World of Warcraft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: World of Warcraft
arena hets ershct ab TBC geh und me muess 1-4 lüt kenne zum das spiele könne.
s tool isch en shit. früener hesch müesst quests mache und somit t wält erkunde zum überhaupt ine go und denn hesch immer mit lüt vo dim server gspielt und so au neui spieler kenneglernt. jez kasch der alles erlaube, items wegwürfle obwohls für di nur second gear wär, beleidige, eifach leave etz. aber natürlich isches toll wemme 1 sekunde invite ziit het. logisch, me wot jo scho schnell wie mögli und mitem gringschte widerstand 4789325423049 valor points farme.
ab 85 kamme im moment sehr guet allei spiele. wenn denn alles ruef züg/heroic züg hesch levlisch e andere char oder machsch eifach wow pause. in 2 monat wärde die raid instanze eh wider vo random gruppe cleart und nonstop lüt gsuecht für farm runs.
s tool isch en shit. früener hesch müesst quests mache und somit t wält erkunde zum überhaupt ine go und denn hesch immer mit lüt vo dim server gspielt und so au neui spieler kenneglernt. jez kasch der alles erlaube, items wegwürfle obwohls für di nur second gear wär, beleidige, eifach leave etz. aber natürlich isches toll wemme 1 sekunde invite ziit het. logisch, me wot jo scho schnell wie mögli und mitem gringschte widerstand 4789325423049 valor points farme.
ab 85 kamme im moment sehr guet allei spiele. wenn denn alles ruef züg/heroic züg hesch levlisch e andere char oder machsch eifach wow pause. in 2 monat wärde die raid instanze eh wider vo random gruppe cleart und nonstop lüt gsuecht für farm runs.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich weiss scho gits arena sit tbc, mit "sit vanilla" mein ich, dass sich das spiel au richtig hardcore entwicklet het sit vanilla, und arena und RBGs sind öppis vo dem.
und zum lfd tool, wie gseit, zwingt dich niemert das sbenutzt, ich han de allergröscht teil ohni gmacht us de gnau vo dir gnannte gründ.
nur min dk levle ich grad nur in isntanze als tank und det findis brutal super. ich hett de susch gar nümme glevled.
wie gseit, schlechter isch garantiert gar nüt gsi vorem lfd tool, hesch vorher eh scho mit kumels gmacht oder suscht eifach 3 stund lang en tank oder heiler gsuecht, ich finds iets viel besser wies isch.
und wägem allei spiele, ruef und heroic hets vorher scho gha.
und zum lfd tool, wie gseit, zwingt dich niemert das sbenutzt, ich han de allergröscht teil ohni gmacht us de gnau vo dir gnannte gründ.
nur min dk levle ich grad nur in isntanze als tank und det findis brutal super. ich hett de susch gar nümme glevled.
wie gseit, schlechter isch garantiert gar nüt gsi vorem lfd tool, hesch vorher eh scho mit kumels gmacht oder suscht eifach 3 stund lang en tank oder heiler gsuecht, ich finds iets viel besser wies isch.
und wägem allei spiele, ruef und heroic hets vorher scho gha.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
Cata längwilet mich meh denn je, drum zahli kei wiiteri subscrptions meh.
schön heimer drüber gredet.

schön heimer drüber gredet.

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
mich langwilts alco au scho sime graume ziitli. ligt halt dra dasi eigentlich alles ha wome als non raider ka hole und raide kunt für mi nit in frog. (potentieli) real life termin wägeme videospiel absage isch s tümmscht woni jeh in mim läbe gmacht ha.
aber langsam isches so wit das sich au spontani random raids bilde. ich dänk so imne monet isches denn endgültig so wiit das me au voll spontan ind raidinstanze ineluege ka. wirdi mer sicher au mol geh.
aber langsam isches so wit das sich au spontani random raids bilde. ich dänk so imne monet isches denn endgültig so wiit das me au voll spontan ind raidinstanze ineluege ka. wirdi mer sicher au mol geh.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han au cancled. rift here I come
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
schoso.
raiding isch eh tot i dem spiel, git ja chuum meh 25er (uf mim server sind fast all tot und recruitment isch us dr höll). usserdem hani scholang kei bock und zyt meh für das. süscht gahts nurno um items und loot sammle, nei merci.
die neue maps sind ok gsi, aber länger spiele n0in.
raiding isch eh tot i dem spiel, git ja chuum meh 25er (uf mim server sind fast all tot und recruitment isch us dr höll). usserdem hani scholang kei bock und zyt meh für das. süscht gahts nurno um items und loot sammle, nei merci.
die neue maps sind ok gsi, aber länger spiele n0in.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Mi Brueder und ich mache no solang bis d Subscribtion usslauft (er mit Card) und denn isch fertig (oder Pause bis 2012).
Ich ha die automatisch Erneuerig au scho gstoppt.
Aber: es isch super gsi bis mer alli QUests duuregha händ. Nachher ischs recht schnell langwilig worde.
50mal Instanze durezieh nur zum blaus Gear z kriege isch so 2007
Cu next Expansion
Ich ha die automatisch Erneuerig au scho gstoppt.
Aber: es isch super gsi bis mer alli QUests duuregha händ. Nachher ischs recht schnell langwilig worde.
50mal Instanze durezieh nur zum blaus Gear z kriege isch so 2007

Cu next Expansion
voll niid, isch 2011 action. im 07 hets no epics geh am änd vo jeder hero instanz. damals sin si aber au no knifflig gsi.Dragon hat geschrieben: 50mal Instanze durezieh nur zum blaus Gear z kriege isch so 2007![]()
ja und jetzt muesch zerscht 20mal d Instanz uff "normal" mache, damit sie Dich nid wege schlechtem Gear uss de "Heroic" Instanze kicke. Passiert mer immer no, obwohl ich nur no 2 PvP teili ha und jetzt damagemässig nid schlecht mitmischle.
aber do hani mich vor 4 Wuche no uffgregt, jetzt stelli ab und zogg Civ 5
aber do hani mich vor 4 Wuche no uffgregt, jetzt stelli ab und zogg Civ 5

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
krass sit februar niemert meh da ine geschriebe 
da, gueti news
http://www.gamestar.de/spiele/world-of- ... 23167.html

da, gueti news
http://www.gamestar.de/spiele/world-of- ... 23167.html
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
de ching chong hät min account ghacked und min shit verchauft und alli mini charakter gstripped. denn hät er de ganz guild-vault vertickt. guet spieli nüme.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ich spils no chli, aber absolut uf casual basis. ganz selte mol e random raid wenni weiss dasi an dem oobe susch nix mach
da ich ganz genau weiss was es wo zhole git bini aber au scho full epic obwohl ich erst t helfti vo allne raidböss gseh ha. fury warrior isch momentan rächt geil. haut brutali DPS use
da ich ganz genau weiss was es wo zhole git bini aber au scho full epic obwohl ich erst t helfti vo allne raidböss gseh ha. fury warrior isch momentan rächt geil. haut brutali DPS use
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Sali! Wenn ich hütt afah spile mit level 1 und Stock sowie Bambusschild (oder so). Chan ich da no uf Unterstützig zähle oder bisch als Noob eh pfoll am Arsch und kei Sau wott öppis vo dir?
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
lol. probiers mal. lvle muesch eh solo. uusert macht instanze stress.
s ufelevle vo lvl 1 bis lvl 85 ( s maximum im moment) isch komplett alleige machbar und goht au, vergliche mit früener relativ zügig vorah.
wenn lushct hesch uf dungeon in 5er gruppe mäldsch di im suechtool ah, wählsch dini rolle (tank, heiler oder schade) und in 5-20 minute hesch en invite ine 5er gruppe vo lüt wo sehr gern mit dir spile do jo alli s gliche ziel hän.
susch bim levle muesch in channel vom jehwilige gebiet schribe wenn hilf bruchsch oder so, aber het halt nüm so wahnsinnig viel lüt am levle. aber wie gseit, hilf bruchts rein theoretisch sälte. natürlich kamme au us spass alles zu zweit oder in gruppe mache.
wenn lushct hesch uf dungeon in 5er gruppe mäldsch di im suechtool ah, wählsch dini rolle (tank, heiler oder schade) und in 5-20 minute hesch en invite ine 5er gruppe vo lüt wo sehr gern mit dir spile do jo alli s gliche ziel hän.
susch bim levle muesch in channel vom jehwilige gebiet schribe wenn hilf bruchsch oder so, aber het halt nüm so wahnsinnig viel lüt am levle. aber wie gseit, hilf bruchts rein theoretisch sälte. natürlich kamme au us spass alles zu zweit oder in gruppe mache.
lulz, mit dinere FF-Erfahrig wirsch du nume chöne drüber lache wi eifach und schnell dasses (eleige) gahtNERV hat geschrieben:Sali! Wenn ich hütt afah spile mit level 1 und Stock sowie Bambusschild (oder so). Chan ich da no uf Unterstützig zähle oder bisch als Noob eh pfoll am Arsch und kei Sau wott öppis vo dir?

- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Sit ich ufghört han mini raid sache da inne z poste (wills niemert interessiert hät) isch das döppic chli veröded 

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
es isch scho lang verödet gsiAsskicker hat geschrieben:Sit ich ufghört han mini raid sache da inne z poste (wills niemert interessiert hät) isch das döppic chli veröded

dr mass-exodus isch spätestens sit Cataclysm richtig am rolle und patches werde o immer lächerlicher.
Ich han mir nur letschthin mal s Tier 12 inezoge - und es gseht total charakterlos, lieblos und grusig us. Wi chamer so öpis no schön finde? Vor einiger Ziit hend t Tier-Sets würklich no zude Charaktere passt, jetzt sind eifach all mit möglichscht vil Füür, Rauch und "hauptsach es gseht krass us" zuepflaschtered. Total scheisse.
t0, t1, t2 sind z.Bsp. huere geil gsi damals
http://us.battle.net/wow/en/blog/2705803
Für mich gsehnd die all nach Warlock-Set us
:typej:
t0, t1, t2 sind z.Bsp. huere geil gsi damals

http://us.battle.net/wow/en/blog/2705803
Für mich gsehnd die all nach Warlock-Set us

ha mol neume gläse dass sich grad 500'000 subscribers abgmolde hän nachem bekannt gmacht worde isch dass diablo 3 beta im Q3 ko söttSylvara hat geschrieben:es isch scho lang verödet gsiAsskicker hat geschrieben:Sit ich ufghört han mini raid sache da inne z poste (wills niemert interessiert hät) isch das döppic chli verödedes spielt ja o scho länger fast garniemert meh wow.
dr mass-exodus isch spätestens sit Cataclysm richtig am rolle und patches werde o immer lächerlicher.

s recycling isch scho heftig aber was wotsch mache? sin so praktisch alli gänige settings "ufbrucht"
Also ich wird die nächscht Expansion sicher wieder kaufe und denn wieder 2-3 Mönet zocke.
Aber kurz nachdem ich 85 gsi bi und alli 5man DGs gseh ha, hani au nümme verlängeret.
Aber kurz nachdem ich 85 gsi bi und alli 5man DGs gseh ha, hani au nümme verlängeret.
git jez 2 neui 5er instanze wod kasch episches lvl 353 gear absahne