ja, vom nachber gschänkt übercho, will sini änkel längschtens drusgwachse sind. isch es 306 cabrio mit 6v elektromotor. mit dem rugeleter amig im ganze quartier ume...
putzfrau hat geschrieben:ja, vom nachber gschänkt übercho, will sini änkel längschtens drusgwachse sind. isch es 306 cabrio mit 6v elektromotor. mit dem rugeleter amig im ganze quartier ume...
motorikstörige und übergwicht inkl.
mine fahrt velo. logisch.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
sonen propeller am finger macht no heftigi narbe... ich han 2 so malträtierti finger. verbrännigsmotor ufem prüefschtand, vom vergaser abgrutscht und mit de finger in propeller bi vollgas. natürli nochli moscht und öl i d'wunde. das hät super verheilt :typej:
bescht isch, min alte hätmi 5min vorher no gwarnt und hätmer d'narbe a sine finger zeiget... wosmer passiert isch häter nur glachet.
isch etz sicher öppe 15 jahr her wos passiert isch
chunnt drufaa wie gueti sägeleigeschafte dasser hät. dänn chaschen ohni motor schüsse und sobalder wäg vo de finger isch vollgas... oder miteme katapult. ich wür aber vermuetli e klappschruube montiere, dasser nid ahänkt bim lande.
bisch sicher? er mues ja verchert, wänner als pusher betriebe wird...
y-kabel? häsch kein deltamischer i dinere alag? mit eme standard y-kabel bringsch weder deltamischig (querrueder/höhschtür) no querruederdifferenzierig ane... wie machsch das?
putzfrau hat geschrieben:bisch sicher? er mues ja verchert, wänner als pusher betriebe wird...
y-kabel? häsch kein deltamischer i dinere alag? mit eme standard y-kabel bringsch weder deltamischig (querrueder/höhschtür) no querruederdifferenzierig ane... wie machsch das?
mit Y-Kabel geit sicher nid
Zuletzt geändert von emP am 27 Mai 2011 12:17, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
leider ischer bim 3 Flug Mal vo 30 Meter unspitzt in Bode abgstürzt. Weiss au nid wieso. keh Höchi meh hani gah. isch e chli schad.
Isch chli tumm we meh öppis kaputt macht, und mi weiss nid wieso. Viellecht sie die billig Empfänger vom Hobby King (mit Satellit) doch nid eso e gueti Idee. Isch im Moment die einzigi Erklärig woni ha. Schisst mi also scho grad echli ah.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
z'langsam gsi (schtrömigsabriss)? isch bi wenig höchi sehr übel. er kippt dänn meischtens über ei siite abe und isch unlänkbar.
ich han das wuchenänd mal en probelauf vom neue motor im bf109 gmacht. d'ischtellige muesi aber nomal aluege. d'tonfolge sind nid di gliiche wie i de aleitig. ich weiss nid so gnau wie de regler jetzt igschtellt isch. de motor mit em grosse 3-blatt propeller ziet aber wie sau. schtrom isch bi 35A gmässe. schub hani nonig glueget aber gschätzt (vo hand ghebet) chönnts um 3kg ume sii.
s'spornrad muesi no neu richte. er fahrt e kurve, wänn s'siiteschtür grad isch
putzfrau hat geschrieben:z'langsam gsi (schtrömigsabriss)? isch bi wenig höchi sehr übel. er kippt dänn meischtens über ei siite abe und isch unlänkbar.
nei isch mind. 30 Meter obe gsi und hett nüm reagiert uffem Höcherueder. Isch entweder mechanisch öppis nüm guet gsi (öppis d Höherueder Servos verchlemmt)z.b. Kabel oder so oder er hett effetiv e Funk Usstzer gsh. Gfloge ischer aschtrein vorher.
E chli schad.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...