Jones hat geschrieben:z'problem vom verteilschlüssel?
es isch schlächt bzw gar nid düresetzbar. wenn lüt nid WEI in ungarn bliebe sondern dütschland als ziel hei, wärde sie immer versueche witer z'reise. da stelle ig persönlech o immer d'frag, ob als flüchtling, wo vo tod u verderbe flüchtet, nid eifach söttsch froh und dankbar si, imene sichere land z'si. aber nei, alli wei witer nach dütschland etc wiu sie genau wüsse, dass es ihne dert wirtschaftlech besser geit. grundsätzlech verständlech aber genau das bringt die grosse problem.
und wie wosch so lüt vom witer reise stoppe?
isperre? stacheldraht ums lager? mit gwalt? schlussändlech isches nume so düresetzbar aber das isch ir hütige zyt mit de hütige media und soziale media gar nid müglech wiu denn isch nämlech wieder d'polizei und dr staat dr bös.
aber mit guet zuerede chasch dene lüt ihri tröim vom bessere läbe leider nid näh. wär witer wott, geit witer ussert er wird mit gwalt odere eme gfängnis gstoppt.
De Verteilschlüssel hetti viellicht chönne funktioniere, wenn mer ne ganz am Afang konsequent umgsetzt hätti und breit ufgfahre. Es Zeiche gsetzt hetti. Nach ine und nach use. So dass mer de Flüchtling klar kommuniziert hetti: Mir kümmered eus, aber es wird so laufe und nid andersch!
Naja, de Zug isch öppe abgfahre.
Ich glaube viel hend aber gar nid so genau gwüsst, was Dütschland isch, genauso wie viel vo eus au nid all Osteuropäische Länder chönnted fählerfrei ufzehle oder was d Hauptstadt etc isch. Mir isch ufgfalle wo das agfange hed, heds uf de Soziale Medie sehr viel Ufrüef und Infos gäh womer gseid hed: Flüchtling gönnd nach Dütschland. Anschinend siged über 80% vo dene posts us de USA, UK und Australie cho. Findi rächt suspäkt. Online findet mer viel wo behaupted: de Flüchtlingsstrom wird gstüred und ganz gezielt so starch uf Dütschland glänkt. Über die Thematik weiss i leider nid viel… aber tönt au sehr unschön.
Im Moment isch es doch eso, dass die Flüchtling chömmed. So oder so. Ich chan mich i so Mänsche infühle und darum chan ich Lösige wo zu Gwalt tendiered nid guetheisse oder a dene Teil ha.