S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von emP »

Plötzlich merktme dass Windows gar nid eso schlecht isch. Plötzlich isch d Nazi Plattform eini vo dene wo meh no am meischte cha mache... :-)
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von blackraini »

naja, dass Apple zur Naziplattform mutiert weiss mer ja nid erst sit gestert - aber gestert händ's es eimal meh bestätigt. In Zuakunft lauft alles nur no über iTunes und mi würs au nid verwundere, wenn im Frühelig s'neue MBP au kei optischs Laufwerk meh het.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

cuz
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Sylvara »

chind hat geschrieben: und de xino
was isch eigentlich mit ihm passiert? ich has total verpasst, plötzlich isch er weg gsi...
sehr gheimnisvoll!
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:sehr gheimnisvoll!
:lol:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von O_O »

optischi laufwerch brucht jetzt sit 2000 genau niemmerd me.

aber apple si nazis das stimmt.
I don't believe in orange
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von emP »

O_O hat geschrieben:optischi laufwerch brucht jetzt sit 2000 genau niemmerd me.

aber apple si nazis das stimmt.

ich ha am afang vo de dvd brönner exzessiv xbox spili gräuberet wo das mit de platte no chli müehsam isch gsi. also 2003 viellecht.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von blackraini »

i kauf no gern CD's an Konzert oder Open Airs... nur will Apple alles über iTunes laufe lah will, demit ussert ihne niemert meh gross dra verdient... naja, git's halt a externs :vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

Sylvara hat geschrieben:sehr gheimnisvoll!
isch es gsi, bevor er churz go hoi saege isch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Skeletor »

chind hat geschrieben: es isch schwierig, physiotherape & anderi termin under ein huet z'bringe
ich hoffe du bisch innere psychotherapie und nöd physiotherapie.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Schummelschumi »

blackraini hat geschrieben:s' neue Mountainbike chli go usprobiere gsi - super Kauf gsi :)
... s' "alte" (6 Monat alt) händs mr ja usem Garteschuppe klaut kah... dasmal in DE kauft und so 800 Franke weniger zahlt wia ide CH :herzli:
was häsch kauft? meh details bitte!
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von blackraini »

s' Cube AMS 130 Team han bis jetzt zwar erst 80km demit gmacht aber passt mir besser als s' LTD AMS 125 Pro wos mir klaut händ... Bis im Dezember hani a 8jährigs BMC Fully kah - wia Tag und Nacht :sabber:

Fast hätt i mi im Lade für s' Cube AMS 130 Race entschiede, hät mir so in schwarz besser gfalle und alles XT kah plus no besseri Bremsa... aber als Studi söttsch mängmal au chli ufs Geld luage :oops:
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von LeviathanX »

ich glaub ich han noch nie soviele Photos in facebook hochgeladen wie heute :lol:

Demnächst sind paar Urlaubsbilder dran.. aber erstmal klein machen
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Sephi »

Mastler(P) hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:sehr gheimnisvoll!
isch es gsi, bevor er churz go hoi saege isch.
Und wohär wosch wüsse dasses würklech är isch gsi? :shock:

döndöndööönnnn!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Vyse »

Ich bin hüt anere Party under äre Autobahnbrugg gsi, Nöchi Werdinseli und has extrem verstörend gfunde. Öpper isch zu mier häreghocket und hät mi gfröged ob ich dParty tschegge, lol.
Ich han "ja eh" gseit, aber in Würklichkeit hani kei Ahnig gha, um was es gange isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

Bild

i'm too late.. oder: trichterbruscht, aids, haarusfall, magechräbs..und jetzt neu - neu - neu: gsichtsfalte.

eis vo mine unbewusste ziel isch i de letschte 1-2 jahr glaubs gsi, e fründin z'finde, bevor ich irreparabli alterserschiinige überchumm. ich han welle wüsse, wie es isch, mit de erschiinig vomene 23-jährige mänsch e fründin z'ha. aber ich bin glaubs z'schpat, ich hans nöd gschafft, will..uf minere rächte gsichtshälfti, bi de diagonale vo de lachfalte, det händ sich jetzt 3 mini-falte bildet. wie en hammerschlag in2 my face.

ei falte isch ca. 4 mm lang und dänn wiiter unne rächts nomal eini wo 4 mm lang isch. und dänn nomal eini wo 4 mm lang isch, all uf de gliiche diagonale.

- im momänt sind sie no sehr fiin, d.h. wänn ich öppert fröge würd: "hey, lueg mal uf mini gsichtspartie und zwar det wo d'lachfalte sich befindet wämmer lacht, gsehsch öppis?" jede würd nach oberflächlicher inspektion säge "hmm..nei nüt" und dänn aber nach sehr gnauer inspektion aber säge: "hm ja, schtimmt, sind glaubs scho mini-falte".

gedanke dezue:

-ich han sit arbetsbeginn ca. 2 kg a gwicht verlore, eifach willi am morgen numme no 2 brötli iss, dänn en migros-mittag-s-hit und am abig no e portion pasta --- schtatt 5 mahlziite am tag wie früenr.
-------> das heisst -------------> evtl sind d'falte numme da, will ich innerhalb vo 4 wuche 2 kg abgnoh han, jede wo mal muskle ufbout und dänn abbout hät oder krass fett abbout hät weiss, dass d'huut immer mit verzögerig a die neu fleischlandschaft gwöhne muess. dh die falte sind numme da, will ich so schnäll 2 kg verlore han. ich glaubs aber nöd. cuz, han scho früener so schnäll gwicht verlore, aber da sind nie falte gsi i mim gsicht. plus, im gsicht häts gar nöd so viel fleisch.

-vlt. händ d'falte numme mit de liechtverhältniss i minere toilette z'tue. s'liecht schiint i minere toilette e so, dass de bereich vom gsicht, wo d'lachfalte sind, schtarch durch schattierig hervorghobe wird. ABER ICH LUEG MI I DEM SCHPIEGEL SCHO SIT 2.5 JAHR AA, FRÜENER SIND DIE FALTE NÖD DA GSI

-vlt. isch es numme mini psyche, wo wieder e neui sorg ha muess. HIV, trichterbruscht, haarusfall, magechräbs..und jetzt wo de magechräbs sich als reizsyndrom bzw. funktionelli beschwerded entpuppt hän d...gsichtsfalte...

-ABER: was degäge schpricht..ich wird ja würkli immer älter, und irgendwänn chömmed d'falte. demit hanni kei problem..hetti kei problem.

die meischte männsche chönd mit de tatsach, dass me älter wird guet läbe.
drum nämmed au viel männer kei haarwuchsmittel a la propecia
drum tüend die meischte lüüt au ungeniert lache, ohni sich drüber z'sorge, dass lache faktor nr. 1 isch bi de bildig vo permanänte lachfalte.

das chönd die meischte lüüt, will sie es mehr oder weniger erfüllts läbe gha händ. AU I FILM + STORIES + BÜECHER SIND DIE WO EWIG LÄBE WÄNND MEISCHTENS DIE MIT EM UNERFÜLLTE LÄBE.

ich han das nonig gha, mis läbe isch sehr unerfüllt. mis läbe isch es leers a4 papier wo zumene drittel mit bleischtiftgechritzel gfüllt isch, die art vo bleischtiftgechritzel, wo serial rapist killers bim gfängnistelefonat hinder de panzerglasschiibe mached.

darum channi s'altere nöd glasse akzeptiere.


Bild

wänni wenigschtens 1x während de ziit mit mim jugendkörper e romantischi beziehig hett chönne füehre und so romantik & geborgeheit het chönne erläbe, ich chönnt glassener em altere entgägeluege will ich han öppis mit mim jugendkörper erläbt. aber ich han nüt erläbt mit minere alte körperform, FUCKING GONE TO WASTE, PEARLS BEFORE SWINE und jetzt chunnt en neue abschnitt, wie en ändgägner wo sini hülle schtreift und e neui form überchunnt und no krasser usgseht, und mit sinere alte form 0 damage gmacht hät bim flugi vom player --- au de boss würd sich ufrege: what the fuck, ich han nöd emal eis läbe chönne wegnäh bim flugi vom player mit minere vorherige form, fuck fuck fuck drum gseht de boss ja au so hässig us

und jetzt chömmed die erschte falte und ich dänk a botox, 250-380£ pro körperpartie luut internet, ich muen mi mal erchundige. aber de shit gseht nachane au nöd immer guet us, gschwulle en shit. hahaha gschwulle gseht us wie gschwule. aber ich chan nöd lache, cuz 1. nöd würkli funny und 2. this is a crysis

fuck fuck fuck, jetzt gats los.
der glaspalast namens illusion bebt, und erste scherben in der thronhalle flüged vo de fucking decki. fucking fuck, king nothing.

s'krasse isch, ich schrib de biitrag fertig und druck submit, und es hät sich im mir dinne nüt verändered. schuscht channi immer en erliechterig feschtschtelle wänni SUBMIT oder SEND drucke.

fuck fuck fuck. FUCK. FUCK.

HALT: DIE EINZIG HOFFNIG: SOBALDI PHASE 4 IILÜÜTE TUEN = SOZIAL AKTIV WIRD => ICH ERFAHR GNUEG ABLÄNKIG, DASS MICH DIE FALTE NÜMME KÜMMERED. ICH MACH SOZIAL ATM NATÜRLI SEHR WENIG USSERT SCHAFFE, D.H. ICH HAN ZIIT FÜR SO CHOPFSCHEISSE.

PHASE 4 ETA (ETA = ESTIMATED TIME OF ARRIVAL DU FUTZDUMME MONGO (ICH HASS DI))
phase 2: job bhalte isch i 6 täg fertig, cuz dänn hanni 22 täg gschaffet = 22 täg brucht e neui gwohnheit bis sich iigfrässe hät i de ghirnbahn.
dänn +7 täg vo phase 3 (läbensstandard erhöhe)
dh phase 4 sozial aktiv = i 6+7 täg, i 13 täg channi afange abmache.
I 13 TÄG FANGT PAHSE 4 A. SHIT FUCKING GOATS, ÄNTLI

fuck fuck fuck, ich bin so truurig um mis schöne gsicht, es isch eis vo de schönschte gsicht ever

@Vyse, i 13 täg, wänn phase 3 beändet isch, ich chum gern an idaplatz eis go zieh! :>
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Vyse »

lol, ja eh. Schriibsch dänn eifach mal :lol:

Woher stamm die 22-Tag Regle zur Ahgwöhnig vomne neue Umstand?
Ich schaffe praktisch es Läbelang und ha mi nonig drah gwöhnt.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

us de sälbschthilfeliteratur bzw. populärwüsseschaftliche psychologie, sprich es isch womöglich bullshit.

en schönheitschirurg (<- seit vieles) hät afangs 70er anschinend usegfunde, dass

Brain circuits take engrams (memory traces), and produce
neuroconnections and neuropathways only if they are
bombarded for 21 days in a row. This means that our brain
does not accept ?new? data for a change of habit unless
it is repeated each day for 21 days (without missing a day).

und hät drüber es buech gschribe und viel gäld gmacht.
das mit de neuroconnections & gwohnheite isch zwar wüsseschaftlich erforscht + nachgwiese (e gwohnheit oder sucht chan also materiell/physisch erchlärt werde.), aber obs gnau 21 täg sind bezwiifli mal.

aber ja, ich glaub drah, dass nach emene wiili (30-100 täg mit täglicher repetition) ich mich a vieles gwöhne bzw. mir öppis abgwöhne chan.

ich zieh mer so literatur scho sit jahre inne, und die ganz literatur und aber au die seriös psychologie basiert u.a. uf dr aanahm, dass me sich durch repetition vieles agwöhne/abgwöhne chan.

vlt lits dadrah, dass du nöd 100% schaffsch und so immer wieder ziitlückene häsch, wo d'bildig vomene ghirnmuschter verhinderet, kei ahnig.

ich weiss eifach, wonni mal 50% gschaffet han (mit behinderte & drögler & alkis zämme), aber blockwiis numme 2-3 täg i de wuche, hanni meh absänze gha also wonni det 80% bzw täglich gschaffet han. cuz wonni numme 2-3 täg gschaffet han, isch en arbetstag immer wieder öppis "ungwöhnlichs" bzw en usnahm gsi und e gwöhnig hät dadurch gar nie chönne schtattfinde.

ich chönnt schtunde über de shit schriebe. :>
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

hüt min erschte "richtige" lohn im läbe übercho. 3700 CHF netto.

me seit ja, me sött nöd über de lohn rede, cuz 1. nöd usus 2. chan zu problem mit de mitmännsche / fründe füehre (niid, vergliich, kommentär wie "chaschs der ja leischte..").

ich will am eigene liib erfahre, wieso me nöd über sin lohn rede sött und mach en drum chund.
ich verdien zwar nüt im vgl zu anderne -- öppert wo 15k im monet verdient wird sich wohl eher hüete und sine weniger verdienende bekanntschafte vo sim lohn verzelle als eine wo 5k im monet verdient.

trotzdem.

i de uni, i de japanologie, hanni glernt, dass in japan es ganz normal isch über de lohn z'rede. ka, ob das würkli so isch. also zb huusfrau A seit huusfrau B, wieviel ehemaa A im monet verdient. oder ustuuschschüeler frögt sarariman-vater, wieviel er verdient und er seits ganz offe.

EGAL.

was machi mit dem gäld?
ich han no nie soviel gäld gha. ich chan nöd guet mit gäld umgah, cuz hans immer vom sozialamt ändi monet ufs konto übercho. ich han es bitz ehrfurcht vor dere summe.

en teil als belohnig für mich iisetze.
en teil schpare für en usbildig.
en teil zum schulde zruggzahle.
en teil zum min läbensstandard erhöhe.

3700
-200 für en pro haarglätter (ghd styler iv) cuz of widerschpänschtigs haar, cuz atm channi mis lange haar nöd lang träge, sux, mit ghd styler iv wirds hoffentli gah.
-es neus handy?? ich han kei ahnig wieviel ich eigentli telefoniere tuen mit em handy, bis jetzt hannis numme i dringende fäll brucht und schuscht am abig über cablecom choschtegünschtig telefoniert. ich bruch es neus handy cuz mis k750i isch ca. zu 60% kabutt, amigs funktionsschtörige.

ICH MUESS MI INFORMIERE OB SAMSUNG GALAXY 2 ODER IPHONE ODER BILLIGS MIT SCREEN UND INTERNET UND FERTIG

ICH MUESS MI INFORMIERE OB ABO ODER PREPAID MIGRO

also nomal

3700
-1200 feschtchöschte
-ässe ?? wieviel??? sägemer 500
-600 schulde begliche (nöd ernschthafti schulde, mehrheitlich wohnigskaution vorschuss n shit)
-50-500 handy
--

1500
ich bruch no es möbel für d'chuchi. ca 100 fr.
+1-2 normali jeans für d'arbet

oder hm. hm. en arcade stick. aber erscht im winter, cuz jetzt wär blöd cuz will ja sozial meh mache und im summer + herbscht tuet me sache erläbe, im winter eher diheime n shit.

ich bin verwirrt.

3700
-600 schulde teilrate
-1250 fixchöschte
-500-600 ässe (früener btw: 100-300 lol)
-100 möbel
-]50,500[ handy
--
subtotal = 500-950 CHF

-sozial..hm..sozial: sozial = dusse ässe, usgang parties events + zugbillet = KEI FUCKING AHNIG; CUZ MI IMMER ZRUGG'HALTE MüESSE
=> budget in erfahrig bringe. sägemer für de erscht monet (sobald phase 4, also i 12 täg) experimentell..500 CHF für sozial.

dh no 0-450 CHF für mini usbildig. DAS GAT NöD. cuz dänn bruchti ca 7 jahr bisi mini usbildig zämmegschpart han.

also mussi no luege, fuck, irgendwo gäld iischpare. ideal wär pro monet 1000 für usbildig uf d'ziite legge.

DE MONAT VIEL USNAHME: GHD STYLER IV + HANDY
=> EINZELCHöSCHTE, hahaha, drum isch es vlt tatsächlich möglich 1000 pro monet z'schpare.

MAL LUEGE; ICH HALT EU UF EM LAUFENDE HAHAHA

SEHR HÄSSLICHE BIITRAG, WILLS NUMME UM GÄLD GAT, UND CUZ SEHR UNG'ORDNET, MEHRERI AALÄUF BIS BUDGETIERIG KLAPPT HÄT, + SOVIEL GROSSBUECHSTABE, JESUS WAS FÜR EN OPTISCH HÄSSLICHE + INHALTLICH HÄSSLICHE BIITRAG

peace yo, jetzt ässe und so.
Black Isle
Gamer
Gamer
Beiträge: 88
Registriert: 15 Jan 2008 05:36
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
16
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Black Isle »

Tipp: vergiss d'Stüürä nöd
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

Sephi hat geschrieben:döndöndööönnnn!
:3eyes:
Vyse hat geschrieben:Ich han "ja eh" gseit, aber in Würklichkeit hani kei Ahnig gha, um was es gange isch.
why so dishonest?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Sylvara »

ich han hüt nid gwüsst was säge, wo min vorgsetzte gmeint het mini natel-hülle sig "echli schwul".....was seit mer da, ohni dr job ds verlüre?
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von evo »

"nei, lesbisch. chchchchchchch *wegrenn*"
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Astroboy »

I so Momente si Gägefrage nid z'dümmschte: "Und werum gnau sötte Schwuli uf die Hülle abfahre?", oder so. Git ganz viu so Konterfrage, wome ohni i d'Defensive z'cho dr Gägenüber cha zum Dänke bringe.
Eis mau hett e aute Bäppu ou öppis a mir wöue umekrittle bi mim Näbejob, und hett sech währenddesse entschuldigt, dass er haut äbe "e Tüpflischisser sig und als Tüpflischisser gebore worde". Ha ihm när erwideret dass ig das so sicher nid chönn la gäute, nume wöume so sig hiessi das ja nid, dass me sech nüm chönn ändere. Chly überrumplet ischer gsi, hett läär gschlückt und isch dervo.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

ich schaffs nöd, früeh is bett z'gah.
vor allem, will ich erscht am 8i iss.
ich chan bi 3 mahlziite am tag nöd am 8i abig no ässe und dänn penne, cuz 3h langet mir nöd zum verdaue und ipenne. früener wonni 6mahlziite am tag gässe han hanni nach em ässe numme 1h zum verdaue brucht bzw easy chönne ipenne. dh ich bliib immer lang wach cuz min mage isch no am schaffe und chan nöd schlafe.

WICHTIG; schpötischtens am 7i ässe.

no ca 12 oder so täg bis phase 4. vorher chunnt no phase 3, die fangt i ca. 4 täg aa.
i de nächschte paar tag will ich mini soziale ziil da inne definiere, es git mehreri levels bzw. schwierigkeitsstufe.

ich chauf mer prolly is trampolin, cuz dänn channi s'ränne wiedererlerne.

de skeletor hät mer glaubs gseit, ich söll id psychotherapie. ich han scho sit ca 7 jahr psychotherapie, bi ca 3 therapeute. aber jetzt mit em job isch es sehr schwierig, no en termin z'finde für therapie. anderersiits, es gat mer sehr guet dank em job, au wänni eigentli nüt anders mach als schaffe.

FAQ v0.02

Q: du schribsch es gat der guet, wieso häsch dänn so fucking hysterie cuz falte n magechräbs?

A: prolly cuz
1.arbet sehr schtressig, setz mi sehr under druck, cuz will so schnäll wie möglich d'arbet so chönne verrichte wie en langjährige mitarbeiter.
2.ich mach sozial nüt und vereinsam scho es bitz hahaha
3.arbeite isch zwar en richtige schritt in richtig fründin finde, aber numme en schritt. mit dem schriit isch eigentli no gar nüt gmacht. ich bin eifach vom level -1 uf level 0 cho. jetzt mussi no uf level 1. naja, level 0 isch immerhin öppis


Q: hey du mongo, mich interessierts en schiisdräck was du schribsch und ich will dich überhaupt gar nüt fröge, wieso tuesch trotzdem antworte und so tue, als ob du gwüsse frage viel gfrögt wirsch? ICH WILL DI GAR NüT FRöGE ABER ICH MUESS; DU ZWINGSCH MI QUASI. WER BIN ICH überhaupt? "Q"...ICH WETTE MIT DIR DASS nöD EMAL 1 PERSON DICH DIE SACHE frögt, wo du mir is muul leisch.

A: ahahaha. fuck you. du bisch min imaginäre fröger, du exischtiersch irgendwo inere dimensione mit anderne idee und gedanke. sux 2 be u, ich setz di ii wänni will, hahaha.

Q: arschloch

A: hahaha. peace yo. min psychotische level isch atm zimli höch, wies d'biiträg i dem thread zeiged. sobald ich aber no meh routine han + mini sozial phase afangt, wird min psychotische level wieder sinke. ATM isch e spezielli phase, cuz ungwohnti situation, völlig neu n shit. sobald low psycho level, au weniger blog-like posts by me und weniger faux-FAQS.

peace, ich bin müed, es isch 11:55 und ich han welle am 10i is bett
Black Isle hat geschrieben:Tipp: vergiss d'Stüürä nöd
yo, thx4 de tipp. ich han en 13. monetslohn i dr höhi vomene monetslohn (3700), und das entspricht glaubs uf 500 franke gnau ungefähr de stüüre. also easy oder so.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast