Star Wars: The Old Republic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Isch eigentlich alles scho bekannt.
Uf de offizielle site gits siitene für die einzelne klasse mit videos und skills und so.
Ich finde au d'non jedi klasse gsehnd guet us. Die hend derfür halt dicki wummene bzw. Stealth
Uf de offizielle site gits siitene für die einzelne klasse mit videos und skills und so.
Ich finde au d'non jedi klasse gsehnd guet us. Die hend derfür halt dicki wummene bzw. Stealth
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ha grad es heftli gläse (pc action glaubs) und dä bounty hönter tönt na guet. als nöd-jedi oder -sith dörfts vilech au liechter sii amigs e gang zfinde. dänn wiederum frög ich mich grad öb sie äch deswäge d'solokampagne so betoned.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
also wenn d'verteilig vo posts/topics im offizielle forum en indikator isch, denn isch grad de bounty hunter die populärschti empire klass.
ich glaube ned, die machtbegabte klassene sind weder bevorteilt na beliebter als die beide andere.
ich glaube ned, die machtbegabte klassene sind weder bevorteilt na beliebter als die beide andere.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
so, bitz uf de official siite go schnöigge. ich wird da sicher mal driigugge. dä bounty hunter tönt immerno guet. jedi consulor und sith inquisitor sind quasi d'lore master vom lotro, demfall e gueti klass. schiined aber käni en pet zha, schad. nöd grad weni planete gitts. isch no pfrag wieviel m2 pro planet es dänn gitt. space combat isch türli super feature. mich überzüügt nur s'charakterdesign nöd eso.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Pets het jedi klass i form vomene companion. 5 gitts für jede. Eine hesch immer debi
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Ich han irgend wie angscht dass jede und sini mueter entweder Smuggler oder Jedi/Sith spile wird 

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Gut abgseh vo dene gits ja nur na ei witeri klass 
Und die isch uf beidne site recht beliebt, isch bounty hunter/trooper

Und die isch uf beidne site recht beliebt, isch bounty hunter/trooper
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ich denke eher grad smuggler/agent werded am ehnschte na s'schlussliecht si
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
dänn mach ich schmöggler. alli sind uf mini goodies agwiese.
I speeled my drink!
Re: Star Wars: The Old Republic
Interessant:
Amazon hed Versanddatum 31.12.2011 und Alcom 24.11.2011. Also darf mer devo usgah, dass es nonig definitiv isch?
Schad, findes uf amazon.co.uk nid als Collector's Edition. Ide USA und Tschörmäni isches ume aber UK leider nid. Würd gärn mitere änglische Sprachusgabspiele
und natürlich au gärn chli weniger zahle
He Autor vo dem Topic, mach Umfrag weli Parei mer wählt! Dunkel oder Hell!
Amazon hed Versanddatum 31.12.2011 und Alcom 24.11.2011. Also darf mer devo usgah, dass es nonig definitiv isch?
Schad, findes uf amazon.co.uk nid als Collector's Edition. Ide USA und Tschörmäni isches ume aber UK leider nid. Würd gärn mitere änglische Sprachusgabspiele

He Autor vo dem Topic, mach Umfrag weli Parei mer wählt! Dunkel oder Hell!

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Es git kein termin, alles isch spekulation
Und du chasch eh de client ide gwünschte sprach abelade bzw. muesch sogar wennd de early access vom preorder nutze willsch
Und du chasch eh de client ide gwünschte sprach abelade bzw. muesch sogar wennd de early access vom preorder nutze willsch
Freu mi rächt uf de Titel. Aber weiss nonig öb i söll Collector's bstelle.
Hend ihr scho potenzielli Lüt für n Gilde? Ich fänds no fresh wenn mer gad würed n G-Gilde is läbe rüefe. Oder äbe zwei Gilde. Eini für d Sith und eini für die netter Zitgenosse.
Hend ihr scho potenzielli Lüt für n Gilde? Ich fänds no fresh wenn mer gad würed n G-Gilde is läbe rüefe. Oder äbe zwei Gilde. Eini für d Sith und eini für die netter Zitgenosse.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Gilde us de SchwiiZzzzzzzz
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Buccaneer hat geschrieben:Freu mi rächt uf de Titel. Aber weiss nonig öb i söll Collector's bstelle.
UI! Ich chum grad es Channeling vo de Uriella über, moment!
Es gitt denn e CH gilde, die inte händ ziit zum verblöde und leveld zum ihre online schwenis zpräsentiere, die andere händ fascht kei ziit und chattet so chli während em skelett töte. natürlich tüend die höchere migs zeugs is gildefach, die chlinere nämed eifach immer alles use und tüend amigs en hosechnopf ine.
irgend wenn wird denn de erschti dütschi iiglade will er cool isch, denn wird nüme schwiizerdütsch gredt im gildchannel. aaschlüssend fahred denn die erschte höchere uus zunere andere gilde, wills det meh abgaht und ziehnd es paar mit. die chliine logged denn mal ii und lesed das i de gildemessage of the day. denn dümplets nachli ume und mached entweder so wiiter oder höred uuf.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Isch das s schicksal gsi vu de (G) WoW gilde? 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
das ischs schicksal gsi vo uusnahmslos jedere schwiizer gilde wo ich drin gsi bin, vo verschiedene perspektive uus.Asskicker hat geschrieben:Isch das s schicksal gsi vu de (G) WoW gilde?
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
drum macht me ja eigentlich au kei regionali gilde, sondern gilde mit lüüt wo all ds gliiche wei 

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
wahr. aber wenigstens uf 1 server chönnt mr sich hie amigs scho einige bevor alli komplett woanders si.
ritschi hat geschrieben:wahr. aber wenigstens uf 1 server chönnt mr sich hie amigs scho einige bevor alli komplett woanders si.
Wieso au nid! Äb mer denn n Gilde macht oder nid isch ja offe. Und sälbst wenn, die muess ja nid nur vo G Members oder Schwizer läbe.
Früehner oder später gaht fast jedi Gilde zue. Also was sölls

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
was gnau isch was de häxxer gseit het 

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
http://www.gamespot.com/pc/rpg/star-war ... alls;img;2" onclick="window.open(this.href);return false;
das mit de companions tönt frisch.
das mit de companions tönt frisch.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
mir het das mit de companions vo afang ah ned so guet gfalle. ich bin halt irgendwo dure en einzelgänger und grad imene mmo wo eigentlich social isch findis irgendwie komisch und unpassend wenn jede en npc companion debi het.
aber schlussendlich ischs dlösig für vieli problem wo wow (gha) het, nämlich, dassmer als tank und healer problemlos chan levle oder au mal en instanz chan s'zweite mache, nüme selber farme müesse, wie in torchlight de companion währendem quest wegschicke zum zügs verchaufe usw.
aber ich freu mich scho als sith inquisitor de chli jailbait jedi zur dunkle site zbringe
aber schlussendlich ischs dlösig für vieli problem wo wow (gha) het, nämlich, dassmer als tank und healer problemlos chan levle oder au mal en instanz chan s'zweite mache, nüme selber farme müesse, wie in torchlight de companion währendem quest wegschicke zum zügs verchaufe usw.
aber ich freu mich scho als sith inquisitor de chli jailbait jedi zur dunkle site zbringe

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
This is no Jedi mind trick. The most heavily anticipated MMO to date will launch on 22.12.2011.