S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

congrats mah fren. :)
ich ha no en monet bis ich so wiet bin.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von evo »

go for it :1thumb:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Avenger »

was hesch vor i dene 10 wuche unbezahlt?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31699
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von feeshlee »

ich han min neue pc laufe :-D
ich han dä gross fähler gmacht, dä titte-topic ahzluege. zum glück hanimi no chöne zrugghalte, öppis inezschriibe. es wär eh kontraproduktiv und extremscht beleidigend em titte gägenüber gsi.

ich han min neue pc laufe :-D
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

de läbensplan lauft sit 3 wuche nöd planmässig ab. aber gnueg vo de hysterie. ich muess eifach de plan em läbe apasse und nöd s'läbe am plan. eigentli logisch, hahaha. (isch bi mir leider immer umgekehrt hahaha, ich lueg immer zerscht uf de plan oder s'ideal oder das vom geischt/vo de seel verfasste, und dänn uf d'würklichkeit)

ich han i mim läbensplan nöd berücksichtigt, dass phase 2 "job behalten" nonig abgschlosse isch i mim chopf, cuz d'probeziit vo de arbet gat halt 3 mönet und es isch somit also immer no möglich, dassi vor ablauf vo de probeziit min job verlüür.
somit channi mi nöd voll und ganz uf phase 4 "sozial aktiver werde konzentriere, also mich head over heels, vollumfänglich & gänzlich is soziale läbe schmeisse. das wird nämli erscht nach de probeziit i 40 täg möglich sii.

modifikationsmöglichkeite vom läbensplan:

a)
-phase 2 "job behalten" erscht ganz abschlüsse (ETA: 40 Täg, bis ändi Septämber)
-dänn phase 4 "sozial aktiver werden" neu initiiere

b)
-phase 2 "job behalten" i mehreri unterphase unterteile, so dass au mini soziali bedürfniss befriedigt werdet

unterphase1 (ca. 30 kaländertäg): a 21 arbetstäg hinderenand zur arbet erschiende, kei bis gar kei soziali interaktion
unterphase2 (ca. 60 kaländertäg): tag ~31 bis tag ~90, arbet isch zwar immer no a & o, aber vereinzelt soziali interaktione ok

modifikation b) isch besser, cuz weniger hert & äng formuliert und entspricht eher emene normale läbensmodäll. quasi: "de job isch s'wichtigschte, aber 0-1x pro wuche öppis abmache isch ok."


FAQ v0.03

Q: heisst das gelabere dobe, das du wäg de probeziit vomene job dis soziale läbe iischränksch, ganzi 90 täg lang?
A: ja

Q: aber das macht me normalerwiis nöd
A: ja, aber normalerwiis hät me au nöd gross angscht, de job z'verlüüre.

Q: wieso häsch angscht, de job z'verlüüre?
A: cuz ich bin 30i und das isch mini erschti feschaschtellig und cuz min wiitere, nachfolgend ufgfüehrte läbensplan

phase 4: "sozial aktiver werde"
phase 5: "künschtlerischi/musischi sälbschtentfaltig & hobbies"
phase 6: "fründin sueche"
phase 7: "alternativs läbensmodäll sueche/entwickle & initiiere"

vo dem job abhänged. und ich erbring uf de arbet erscht 87.25% vo de soll-leischtig, und im vgl zu de leischtig vo anderne mitarbeiter erscht ca. 58.33% bis 70% vo ihrne leischtig.


Q: häsch du s'gfühl du findsch kein andere job wännd de verlüürsch? du söttsch dis läbe nach de ägide "egal was mir s'läbe in weg schmeisst, chrankheit, jobverluscht, beziehigsproblem, ich wird demit fertig" und nöd under em schtändige joch vo de angscht füehre.

A: ja, aber neue job sueche würd sicher 1-2 mönet gah, und ich will kei ziit me verlüüre


Q: häsch nöd s'gfühl, dass dini wiederholti besorgnis & hysterie i letschter ziit als nervend chönd empfunde werde?

A: doch, aber ich befind mi ja uf neuem terrain, ich han no nie en job gha und bin scho relativ alt, drum isch das alles berächtigt. wänni 23 wär und das mini erscht feschtaschtellig wär, ich würd nöd so tue.
oder wänni 30 wär und mis bisherige läbe hett sich wunschgemäss & zfrideschtellend abgschpielt und das wär mini dritt feschtaschtellig, ich würd nöd so tue.

Q: aha..hm. du häsch au no nie e fründing gha - heisst das, sobald phase 6 "fründin sueche" afangt, du ähnlich besorgt & verunsichert im forum über partnersuechi, emotionalität, verliebtheit und all dini unsicherheite i dem zämmehang wirsch brichte?

A: hahaha, ich weiss es nonig. villicht wird ich dänn e usnahm mache und das kapitel numme änge mitmänsche oder imene forum wie gofeminin offebaare. vlt aber au nöd.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

geschter i de aare go bade:

-de fluss isch viel zu fucking schnäll, was für en asoziale fluss hahaha. git ja glaubs au im schnitt 10 toti oder so pro jahr. (ich würd gern hahaha schriibe, aber ich machs us rücksicht usnahmswiis nöd)
-bern wär perfäkter, wänn d'aare ca 40% langsamer wär, cuz d'aare isch huere fucking schön, au d'farb vom wasser, jesus.
-so chasch ja gar nöd schwümme :<
-im zürisee chasch schwümme, i de limmet dänk em gitternetzdingsbums am lette au no
-kei ahnig, ob d'limmat geomodifiziert worde isch und darum so langsam isch
-trotzdem hanni lieber en schnälle asoziale killerfluss als en vo mänsche verchrüppelte mänschefründliche, ines korsett zwängte
-ja, ich han dobe "perfäkter" gschribe, obwohls das nöd git. hahaha, suck it.
-han mer det 1-2 fraue gnauer agluegt und für am abig iiprägt (es isch wuchenänd, also inkl. ejakulation)
-das obe schtimmt nöd, ich han das no nie bewusst gmacht. aber geschter überleit, dass es sicher lüüt git, wo das mached hahaha

vorgeschter bi de riiterhalle gsi:

-weniger schickimicki-hornbrülle-subkulture, sondern bodeschtändiger und urchiger und weniger verszent. und seeehr viel dreadlocks.
-zum erschte mal sit langem zwei renee-girls gseh, s'einte willi i-wänn mal aschpräche, es isch sones herzigs meitli gsi

hüt: franz businessfloskle usformuliere nous sommes navrés de ne pas avoir pu annuler votre commande bi 36° zimmertemperatur hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31699
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von feeshlee »

also wänn scho länger so ide wältgschicht umeposte tuesch, häsch dä sicher au scho z'gseh becho. hahahahaha

Bild

jetzt tuenimi sicher als tubel, wo :alt nooin: antworte inehebet, oute. hahahahaha ha.... ha.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
meo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5881
Registriert: 23 Apr 2002 10:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von meo »

am Maschter G all siner Pinball FX2 highscores knacked... amatör
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31699
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von feeshlee »

hüt morge 0530 vode mugge gweckt worde. ufgstande und go seckle. s'isch bereits zimli warm gsi...
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

feeshlee, chauf der doch en liechtwecker: weckt di sanft mit pseudo-sunneliecht us em schlaf, wie vor 6000 jahre.

ich würd mer gern eine chaufe. sanft geweckt z'werde, und en sanfte iischtig in tag. so super wärs.

aber:
-tüür
-nomal en schtromstecker meh
-isch glaubs rächt gross
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10755
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von mr.raw »

Dr tag hett scho recht früeh aagfange...besser gseit 5 nach Mitternacht. Schnäll es schwümmi im Pool go risse. Denn go pfüsele. Am Morge nid uffmöge...
Jetz no im Büro bis halb 7ni. ächz...
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

irgendwänn machi en thread, "wer vo eu hät en eigene pool".
en pool isch nämli so super, hanni früener in amerika gmerkt.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

grosses passiert i mim läbe. ok, es git grösseres, z.b. liebi oder kunscht, aber trotzdem.
es isch e schwierigi ziit.
aber s'läbe isch bekanntlich nöd eifach.

ich bin glaubs total schlächt im multitaske. ich han ghört, autischte sind "extrem männlich" und zwar insofern, dass sie extrem schlächt multitaske chönd. ich bin glaubs au bitz autistisch.

die nächschte 5 wuche werded schlimm.
und leider hörts dänn nöd uff, cuz hüts händs mer uf de arbet gseit, dassi wahrschinli beförderet wird, obwohli sehr langsam bin. beförderet, will ich so gründlich bin.

d.h. ich wird nach de probeziit en neue ufgabebereich uf dr arbet kännelerne..wo neui skills und känntnis erforderet. d.h. ich chan dänn vlt. am abig wieder nöd eifach usegah go sozialisiere, sondern "muess" no meh französisch büffle oder no meh business floskle uswändig lerne. und das so lang, bisi s'skillset für die neu position aageignet han.

ich bin es bitz im karrieremodus gfange. mini vorgsetzte händ gseit, ich müessi nöd, wänni nöd will. sie wäred mir nöd bös, wänni die alt, weniger guet zahlti position bhalte würd. aber ich han ihne ebe scho zuegseit..es paarmal scho.

es isch es grosses dilemmna für mich. meh gäld wär/isch toll, aber uf chöschte vo wiitere 3 mönet mit iigschränktem sozialläbe (cuz ich chan mi nöd guet uf 2 sache konzentriere ..entweder job oder dänn soziales..).

es chunnt glaubs scho guet. alles chunnt guet, alles chunnt guet, alles chunnt guet, ich wirds schaffe. ich wirf mich is läbe, au wänns mich bricht. cuz das isch läbe, hahaha.

läbe, ich lieb di, schpil mit mir, brich mi erneut entzwei, cuz im ready for this shit.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51609
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von sidusson »

wosch du nid es eigets topic ufmache für dini sache dridschribe?
shubidu
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Vyse »

Krass, würkli vo 0 uuf 100 :lol:
Chuum en Job, scho die erscht Beförderig; chönnt all vo ihre erschte Ahstellig brichte.

Was wär dänn die neu Position nach dä Beförderig?
Und beides (chli mit Lüüt abmache und dä Arbetsahforderig entspräche) wirsch eh chönne handhabe.
Muesch doch eifach uusprobiere und dich ah das Mass ahnöchere, wo für dich ok isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31699
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von feeshlee »

chind hat geschrieben:feeshlee, chauf der doch en liechtwecker: weckt di sanft mit pseudo-sunneliecht us em schlaf, wie vor 6000 jahre.

ich würd mer gern eine chaufe. sanft geweckt z'werde, und en sanfte iischtig in tag. so super wärs.

aber:
-tüür
-nomal en schtromstecker meh
-isch glaubs rächt gross
häsch du's gfühl, ich han mer es paar mugge dihei iiglade, demit ich sie als billiger wecker verwände chan?
will so schön biisst, wänns di stäched?
ich han kein wecker. ich penne am morge ide regel us. gang ja au ersch am 9i usem huus.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

@sidusson, doch, ich würd gern en thread für mich mache. ich han das vor ca 4 siite scho mal erwähnt. d'frag isch, ob er grad gschlosse wird vom lakritz. sidu, würsch du a minere schtell eine mache?
und bitte schrib nöd so öppis à la "a dinere schtell würdi mer d'chugle gäh", ok? :>

@simi (dörfi der so säge?)
offiziell wär ich so öppis à la customer care representative..nüt schpeziells, aber immerhin.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Herr Rossi »

ich ha mi hüt wider do agmäldet wil ich de rutsch i die nöchscht videoschpilgeneration us nöchschter nöchi wet miterläbe, vorerscht.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

liebe weakfish

ich will dich als langjährigs mitglied herzlich bi eus begrüesse. es isch es zimli übersichtlichs und gmüetlichs forum, jede kännt online es bitz jede, viel känned sich au offline. wännd länger aktiv bisch chasch je nach wohnort au enere clique joine. mir händ es paar chlineri clique im gforum. eis-zwei grösseri, und es paar chlinneri.

und jetzt viel schpass bim biiträg läse. de thread da chasch bruche zum alltäglichi sache poste. z.b. wänn im coop go poschte gasch und du merksch, dass e surprise-verchäuferin überraschend herzig isch und du würsch sie gern zu dir iilade und sie bade und ihre e feini mahlziit mache, dänn chasch das da inne poste.

peace yo
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Vyse »

lol, ja eh, simi.
Yo, jez gömmer mal fuckin es Bier an idaplatz go näh oder was lauft? (Dä weakfisch dörf suscht au joine)

(Isch übrigens no e luschtigi Schilderig vo dä Michele gsi - Meyers und so -, wo sie dier zmitzt uuf dä Strass begägnet isch :lol:)
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

weakfish hat geschrieben:ich ha mi hüt wider do agmäldet
wer besch du?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von NERV »

weakfish hat geschrieben:ich ha mi hüt wider do agmäldet wil ich de rutsch i die nöchscht videoschpilgeneration us nöchschter nöchi wet miterläbe, vorerscht.
Es blibt d'Frag - ah sali, wer bischt du?
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bi de Roli und mache Musig fürd Ohre. Und ich schaffe als Servicetechniker, fahre e Scirocco vo 89 und ha e e super Fründin. Das beschribt mich zimlich guet. Ich bi nid e harcörler drum findet mi ufgrund vo mine Asichte es paar Lüt doof. Macht aber nüt, isch halt so.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

Vyse hat geschrieben:lol, ja eh, simi.
Yo, jez gömmer mal fuckin es Bier an idaplatz go näh oder was lauft? (Dä weakfisch dörf suscht au joine)

(Isch übrigens no e luschtigi Schilderig vo dä Michele gsi - Meyers und so -, wo sie dier zmitzt uuf dä Strass begägnet isch :lol:)
o-ok. :oops:
:>
ja, ich glaub de DO/FR/SO hanni ziit zum eis go zieh. minus fuckin "glaub"!
ja haha, ich han sie zerscht nöd erchännt und numme vo hinne bitz beäugt, det bim magerquark@milchprodukt@coop.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51609
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von sidusson »

chind hat geschrieben:@sidusson, doch, ich würd gern en thread für mich mache. ich han das vor ca 4 siite scho mal erwähnt. d'frag isch, ob er grad gschlosse wird vom lakritz. sidu, würsch du a minere schtell eine mache?
und bitte schrib nöd so öppis à la "a dinere schtell würdi mer d'chugle gäh", ok? :>
tu es und "a dinere schtell würdi mer d'chugle gäh"
shubidu
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 0 Gäste