Das Foto ist übrigens auf der schweizer Autobahn A3 in der Nähe der Gemeinde Quarten entstanden. Die Webseite der kleinen Ortschaft ist derzeit völlig überlastet. Ob Gläubige etwa schon Planungen für Pilgerfahrten anstellen?
Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
MrHinkelschwein hat geschrieben:Link gschider mal zum Bild...ischs e 360° Ufnahm?
wettsch in 3D?
säg ez
Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
MrHinkelschwein hat geschrieben:Link gschider mal zum Bild...ischs e 360° Ufnahm?
wettsch in 3D?
säg ez
Das Foto ist übrigens auf der schweizer Autobahn A3 in der Nähe der Gemeinde Quarten entstanden
in 2 min hesch das frame also gfunde
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
lol...ich hans gar nöd wele finde...mer gset ja uf de erscht Blick wie s Bild entstande isch...
MrHinkelschwein hat geschrieben:Es isch es 360° Bild...und für das machsch extra es Topic uf?
DAS isch s'problem!? wie lang hesch jetz gsuecht? hättsch mich doch eifach nätt gfrööget:
Die Realisten unter den Verschwörungstheoretikern erkennen in der obskuren Aufnahme allerdings eine optische Täuschung, die bei 360-Grad-Aufnahmen, wie sie Google für seinen Dienst Street View aufnimmt, entstehen können.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Ich han gar nöd gsuecht :typej:
Isch normal bi so Ufnahme...
Chamer bitte em vortex d Mod Recht wegneh? Ich würden gern uf d Blacklist tue...
MrHinkelschwein hat geschrieben:Isch normal bi so Ufnahme...
hett jetz aber doch na für ufregig gsorgt.
Nöd mal ich halte dich für so tumm...ich frag mich nur warum du trotzdem so Topics ufmachsch...
Es isch Gott! Er hett scho es eigets Topic verdient
Fair...s wär natürlich super wenn tatsächlich es paar Gläubigi det ane würded pilgere
MrHinkelschwein hat geschrieben:Nöd mal ich halte dich für so tumm...ich frag mich nur warum du trotzdem so Topics ufmachsch...
glaubmer, ich han sehr lang überleit und zögeret und abgwoge. dänn han ich doch wele wüsse öb gott würkli de trottelmagnet isch, als was me ihn immer beschimpft.
Moff hat geschrieben:Debi staht ide 10 gebot doch usdrücklich mer dörf kei bilder vo gott mache
Wener google es mail schickt tüendses lösche.