ade Uni) praktisch nie über 5k. also gaht er go studiere zum zu de Unterschicht ghöre?

bisch du 45i und häsch 2 chind?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Gurgelhals hat geschrieben: - Bauspare: Nei (wird vo de üebliche Arschlochpolitiker understützt. Also die, wo vo "Mittelstand" reded und die Riiche meined. Das isch Grund gnueg für es nei).
aber in tütschland sind die linke ja voll uf em bauspar trip? chasch mir das erkläre?
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

geosnow hat geschrieben:d schwiiz beschränkt sich nöd uf tsüri.

:1thumb: e schöne post :-D
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

e schlaue post vom gege :shock:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

geosnow hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:chan mir öpper säge, warum nei bi bauspare? in tütschland, dem ober sozi land, hät jede bauspare.

Wenns gnauer aluegsch wirsch feststelle, dass das Paket für de Mittelstand sehr aktraktiv gschnorred wird. So chöng sich jede Trottel es Eigeheim leiste. Tatsächlich wirds aber erst abeme Jahresikomme vo ca. 100'000 lukrativ. Und die meiste Lüt im Mittelstand hend was zwüsche 45k-60k. Also wiedermal wird de Mittelstand benutzt und beloge zum öppis durebringe, wo denn schlussändlich doch nur die obe dure profitiered. Sust fändi d Idee schono gäbig. Aber was isch mit em Problem vode zersidlig und em Platz? Mir isch d Schwiiz scho gnueg verbaued und au i mim Dorf stelleds permanänt neui Hüser uf. Das Land isch eifach z chli, dass sich jede Trottel chan es Eigeheim mit Umschwung zuetue.
Döfred mi au gärn korrigiere, wenn i dänäbe ligge :kicher:
warum sött nöd eine in Uri, wo bescheide läbt, nöd devo chönne profitiere? dete häts billigs Bauland. d schwiiz beschränkt sich nöd uf tsüri.
Warum chunnsch jetzt mit Züri? Wäge minere Ussag zum Lohn?
Zum Bauspare:
Jede sött das chönne! JEDE! Aber es gaht hie drum: D Vorlag gaukled dir das genau vor, obwohls nid so wird si :cry:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Jä guet. aber es sött eigetlich au ilüchte, dass mitmne Minimalikomme au keis Hus drinligt.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

emP hat geschrieben:Jä guet. aber es sött eigetlich au ilüchte, dass mitmne Minimalikomme au keis Hus drinligt.

Definier Minimalikomme. Ich rede hie (genau wie d Vorlag) vom Mittelstand.
Wer etwa in der Schweiz als Single über ein Bruttoeinkommen von 4077 bis 8738 Franken pro Monat verfügt, ist Angehöriger des Mittelstands
Hie im Kt. SZ bin ich de Meinig, dass eine under 30 wo scho um die 5000 verdient, en guete gmacht hed. Vorallem wenns de no x13 isch.
Wo ich die Vorlag zerst mal agleuge han hani dänkt: Wow au ich chan mir das mal Leiste. Aber die Illusion isch schnell verpuffd.
Wie bereits erwähnt, lohnt sich das Bauspare abeme Ikomme vo 100k im Jahr. Das wäred wenns x13 isch 7600.- wenn solo bisch. Wenn nur x12 isch, denn isches 8400.-
Wenn de Mittelstand 4077-8738 isch, chan sich somit nur de "öpper" Mittelstand das leiste und natürlich die meh bessere. Wenn jetzt aber i dere Vorlag gseid wird: Juhu de Mittelstand chan sich jetzt es Hus leiste, findi das Augewüscherei.

Mir ghats nid um d Vorlag, nid um de Mittelstand, nid um s Ikomme, nid ums Eigeheim. Es gaht mir drum, dass bewusst en Falschussag gmacht wird, um Stimme z fange. Und das chani nid befürworte und glaube z erkänne, wer devo wird profitiere.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Buccaneer hat geschrieben: Mir ghats nid um d Vorlag, nid um de Mittelstand, nid um s Ikomme, nid ums Eigeheim. Es gaht mir drum, dass bewusst en Falschussag gmacht wird, um Stimme z fange. Und das chani nid befürworte und glaube z erkänne, wer devo wird profitiere.
das isch so e doofi istellig, egal ob links oder rechts. du muesch doch luege, was dir und dine liebschte viellicht doch öpis bringt. und es eigeheim isch nöd s dümmscht. das nimmt dir niemerd weg, aber 3. süüle isch unter umständ nix meh wert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

geosnow hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben: Mir ghats nid um d Vorlag, nid um de Mittelstand, nid um s Ikomme, nid ums Eigeheim. Es gaht mir drum, dass bewusst en Falschussag gmacht wird, um Stimme z fange. Und das chani nid befürworte und glaube z erkänne, wer devo wird profitiere.
das isch so e doofi istellig, egal ob links oder rechts. du muesch doch luege, was dir und dine liebschte viellicht doch öpis bringt. und es eigeheim isch nöd s dümmscht. das nimmt dir niemerd weg, aber 3. süüle isch unter umständ nix meh wert.

Ich glaube, mir reded anenander verbii udn verstönd eus nid genau. Ich versuche nochmal mini Sichtwis biz schläuer z formuliere: :yoberry:

erste Punkt: ich fänds super, wenn d Eigeheimfinanzierig vereifacht wird und a mehrerne Mensche zuegänglich gmacht wird. Da bin ich euerer Meinig und understütze das absolut.

zweite Punkt: I mine Auge understützt die Vorlag die eher vermögende Mänsche, und die meiste vo dene chönnted sich so oder so es Eigeheim leiste. Somit hend die im Mittelstand wo ne Understützig chönnd bruche nüt devo, und die im obere Segmänt wos gar nid würkli bruched, chömmed besser wäg. Chunnt das nur a mier komisch vor?

dritte Punkt: Es wird am Mittelstand öppis versproche, wo er aber gar nid würklich chan profitiere devo. Es isch en Lüg und das macht mich verruckt. Würeds säge: Vereinfachtes Bausparen für den oberen Mittelstand und die vermögenden Schweizer hätt ich nix de gäge.
Guet, liht a mier. Ich nime meistens alles sehr genau und wortwörtlich. Veillicht muess mer ja bi dere Vorlag "zwüsche de Zeile" läse.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

Buccaneer hat geschrieben:zweite Punkt: I mine Auge understützt die Vorlag die eher vermögende Mänsche, und die meiste vo dene chönnted sich so oder so es Eigeheim leiste. Somit hend die im Mittelstand wo ne Understützig chönnd bruche nüt devo, und die im obere Segmänt wos gar nid würkli bruched, chömmed besser wäg. Chunnt das nur a mier komisch vor?

dritte Punkt: Es wird am Mittelstand öppis versproche, wo er aber gar nid würklich chan profitiere devo. Es isch en Lüg und das macht mich verruckt. Würeds säge: Vereinfachtes Bausparen für den oberen Mittelstand und die vermögenden Schweizer hätt ich nix de gäge.
Guet, liht a mier. Ich nime meistens alles sehr genau und wortwörtlich. Veillicht muess mer ja bi dere Vorlag "zwüsche de Zeile" läse.
Das isch genau so wiä du seisch. Ich hoffe das nid nur mir 2 das erkänned.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

klar profitiered di riiche, aber au die mittelschicht, wo sich in arsch chlübed und ufs iphone und de volvo verzichtet und es eigeheim wänd.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

was ich nöd verstah, isch d istellig, wenn die riiche chön profitiere und ich au, denn verzicht ich lieber und han weniger, nur dass die riche nöd meh händ. :typej:

genau s gliche isch doch bide letschte abstimmig für stürerlichterig für familie passiert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

geosnow hat geschrieben:klar profitiered di riiche, aber au die mittelschicht, wo sich in arsch chlübed und ufs iphone und de volvo verzichtet und es eigeheim wänd.
S iphone und ähnlichi Gadgets sind sowas vo überflüssig, da hani mit genau keim Mitleid weler sich keis "iphone" chan leiste aber umbedingt eis wott. :lol:

Ich glaube mir Verstönd eus immer nonig ganz:

Einig simmer eus bi Folgendem:
Es wär schön, wenn de Mittelstand meh unterstützt wird z.B. mit sonere Eigeheimgschicht.

Wo sich eusi Meinige aber unterscheided:

your point of view:
De Mittelstand bechunnt öppis und es isch es super Agebot wo s am Mittelstand eifacher macht, sis eigne Hus z ha.

my piont of view:
De Mittelstand wird fast nüt devo ha und wird nur erwähnt, well sich i dere Gruppe die meiste Wähler tummled.

geosnow hat geschrieben:was ich nöd verstah, isch d istellig, wenn die riiche chön profitiere und ich au, denn verzicht ich lieber und han weniger, nur dass die riche nöd meh händ. :typej:

genau s gliche isch doch bide letschte abstimmig für stürerlichterig für familie passiert.
Das find ich persönlich Schwachsinn. Ich säge nid, ich verzichte uf min Vorteil, well ja die Riche au öppis devo hend. Wär ja rächt blöd :-). Isch ja glich mit de Ferie. Wenn i ja säge, denn hend viel Richi au meh Ferie!
Öppis vo füre Mittelstand guet isch, isch au schnell mal für die Riche guet. Das isch mir aber egal.

Ich dänke obe bi point of view hani nomal klar gmacht was wett säge und wells mir so Spass macht gad nomal en Versuch:

Mit dere Vorlag wir de Mittelstand NID understützt! Viellcht 5% vom Mittelstand! Die Vorlag isch en Lüg!
Zuletzt geändert von Buccaneer am 29 Feb 2012 15:40, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

logisch wenn de mittelstand immer weniger zur verfüegig haet siit es paar jahr, daser nöd chan baue. wird er au nie chöne. die vorlag chasch de hase geh, d scher öffnet sich ja eh wiiter. baue und eigentumswohnige leistet sich die riiiche bonze wo i de letschte jahre i das land gstörmt sind momentan vorallem da bin ich sehr sicher.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

d mittelschicht chan scho baue, mues aber uf de volvo oder S3 und ferie ide maledive und e schöni uhr verzichte. e monclair daune jacke brucht au jede. klar bliebt denn nüt zum bauspare. viellicht sött mer bim konsum bescheide bliebe, aber das isch halt uncool.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ähä und denn jammere das d konsumstimmig schlecht isch. es spielt eh kei rolle, die initiative bringt gnau nix.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ja doch, denne, wo es eigeheim wänd oder händ.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mir haend glaubs en anderi definition vo mittelschicht. du gasch nah vo dere us vor 50jahr. das isch leidr nöm so. s3 und maledive ferie ich weiss nöd so recht. chunsch us riichem huus? ich weiss was armuet heisst und sich id mittelschicht ufezkämpfe.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ich chumme us de mittelschicht in tsüri.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

http://www.zeit.de/wirtschaft/2012-02/g ... ment-bonus" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:ich chumme us de mittelschicht in tsüri.
mit S3 und malediveferie? ;)
Antworten