isch en geile scaler gsi, mit frischm cab

ich bin den amigs nach de spielhalle hei gange und hans uf em c64er gspielt

Moderatoren: Master(G), mr.raw
m.o.terra kaesi hat geschrieben:esch das ned sega GT?! vergässe gange im poll?Panther hat geschrieben: Schad isch dass s'Touring Car immer vergässe wird bi denne Sega diskusione, spiel i sogar lieber als Daytona. Sind mer damals mit offenem Muul vor em Arcade gstande und händ nit könne uf Konsole version warte.
töffspeli hani extra doss gloh. scud esch nor arcade.nascarbryant hat geschrieben: scud race
manx TT(gueti umsetzig)
road rash
no einiges vergässe.....
han ich immer gamet im europaparkTatsujin hat geschrieben:geile gfühl gsi im 360° cab.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
game, set and mats!m.o.terra kaesi hat geschrieben:final match tennis
- wilander: geile topspin, speziell guet
and so on...
esch möglich. gäge starchi speller esch dä möglicherwiis äbe au sehr starchnascarbryant hat geschrieben:game, set and mats!m.o.terra kaesi hat geschrieben:final match tennis
- wilander: geile topspin, speziell guet
and so on...
logisch isch es mega. ganz klaro. alli GBA games sind mega. denn wird dir au de phantom hourglass gfalle.mr.raw hat geschrieben:Zelda Minish Cap GBA
Ich bi jo nid soooo dr Zelda Fan. Ha bis jetz nur s Wind Wacker toll gfunde. Wägem Retro Game bini aber uff e Gschmack vo Minish Cap kho. Boah, isch das GENIAL!!!So vieli Details...so viel Liebi drhinter. Es wahnsinnig schöns Zelda!
e wunderschöns stuck software!mr.raw hat geschrieben:Zelda Minish Cap GBA
Ich bi jo nid soooo dr Zelda Fan. Ha bis jetz nur s Wind Wacker toll gfunde. Wägem Retro Game bini aber uff e Gschmack vo Minish Cap kho. Boah, isch das GENIAL!!!So vieli Details...so viel Liebi drhinter. Es wahnsinnig schöns Zelda!
es sind alli scheisse gsi. s'1 isch eifach beliebt gsi wills s'erste spiel vo sinere art gsi isch. bim 3 händ d'heftli alli gfunde: es isch eigentlich besser als s'1, aber wills mittlerwil gta in 3d git bruchts es halt nümm...m.o.terra kaesi hat geschrieben:- driver 1 > super esch gsi, s'2 esch glaubs schö nömm so cool gsi (laufe etc)
ich han mit so ami-und weschtlichem 3D brunz eh nie was chöne aafange. het eifach immer d liebi zim detail gfehlt.hanf hat geschrieben:es sind alli scheisse gsi.m.o.terra kaesi hat geschrieben:- driver 1 > super esch gsi, s'2 esch glaubs schö nömm so cool gsi (laufe etc)
mer sed eus einiggeosnow hat geschrieben:driver hanni uf em pc mit patch gspielt. isch guet gxi.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste