Gears of War 3 (360)
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
hesch ja gse emp gescht hämmer 3h GENAU s gliche gmacht. mier sind dur en schluch duregloffe wo praktisch alles immer glich usgseh hett. und händ die gliche gegner abegmurkset.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Re: Gears of War 3 (360)
90% vom gears isch das wo de emp beschribe het, in decki go und ballere. en halo kampf gege d gegner isch viil abwechsligsriicher da d gegner einigermasse schlau sind.
I don't believe in orange
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
würd mi au wunderneh! ihr lached über d'wertig vom g net, hend aber dazumal woni halo 3(oder 2, weiss nümm) so tüf bewertet han es riese theater gmacht 

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
problem. du hesch keis halo richtig gspeilt. und online scho garnöd.TypeJ hat geschrieben:würd mi au wunderneh! ihr lached über d'wertig vom g net, hend aber dazumal woni halo 3(oder 2, weiss nümm) so tüf bewertet han es riese theater gmacht
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
HAHAHAHAHAO_O hat geschrieben:abwechsligsriicher, spannenderi zweikämpf, d gegner hend en KI, einiges weniger peinlich, etc...emP hat geschrieben:Gib mal Argument wieso Gears wo viel schlechter söll sie als z.B. Reach.
langsam wirsch du bits peinlich

abwechsligsricher

Dropship, Gegner killer, Dropship, Gegner killeO_O hat geschrieben:abwechsligsriicher
Dropship, Gegner killer, Dropship, Gegner kille
ah ja, genau. LOL
Halo isch a sülzigem langwillige und alberne Kitsch nid z übertreffe. Es isch numme anders pinlech, aberi genauso grossem usmass.O_O hat geschrieben:einiges weniger peinlich, etc...
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ich han halo öppe eso intensiv gspielt wie du gearslakritz hat geschrieben:problem. du hesch keis halo richtig gspeilt. und online scho garnöd.TypeJ hat geschrieben:würd mi au wunderneh! ihr lached über d'wertig vom g net, hend aber dazumal woni halo 3(oder 2, weiss nümm) so tüf bewertet han es riese theater gmacht

lakritz hat geschrieben:hesch ja gse emp gescht hämmer 3h GENAU s gliche gmacht. mier sind dur en schluch duregloffe wo praktisch alles immer glich usgseh hett. und händ die gliche gegner abegmurkset.
hallo, halo hett IMMER die gliche Gegner, und gseht au IMMMEr genau glich us (Halo 1 isch btw de ungschlagnig Meischter i dem)
Mir si mal imne Fuessballstadion gsi. immerhin. hät no nie de Zweck vomne Gebäude in Halo chönne erkenne.
come on mir rede da vore 60% kampagne (gears) gäg e 70% kampagne (halo) si nämed sich nid viil aber halo isch besser.
TypeJ hat geschrieben:
ich han halo öppe eso intensiv gspielt wie du gears
du bisch de wo d halos uf normal isch duregsecklet...
Sone Seich. Hans was Heiri. aber Gears hani no nid fertig gmacht.O_O hat geschrieben:come on mir rede da vore 60% kampagne (gears) gäg e 70% kampagne (halo) si nämed sich nid viil aber halo isch besser.
So en scheiss. Ich ka kei Minute me spiele, d Box friert alli paar Minute ii bim Gears.
Jetzt hani se iigschickt, kei Ahnig obs d Box oder s Game isch. Mich kotzt das langsam aa.
Im Epic Forum stoot zwar viel drin über freezes, vor allem bim Lade wo unendlich duuret und muesch d zrugg zum Dashboard. Vieli Boxe hän au Problem mit em neue Disk-Format (au Slim). Es könnt also au e GameBug sii.
Ich glaub die Hardware wird in däm Game eso bis zum üsserschte ussgnützt das es kei Spielruum für gar nütt me het.
Der Lüfter dreiht uff vollgas (au im Dashboard) Sobald Gears gspielt hesch. D Konsole erholt sich nümme. Eigentlich isch d Slim ja liesliger, aber jetzt isch sie fascht so lutt wie die alti
Auweia und ich ha welle mit em Emp, Dejan und Roli d Kampagne duurezogge :typej:
Jetzt hani se iigschickt, kei Ahnig obs d Box oder s Game isch. Mich kotzt das langsam aa.
Im Epic Forum stoot zwar viel drin über freezes, vor allem bim Lade wo unendlich duuret und muesch d zrugg zum Dashboard. Vieli Boxe hän au Problem mit em neue Disk-Format (au Slim). Es könnt also au e GameBug sii.
Ich glaub die Hardware wird in däm Game eso bis zum üsserschte ussgnützt das es kei Spielruum für gar nütt me het.
Der Lüfter dreiht uff vollgas (au im Dashboard) Sobald Gears gspielt hesch. D Konsole erholt sich nümme. Eigentlich isch d Slim ja liesliger, aber jetzt isch sie fascht so lutt wie die alti

Auweia und ich ha welle mit em Emp, Dejan und Roli d Kampagne duurezogge :typej:
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
?O_O hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:
ich han halo öppe eso intensiv gspielt wie du gears
du bisch de wo d halos uf normal isch duregsecklet...
s'3 uf legendary, emel 99% devo...bis dauernd abgschmiert isch!

- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
Guave hat geschrieben:Auweia und ich ha welle mit em Emp, Dejan und Roli d Kampagne duurezogge :typej:
wo lits s problem, chaufsch e neui arcade. mach.
ich kauf kei neui Box me 
Aber uff Google findi sehr vieli freeze-Problem, aber es wird zwische Disk, Box und Bugs diskutiert. Es isch no nid iigränzt.
Wird denn in e paar Wuche Patched wenn ich e neui Box ha

Aber uff Google findi sehr vieli freeze-Problem, aber es wird zwische Disk, Box und Bugs diskutiert. Es isch no nid iigränzt.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
in es paar wuche spielts ee kei sau me! also entweder chaufsch der jetzt eini oder denn chasch s'game vertschute. alles andere macht kei sinn.
kei problem das duurespiele. Het gnueg Lütt umme wo no mitmache wärde.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
mit dir? fragwürdigGuave hat geschrieben:kei problem das duurespiele. Het gnueg Lütt umme wo no mitmache wärde.

Guave hat geschrieben:ich kauf kei neui Box me
LOL.
Guavler, bi Dir isches Box. Wenn sie chalt isch geitz ja, oder?
Leih mal en CO2 Fürlöscher us und chum wieder cho spiele.
edit: nid eso eN gueti Idee
Kohlenstoffdioxid wird als Löschmittel vor allem in elektrischen und elektronischen Anlagen eingesetzt, da es im Gegensatz zu allen wasserbasierten Löschmitteln und den meisten Pulvern nicht elektrisch leitend ist. Durch die extreme Kälte werden jedoch magnetische Datenträger - beispielsweise Festplattenlaufwerke und deren Inhalte - zerstört. Bei der Anwendung muss insbesondere darauf geachtet werden, dass Kohlenstoffdioxid ein Atemgift ist.
ja ich schick die scheisse jetzt ii. Isch ja au so das sie sich nach 10min Dashboard überhaupt nümme erholt und der Lüfter no immer uff 100% lauft.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
O_O hat geschrieben:Ui zum glück isch konsole gaming so problemlos

O_O hat geschrieben:Ui zum glück isch konsole gaming so problemlos
d Regle lutet = gaming isch nid problemlos wenn öppis ufmeme Microsoft OS lauft.
Die Regle isch numme als Symtomregle und nid us Kausalregle z verstah.