[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:z'problem vom verteilschlüssel?

es isch schlächt bzw gar nid düresetzbar. wenn lüt nid WEI in ungarn bliebe sondern dütschland als ziel hei, wärde sie immer versueche witer z'reise. da stelle ig persönlech o immer d'frag, ob als flüchtling, wo vo tod u verderbe flüchtet, nid eifach söttsch froh und dankbar si, imene sichere land z'si. aber nei, alli wei witer nach dütschland etc wiu sie genau wüsse, dass es ihne dert wirtschaftlech besser geit. grundsätzlech verständlech aber genau das bringt die grosse problem.

und wie wosch so lüt vom witer reise stoppe?

isperre? stacheldraht ums lager? mit gwalt? schlussändlech isches nume so düresetzbar aber das isch ir hütige zyt mit de hütige media und soziale media gar nid müglech wiu denn isch nämlech wieder d'polizei und dr staat dr bös.

aber mit guet zuerede chasch dene lüt ihri tröim vom bessere läbe leider nid näh. wär witer wott, geit witer ussert er wird mit gwalt odere eme gfängnis gstoppt.

De Verteilschlüssel hetti viellicht chönne funktioniere, wenn mer ne ganz am Afang konsequent umgsetzt hätti und breit ufgfahre. Es Zeiche gsetzt hetti. Nach ine und nach use. So dass mer de Flüchtling klar kommuniziert hetti: Mir kümmered eus, aber es wird so laufe und nid andersch!
Naja, de Zug isch öppe abgfahre.

Ich glaube viel hend aber gar nid so genau gwüsst, was Dütschland isch, genauso wie viel vo eus au nid all Osteuropäische Länder chönnted fählerfrei ufzehle oder was d Hauptstadt etc isch. Mir isch ufgfalle wo das agfange hed, heds uf de Soziale Medie sehr viel Ufrüef und Infos gäh womer gseid hed: Flüchtling gönnd nach Dütschland. Anschinend siged über 80% vo dene posts us de USA, UK und Australie cho. Findi rächt suspäkt. Online findet mer viel wo behaupted: de Flüchtlingsstrom wird gstüred und ganz gezielt so starch uf Dütschland glänkt. Über die Thematik weiss i leider nid viel… aber tönt au sehr unschön.

Im Moment isch es doch eso, dass die Flüchtling chömmed. So oder so. Ich chan mich i so Mänsche infühle und darum chan ich Lösige wo zu Gwalt tendiered nid guetheisse oder a dene Teil ha.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

"ich chan mich i so mensche ifühle", ja das isch sooooo schöööön, ich hoff chasch dich den au id europäer ifuehle wenn masserapes normal werdet. sorry für die dütliche wort, ich verstahn dini menschliche regige und au ich han sie, de verstands und gfüehlwelt sött aber scho nah irgendswie mit de realität übereinstimme. wenn das so ungstüürt blibt, wird das in europa zu massive innere unrueh choh und es wird brenne. nazis machet sich scho parat.

"gwalt nöd gutheisse" au sehr schöööön, aber leidr laufts nöd so uf dere welt, gwalt isch tagtäglich um ois ume und ghört zu ois wie aud liebi. gwalt chasch nöd us dere welt verbanne. gwüssi sache chasch sogar nur mit gwalt löse.

die verschwörigstheorie vowege stüürig vo extern vo de flüchtlingsström geisteret scho länger ume, natürli en möglichkeit, chriegsfuehrig lauft hüt ja sehr subtil ab.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 12:25, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:nei meh frögt sich zerst wer d täter gsi sind und weshalb das alles vonere ähnliche ethnische gruppe i verschiedene dütsche städt zum gliche ziitpunkt duregfüehrt worde isch. die dütsche wüsset jetzt selber das sie sicherheitstechnisch gar nöm reagiere chönd, da wird au ghandlet werde, den lustigerwiis schreiet jetzt d uslöser vo dere krise nacheme starche polizeistaat.
das änderet nüt a mim punkt, dassmer nie d'schuld de Polizei geh het...

und selbstverständlich muemer usefinde wer die Täter gsi sind und sie zur recheschaft zie, aber das chan länger gah und isch schlussendlich weniger relevant als d'frag, wiemer a derartige grossaläss chan en gruppe vo mehrere dutzend Täter in schach halte. find ich amel. es werded ja chum die gliche Täter wieder si s'nächscht mal
velicht ischs für anderi aber i dem Moment erschmal wichtiger chän z'säge "I told you so"

ich find au ned, dass das em wunsch nacheme polizeistaat entspricht.
aber schön findi, dass rechtskonservative sich immerhin usnahmswis mal für frauerecht isetzed und sogar guetmensche lingo wie "victim blaming" etc. verwende
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Wenn ich d Luzerner Polizei amigs bim schaffe (bi ca. 8 Schtund ide Wuche am Bahnhof) weiss ich scho warum so Züg wie in Köln cha passiere.
s pferd vo hine ufzäumt seit meh dem.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:nei meh frögt sich zerst wer d täter gsi sind und weshalb das alles vonere ähnliche ethnische gruppe i verschiedene dütsche städt zum gliche ziitpunkt duregfüehrt worde isch. die dütsche wüsset jetzt selber das sie sicherheitstechnisch gar nöm reagiere chönd, da wird au ghandlet werde, den lustigerwiis schreiet jetzt d uslöser vo dere krise nacheme starche polizeistaat.

und selbstverständlich muemer usefinde wer die Täter gsi sind und sie zur recheschaft zie, aber das chan länger gah und isch schlussendlich weniger relevant als d'frag, wiemer a derartige grossaläss chan en gruppe vo mehrere dutzend Täter in schach halte. find ich amel. es werded ja chum die gliche Täter wieder si s'nächscht mal
velicht ischs für anderi aber i dem Moment erschmal wichtiger chän z'säge "I told you so"

aber schön findi, dass rechtskonservative sich immerhin usnahmswis mal für frauerecht isetzed und sogar guetmensche lingo wie "victim blaming" etc. verwende
ja also immerhin mal was, ich finds schad gsehnd guetmensche erst nachem sylvester au mal was en ungstüürti masseiwanderig so alles chan uslöse, und das isch na nöd fertig. meh chan sich ja würkli total dummstelle will so naiv chame echt nöd sii. ok guet sie gsehnds na gar nöd, aber chunt scho nah. sie waend ja jetzt zerst de polizeistaat uusbaue, es isch fast scho lächerlich.

vowege "i told you so"
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und ja chasch de rechtskonservative imfall scho Nazi oder besorgter bürger sege. eigentlich sind die meiste ja lüüt us de bürgerliche mitti wo aber in dütschland vo de press und de regierig de rechti stempfel ufs gsicht überchoh haend.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:"ich chan mich i so mensche ifühle", ja das isch sooooo schöööön, ich hoff chasch dich den au id europäer ifuehle wenn masserapes normal werdet. sorry für die dütliche wort, ich verstahn dini menschliche regige und au ich han sie, de verstands und gfüehlwelt sött aber scho nah irgendswie mit de realität übereinstimme. wenn das so ungstüürt blibt, wird das in europa zu massive innere unrueh choh und es wird brenne. nazis machet sich scho parat.

"gwalt nöd gutheisse" au sehr schöööön, aber leidr laufts nöd so uf dere welt, gwalt isch tagtäglich um ois ume und ghört zu ois wie aud liebi. gwalt chasch nöd us dere welt verbanne. gwüssi sache chasch sogar nur mit gwalt löse.

die verschwörigstheorie vowege stüürig vo extern vo de flüchtlingsström geisteret scho länger ume, natürli en möglichkeit, chriegsfuehrig lauft hüt ja sehr subtil ab.
Ich chan mich au id „Europäer“ ifühle und ich chan au de blanki Horror nahfühle, wo die Fraue dete duregmacht hend. Die Fraue hend Todesängst durläbt und die meiste wärded uf Jahre, wenn nid sogar s Läbe lang devo verfolgt wärde!

Ussage über Gwalt sind immer sehr schwierig zum mache. Mini Ussag chan so interpetiert wärde, das ich en Pafifischt bin, wo sich alles laht la gfalle. Dini Ussag chan so interpetiert wärde, das Gwalt eigentlich normal isch. Das wäred sicher beides Fählinterpretatione.
Ich heisse Gwalt i keinere Form guet, würd mich aber verteidige, wenns um s Wohl vo Mänsche wo mir am Härze lieged gaht. Genau so glaub ich, dass du nid jedem eifach eis uf d Mütze gisch, wo dir z nöcht tritt.

Das Gwalt aber immer Gägegwalt erzügt isch klar.

Zrug zum Europäer! Mir tünd die normale Mänsche leid. D Europäer und d Mänsche wo münd flüchte. Im Endeffekt sind sie die Leidtragende vo ganz grosse Problem, wo keine vo ihne usglöst oder understütz hend. Die wo so Sache ateiged und verantworlich sind, sind devo sälte bis nie betroffe. Und das isch das, wo mich bedrückt. Die eifache Lüt wärded ufenand losglah aber d Bäcker wo das fabriziered läbed in Saus und Braus. Und solang mir das nid kapiered, wird’s witerhin Flüchtling gäh und bi eus wird’s immer änger und die Spannige entladed sich denn. Und wo enladed si sich? Ime Vorort, ame Bahnhof, innere Gass, ime Dorf… bi de eifache Lüt.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:und ja chasch de rechtskonservative imfall scho Nazi oder besorgter bürger sege. eigentlich sind die meiste ja lüüt us de bürgerliche mitti wo aber in dütschland vo de press und de regierig de rechti stempfel ufs gsicht überchoh haend.
Das isch eso. En Rächte und en Antisemit. Das wird hüt eifach uf alles und jede verwändet, wo söll ruhig si… wärded ja teils au tüfroti Lingi so bezeichned :typej:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja aber wieso werdet den die richtige chriegsflüchtling muesse drunder liide? gnau weg dere falsche entscheidig vowege "wirschaffendas". so isches ebe aktion-reaktion. wenn meh das vo afang irgendswie plant haeti (ja ich bin mir bewusst es wär nöd eifach gsi und notfall und blabla), aber da wo d mueter gottes da useposaunt haet, isch die schlechtischt lösig vo allne gsi für alli.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Das isch definitiv eso und unterschrieb ich sofort.
Die dütschti Politik isch i sehr vielne Bereich völlig uf em Holzwäg und d Rächnig defür wärdeds gli becho. Billiglohnsektor, Hartz IV, Parlamentsvorbehalt, Mali, Syrie, etc…
Leider wird die Rächnig denn vo de normale Lüt zahlt. Und wie wird tür!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:

häsch au es plüschtierli verteilt? du seisch sogar nah d frag wer d täter sind isch weniger relevant als d frag wie meh sicherheit chan ufbaue. und a dine üsserige a zähl ich dich jetzt eifach au mal eher i die ling politisch richtig, den passts bild aber würkli. checksch de pögg na nöd?

Du würsch also de polizeistaat vorher usbaue bevor die ganz flüchtlingsfrag jetzt ein für alli mal reglisch. wow. wenigstens bisch ehrlich. krass wie ideologisch gfärbt meh muess sii um ursache und würkig so falsch z beurteile.

und ja dini nebechriegsschauplätz vowege frauerecht und so, chasch au de hase geh. jetzt chunt den nas oktoberfest als bispiel.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Moff hat geschrieben: das änderet nüt a mim punkt, dassmer nie d'schuld de Polizei geh het...
sehr viu medie und irgendwelchi säubschternannti experte i de soziale medie mache genau das nach jedem zwüschefall. schuld gäh oder meine z'wüsse wie meh's besser gmacht hätt... bringt de job grundsätzlech mit sich aber mängisch isch ächt too much. wie vor paar täg in wiedike... :roll:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:häsch au es plüschtierli verteilt? du seisch sogar nah d frag wer d täter sind isch weniger relevant als d frag wie meh sicherheit chan ufbaue. und a dine üsserige a zähl ich dich jetzt eifach au mal eher i die ling politisch richtig, den passts bild aber würkli. checksch de pögg na nöd?

Du würsch also de polizeistaat vorher usbaue bevor die ganz flüchtlingsfrag jetzt ein für alli mal reglisch. wow. wenigstens bisch ehrlich. krass wie ideologisch gfärbt meh muess sii um ursache und würkig so falsch z beurteile.

und ja dini nebechriegsschauplätz vowege frauerecht und so, chasch au de hase geh. jetzt chunt den nas oktoberfest als bispiel.
chill mal es bitzli, du versuechsch ziemlich chrampfhaft s'feindbild i dim chopf uf mich z'projeziere
ich bin persönlich sehr froh, dass mir die schwiz sehr wenig flüchtlig abbecho hend

glichzitig isch au vo linger site und internationale medie stehts bezwifled wurde, öb dütschland die massive zahle chan verchrafte, ich lis hauptsächlich lingi medie und kein beobachter het gseit, das wird sicher keis Problem.
mer dörf au ned vergässe, dass d'merkel enere rechte Partei aghört.
also eifach mal bitz gnauer luege, d'welt isch ned so schwarz wiss wie du das i dim hysterische afall da gern hättisch.

witerhin blib ich aber debi, dasses erschmal wichtiger z'luege wiemer a söttige aläss chan besser mit derartige fäll umgah. Sicherheit a fescht het au nüt mit polizeistaat ztue.
aber kei angscht, grundsätzlich bin ich witerhin de meinig, dassmer ufgrund vo Sicherheit ned sött sini Freiheit itusche. bi meh sicherheitschräft a Festivals gsehn ich aber kei bedrohig für Freiheit.

dasses sinnvoller seig zersch d'flüchtlingsfrag ei für alle mal zlöse isch natürlich totale quatsch, das gaht jahre, aber das weisch du eigentlich au und meinsch du eigentlich gar ned ernscht, du bisch da nur chli am lüfte und dasch ok., ich verstah dich.

zum Thema nebechriegsplatz frauerecht, das hesch du is spiel bracht, ned ich.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ok mir sind da z wiit usenand, für mich isches wichtig jetzt de strom vo "flüchtling" irgendswie wieder z regle und demit d ufgab vomene staat wieder chöne wahrzneh. Nur das hilft allne und zwar de richtige flüchtling wie au de eigene bevölkerig. din asatz isch halt ebe de vo dene wo das ganzi ibrockt haend.

ich muess nix ineprojeziere sondern dini uusage seget alles, zerst de staatsapparat uusbaue und de rescht eifach mal schliiife lah oder halt es paar jahresplän erstelle und den mal luege was passiert. wahrhscinlich den nah d integrationsastrengige und usgabe immens erhöhe so schnell wie möglich damit ja alles guet chunt und de chli tubel muess den alles zahle, gänderet haet sich aber nix , d kriminilaität wird glich stiige. dini relativierige machets nöd besser vowege uii nei ich will kei überwachigsapparat.

CDU isch übrigens so rechts, wie mis linge ohr. isch sie mal gsi ja. aber de wandel isch schnell gange. wieso isch AfD enstande, wieso PEGIDA, gnau will d politische spektrum sich in dütschland extrem verschobe haet und parteie sich plötzlich anderne wert verschriebet als i de vergangeheit.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 13:46, insgesamt 2-mal geändert.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:[...] de verstands und gfüehlwelt sött aber scho nah irgendswie mit de realität übereinstimme.
Gueti Ideeä hesch jo amigs...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:ok mir sind da z wiit usenand, für mich isches wichtig jetzt de strom vo "flüchtling" irgendswie wieder z regle und demit d ufgab vomene staat wieder chöne wahrzneh. Nur das hilft allne und zwar de richtige flüchtling wie au de eigene bevölkerig. din asatz isch halt ebe de vo dene wo das ganzi ibrockt haend.

ich muess nix ineprojeziere sondern dini uusage seget alles, zerst de staatsapparat uusbaue und de rescht eifach mal schliiife lah oder halt es paar jahresplän erstelle und den mal luege was passiert. wahrhscinlich den nah d integrationsastrengige und usgabe immens erhöhe so schnell wie möglich damit ja alles guet chunt und de chli tubel muess den alles zahle, gänderet haet sich aber nix , d kriminilaität wird glich stiige. dini relativierige machets nöd besser vowege uii nei ich will kei überwachigsapparat.

CDU isch übrigens so rechts, wie mis linge ohr. isch sie mal gsi ja. aber de wandel isch schnell gange. wieso isch AfD enstande, wieso PEGIDA, gnau will d politische spektrum sich in dütschland extrem verschobe haet und parteie sich plötzlich anderne wert verschriebet als i de vergangeheit.
idemfall hemer eus falsch verstande. ich han gmeint du redsch vom umgang mitde flüchtling wo bereits in dütschland sind.
wenn du en regulierig vom witere zuestrom meinsch, denn bin ich aber diner meinig, ich gah devo us, dass das au cho wird. ich glaube ned, dass dütschland uf die zahl cho wird wo sie mal ageh händ.

trotzdem bin ich de meinig mer muess sich als erschts ufen besserei lösig für derartigi aläss konzentriere.
und namal, das het nüt mitem usbau vom polzeistaat ztue, das argument gsehn isch suscht au nieneds, das macht kein sinn.
das würd ja jahre gah, genau wied lösig vode flüchtlingsfrag, die dütsche hend aber bald Karneval und ich bin sicher mir werded det bedütent grösseri astrengige und Präsenz gseh als na bi silveschter. das mein ich, und das isch oberschti Priorität.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

die bescht lösig für so problem wär aber, potentielli täter fern z'halte... das wär d'ursache bekämpfe und nid z'resultat...
aber äbe.. das geit nid so schnäu bzw eigentlech im nachhinein gar nüme...

themawächsu: in paris isch o grad wieder was los... und in ägypte... :schraube:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:

efiach nah zu dem, die "gang rapes" sind i gwüsse länder doch eher alltäglich (google mal tahir platz, arabische fruehlig und so), eifach zur klarstellig, vowege es werdet nömm die gliche täter sii, nei werdets nöd aber sie werdet usemene ähnliche Umfeld usechoh, das isch scho nöd eifach "chli a la emp style alange und party mache und normal.

mini ex isch 4 monet dur marokko greist allei, chasch dir vorstelle was die alles z verzelle gha haet. isch nix usergwöhnlichs das als frau grad vo 10 type gstalkt wirsch und sie ihri händ nömm under kontrolle haend. wenn den nöd härt uftrittsch, häsch gschisse. aber isch natürli nur en erfahrigsbricht.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:es werdet nömm die gliche täter sii, nei werdets nöd aber sie werdet usemene ähnliche Umfeld usechoh
das han ich au so gmeint, ja
drum mein ich ja au es bringt für zuekunft ned vill wemer gnau die explizite täter iets findet, das änderet natürlich nüt dra, dass sie zwingend müend bestraft werde
ihres umfeld und d'art vode bedrohig wo devo usgaht isch nach sylveschter ja klar

und ich kenn brueflich au blondi fraue wo gschäftlich regelmässig i arabischi und afrikanischi länder göhnd.
derartigi anekdote sind aber gar ned nötig, es isch bi witem keis gheimnis, dass fraue i islamisch prägte kulture systematisch enorm underdrückt und benachteiligt werded. du wirsch kein linge finde wo das bezwiflet
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Gäbet so Lüt wie am Aug mal e Job. Isch ja nid zum ushalte.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was weisch du vo mir du vollpfoste? chasch gern mal verbii choh und ich zeig dir was ich mach, huere vollmöngi.

was füren spast.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

emP style halt. Heat zieh ohni hingergrund. Isch eigentlech bi aune theme so... lol
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

en birreweiche vollmongo, da gits kei anderi wörter defür. sin eizeller zum silvester seit alles. degenerierte vollnap.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:ok jetzt isch also d polizei schuld, das sowas wie in köln cha passiere, wow, rossi du schlasch dich jedesmal widr.
Du hesch e mangelhafti Interpretationsgab, das macht leider e Diskussion mit dir recht schwirig
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

@jones: zeigmer mol en Mänsch wo nid en potentielle Täter isch... Isch no schwierig glaub.
Antworten