Kunst Anthologie
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
was, videogames sind in dütschland offizielle kunscht?? 

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Master(G) hat geschrieben:
kei diskussione! nur es bild oder "horray"!
Master(G) hat geschrieben:ah ja, wenn videogames offizell kunscht wäred, de dürft mer z.b. au haggechrüz zeige! wichtig moff! videogames = kunscht!

Re: Kunst Anthologie
es goht em häxler weniger um s spiel als kunscht sondern wiener schribt um die handwärklichi arbet als kunscht. brätt, figure. er schribts jo rächt genau waser meint
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hängt davon ab, welchen Kunstbegriff man verwendet.
Unter schöngeistigen Gesichtspunkten Rez und Child of Eden.
Unter schöngeistigen Gesichtspunkten Rez und Child of Eden.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ich han de häxler sehr guet verstande und dantwort isch nach wie vor treffend
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
kei diskussione! nur es bild oder "horray"!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Es söll da inne nüd nur um Grafik gaa, du chasch au es bild vo North&South ufem NES poste, und säge: "Will ds gschehe und der Sound perfekt harmoniered." Du chasch au säge: "Horray"
Da inne sölls nüd drum gaa, irgend e Uffassig vo Kunscht ds Diskutiere. Du seisch eifach: "Das und das Game halt ich für Kunscht."
Basta.
Da inne sölls nüd drum gaa, irgend e Uffassig vo Kunscht ds Diskutiere. Du seisch eifach: "Das und das Game halt ich für Kunscht."
Basta.
Zuletzt geändert von Uriel am 22 Jun 2011 12:21, insgesamt 1-mal geändert.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
du machsch e unfassbar hässige ihdruck. bisch hässig?Uriel hat geschrieben:ffassig vo Kunscht. Du seisch eifach: "Das und das Game halt ich für Kunscht."
Basta.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Horray
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es söll da inne nur um Grafik gaa, du chasch nüd es bild vo North&South ufem NES poste, und säge: "Will ds gschehe und der Sound perfekt harmoniered." Du chasch nüd säge: "Horray"
Da inne sölls drum gaa, irgend e Uffassig vo Kunscht ds Diskutiere. Du seisch nüd: "Das und das Game halt ich für Kunscht."
Buster.
Da inne sölls drum gaa, irgend e Uffassig vo Kunscht ds Diskutiere. Du seisch nüd: "Das und das Game halt ich für Kunscht."
Buster.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Nei, eigentlich nüüd.evo hat geschrieben: du machsch e unfassbar hässige ihdruck. bisch hässig?
Gänd mee Biispiel!
In my dream, I am the president.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich gib ja scho 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

sganze design vo dem game isch eifach nume HORRAY!!!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
die hase hend mich so hässig gmachtChäller hat geschrieben:[img]braid1.jpg[/img]

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Heissts überhaupt nid - natürlech chönd realistischi Spiel, Film und Bilder genauso Kunscht sii. L.A. Noire zellich jetz mal fräch dezue. Und jetz simer zwar wider ir Diskussion, aber es het niemer gseit er zelli Rez uf nur wäg de Grafik. Es isch ebe gad Interaktivität + Grafik + Musig wo schön zämeschaffe bi dem Spiel u so bitz es Flow-Erläbnis schaffe. Lueg, der eint Typ vo cracked beschribt Rez als Kunschtwärch no guet (isch nid so wienichs damals ufgasset han, aber uf jedefall es träffends Argumänt):Moff hat geschrieben:Gnau drum ischs ja au hirnverbrännt es game als kunscht zgseh bloss will mal grafik speziell isch. Ich bin sicher us dem grund wird au rez meischtens i dem zämehang gnennt, total idiotisch. Das macht das medium doch gar ned us. Und heisst das im umkehrschluss, dass realistischi gemälde oder film kei kunscht si chönd?
Okay, de Kandinsky-Vergliich und s Synästhesie-Argumänt allgemein isch gewagt, aber zeigt ömel wieme zmingscht derfür chönnt argumentiere. SORRY fürs diskutiere, aber antworte mues erlaubt siiRez doesn't just stack up against a classical work of art; it succeeds above and beyond the classical work. It's just that there's a specific work it matches up with, not just "masterpieces" in general. Rez was inspired by the work of a Russian painter named Wassily Kandinsky. Artists create art for a reason: They have a goal or a message they're trying to convey, even if that message is not immediately apparent to them at the time. Kandinsky happened to know exactly why he created art. He said so on many occasions: He wanted to show how music and color crossed paths in his mind. Many psychologists now believe Kandinsky was probably suffering from a bizarre neurological condition called Synesthesia--he wasn't just talkin' art-queer when he said his paintbox "hissed" at him and cellos were "a deep blue"--his senses were literally crossed so that color had sound and sound had shape. He was often unhappy with his inability to express what was happening in his head. Even in painting, his friends and colleagues said he often seemed frustrated at the failure in communication.
As a game, Rez was not great fun--it was a rail-borne "shooter" where you didn't really "shoot" so much as select vast swathes of targets--but its presentation was brilliant. Rez inextricably tied the player's every action to the beat of the music, which changed and evolved along with your actions and play-style. The visuals, in turn, changed and evolved with the music. All of the senses in Rez crossed with one another, integrated into each other and bled into another in some way, shape or form. If Kandinsky painted to explain his Synesthesia to others, Rez actually let them experience a small portion of it. Rez shares a more complete Synesthetic experience than Kandinsky's paintings simply because of the player's involvement in it. For this one, particular arena, the less interactive medium (painting) is essentially crippled.
http://www.cracked.com/blog/why-ebert-i ... z1Q2fv3iw6

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
wieso genau sötte games kei kunst sii? also mal aus reiner neugier.
wills zur 'unterhaltig' da sind? wills mehr als nur eis medium zämeschliesset? wills für 'd'masse' gmacht sind? wills komerziell sind? das gilt alles für viel anderi kunst o... also, nach welem 'snob-kriterium' sinds kei kunst?
ich find das lächerlich. es isch sicher lang nid jedes game kunst, aber a vielne grossartige games sind ganzi teams vo talentierte, inspirierte künstler am werk, grafik designer, composer, autore usw. nid dass die immer zwangsläufig kunst produziere, aber wer schomale emne Uematsu het zueglost oder Samweis concept art het gseh, wird wohl chuum welle bhaupte das sig kei kunst.
tumms, elitärs gschnorr.
ahja sorry gell, ich mues bildli poste

nid nur wege dr grafik übrigens, sondern charme, witz, poesie, lore und musig.
wills zur 'unterhaltig' da sind? wills mehr als nur eis medium zämeschliesset? wills für 'd'masse' gmacht sind? wills komerziell sind? das gilt alles für viel anderi kunst o... also, nach welem 'snob-kriterium' sinds kei kunst?

ich find das lächerlich. es isch sicher lang nid jedes game kunst, aber a vielne grossartige games sind ganzi teams vo talentierte, inspirierte künstler am werk, grafik designer, composer, autore usw. nid dass die immer zwangsläufig kunst produziere, aber wer schomale emne Uematsu het zueglost oder Samweis concept art het gseh, wird wohl chuum welle bhaupte das sig kei kunst.

tumms, elitärs gschnorr.
ahja sorry gell, ich mues bildli poste

nid nur wege dr grafik übrigens, sondern charme, witz, poesie, lore und musig.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
world of möngel 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Was d Sylvara seit.
Games si Kunscht, aber würklech grossartigi Gsamt-Kunstwärch sind schwirig z finge. Isch aber i anderne Medie nid angers.
Games si Kunscht, aber würklech grossartigi Gsamt-Kunstwärch sind schwirig z finge. Isch aber i anderne Medie nid angers.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
was mir bim thema games=kunst ufd nerve gaht isch dass die meischte lüt under kunscht nüt anders verstönd als "ui schöni abstrakti bilder" oder "ui schöni fantasievolli bilder" oder "ui dasch schöni musig" oder "ui dasch en gueti gschicht". gsehtmer ja usgezeichnet au ade uswal vode spiili i dem topic, ned nur i dem sondern i jedem wo über das thema geredt wird. "kunscht" kenntmer halt nur so, also chan kunscht i videospiel ja au nur us dem bestah, oder?
debi sind das alles gar kei sache wo s'medium games schlussendlich usmached, und es isch schad, dass offebar die härtischte verteidiger vo usem hobby das ned erkenned. usser mer gsehts ebe wie de haxxer wo eile mit weile als kunscht gseht will s'spielbrett schön bemalt isch. denn sind videogames au kunscht, aber so ziemlich alli. isch scho easy wennmer das so gseht, akzeptier ich total. ich finds au super wenn games offiziell als kunscht agseh werded. für mich sind dies aber ned, sie gäbed mir keinesfalls das wo kunst miner meinig na sötti.
debi sind das alles gar kei sache wo s'medium games schlussendlich usmached, und es isch schad, dass offebar die härtischte verteidiger vo usem hobby das ned erkenned. usser mer gsehts ebe wie de haxxer wo eile mit weile als kunscht gseht will s'spielbrett schön bemalt isch. denn sind videogames au kunscht, aber so ziemlich alli. isch scho easy wennmer das so gseht, akzeptier ich total. ich finds au super wenn games offiziell als kunscht agseh werded. für mich sind dies aber ned, sie gäbed mir keinesfalls das wo kunst miner meinig na sötti.
Horray!

de sylvara seits grad:
wenns nid glaubsch losich süsch mal da zue:
Quelle

Isch Kunscht wüll Gschicht, Story und Musig es harmonisches eis bilde, wo di perfekt inne Phantasiewelt löh lah abgleite. Zudem si Bilder und d Musig üsserscht gschmackvoll und liebvoll zämegstellt. Das längt eigentlich scho. Es isch chli müesig drüber ds diskutiere öb Videogames Kunscht si. Es gitt würklich ken ernschte Iwand wieso das nid so söll si.Game für ihn Kunscht isch, und weshalb.
de sylvara seits grad:
meh muess meh gar nid säge.Sylvara hat geschrieben:wieso genau sötte games kei kunst sii? also mal aus reiner neugier.
wills zur 'unterhaltig' da sind? wills mehr als nur eis medium zämeschliesset? wills für 'd'masse' gmacht sind? wills komerziell sind? das gilt alles für viel anderi kunst o... also, nach welem 'snob-kriterium' sinds kei kunst?![]()
ich find das lächerlich. es isch sicher lang nid jedes game kunst, aber a vielne grossartige games sind ganzi teams vo talentierte, inspirierte künstler am werk, grafik designer, composer, autore usw. nid dass die immer zwangsläufig kunst produziere, aber wer schomale emne Uematsu het zueglost oder Samweis concept art het gseh, wird wohl chuum welle bhaupte das sig kei kunst.![]()
tumms, elitärs gschnorr.
wenns nid glaubsch losich süsch mal da zue:
Quelle
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...