metäme score fo 7/10 häds das Game amel gschafft dass mer d'MD Version werd ziä, för mech esch s'Prädikat "guet" somit knapp gä
Ech werde denn do nomol extra en chlini Verglichsreview met dä Arcade Version mache. No meh gschpannt beni halt scho no of Hard Corps woni au no niä gschpellt han! (shame on me!).
By the way: s'esch au weder mol es Game, wo d' "non-japan" boxarts besser uusgsänd.
geosnow hat geschrieben:ich glaub, d md version spielt sich besser als d arcade version.
wenns mit stnd joystick oder tastatur uf mame spielsch bestimmt.
d'controls vor arcade version sind uf rotary joysticks usglegt. mit dene spielt sich das game göttlich.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Raiden DX
Stahlfeder
Runabout (bescht trasch spiel of EVER)
Ridger Racer 1 Hi-Spec 60fps
Ridge racer Type-4
Pingu
www.pcedaisakusen.net
hanf hat geschrieben:kännsch au super runabout ufem dc? finds au no geile trash...
ja ich han alli runabouts
1, 2 & super.
finde aber s 1 am beschte
www.pcedaisakusen.net
unfassbar wie das teil hüt na guet spielbar isch. isch scho es herts guets psx 3D game und schlaht alles uf em saturn um es 5~10 fachs. de moseg isch au fren.
wiesch wie geil, wenns na 60fps hetti gha
www.pcedaisakusen.net
uf arcade ja (hans früener i de arcade gliebt und hunderti vo pfrengglers abelah). uf em saturn ischs absolut wüeschts 3D müesli züügs und taugt hüt höchschtens als trashgame na was.
www.pcedaisakusen.net
grafisch esch dä fall jo klar dass RR4 s'bescht 32-Bit game ever esch ond au spellerisch praktisch fählerlos (mech häd nor emer schaad tonkt, dass d'RR serie niä es schadensmodell öberno häd). allerdings esch dä verglich au betz onfair well dä saturn scho lang tot gsi esch zo säbere ziit.
gameplaymässig eschs halt no schwerig di games zvergliche. sega rally zockt mer eigentli extrem chorz, zwöschedorre mol, wohingäge RR4 es game esch, womer di huere auto wott freischalte. os höttiger sicht fendi, dass all 3 games emer no en höche replay value händ. dä "zahn der zeit" händ all 3 games guet öberstande. mer gfallt s'original saturn daytona sogar hött no am beschte vo allne je erschinne versione (inkl. dreamcast version). sega rally häd s'maximum osem saturn usegohlt, devör esch daytona no es betz highscore-fordernder gsi. mini retro-wertig:
RR4 > 10/10 (RR1 > 7/10)
sega rally > 8/10
daytona > 8/10
mis problem ich halt, dass ich daytona und seg rally beidi id e spielhalle zum vergasse gspielt han. wo den das saturn züügs mal usecho isch, ischa leider nur na laus ufgwärmts gsi. und grafisch immer na ca. 10x schlächter als ds arcade vorbild.
RR hingäge isch vo ahfang ah sehr nöch a de spielhalle gsi. oke halt nur 30fps und chli weniger texture und meh fehlerli, aber nie so en gwaltige untschied wie arcade daytona zu SS daytona, oder s sgea rally.
ds RR type-4 schlaht den sogar na ds original RR in schier allne beriiche.
www.pcedaisakusen.net
sega rally gseht sehr guet us ufem saturn. nöd wesentlich schlechter als i de spielhalle (was mer vom daytona leider nöd chan behaupte). Perfekti Lernkurve vo de erste Sekunde bis nach über 100h üebe. Ich wüsst nöd weles game das sust no vo sich behaupte chönt...
Zuletzt geändert von damian am 17 Apr 2011 11:02, insgesamt 1-mal geändert.
Sega Rally 10/10 (Bests Konsole-Rennspiel of ever)
Daytona Saturn 7/10 (Guets Spiel, Technisch gseh ä Katastrophe)
Ridge Racer 1-7 6/10 (Es macht mir eifach kei Spass mit some primitive Fahrverhalte, da bringt au di schön Grafik und dä gross Umfang nüt me)
hanf hat geschrieben:sega rally gseht sehr guet us ufem saturn. nöd wesentlich schlechter als i de spielhalle ...
bitte hanf, grad du sötsch doch also wüsse
www.pcedaisakusen.net
hanf hat geschrieben:sega rally gseht sehr guet us ufem saturn. nöd wesentlich schlechter als i de spielhalle (was mer vom daytona leider nöd chan behaupte). Perfekti Lernkurve vo de erste Sekunde bis nach über 100h üebe. Ich wüsst nöd weles game das sust no vo sich behaupte chönt...
ech geb der rächt, dass sega rally onglaublich suuber gmacht esch. grad s'drifting macht spass wi fasch i käm game sosch. det ponktet au saturn daytona enorm ond beid schlönd i däm ponkt d'Ridge Racers! för mech esch sega rälly aber käs 10/10 game wells eifach es betz zwänig challenge bziete häd ossert highscorejagd. d'gägner send eifach au zwenig fordernd. tänk nor mol a d'ridge racers (v.a. die alte) wo mer dä gägner im röckspiegel häd ond emer of dä verse esch, mega nerve-game. die meischte ridge racers send hött aber schrott (s1, s2 ond alli of dä ps2/3). daytona wederom wär met 2-playermodus ond weniger clipping locker es 10/10 game worde!
werum hesch den en RRR1 chare i dr sig, wenns eh schrott isch? btw. ds RR1 hets na kein rückspiegel gha.
de nervechitzel isch aber würkli da gsi, und au ds zur wiisgluet triibe bi versage..hahaha.
ich stah aber dezue, d sega umsetzige uf em saturn simmer grafisch eifach ds schlächt gsi, als dass si mier hettet chöne würkli spass und freudegümp bereite. RR umestzige hingäge sind sehr super gsi, vergliche = freudegümp enmasse.
btw. isch finde überigens RRV eis vo de beschte.
trotzdem DAYTONA USA ARCADE = beschts race game ever. aber leider ebe nur Arcade.
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:RR hingäge isch vo ahfang ah sehr nöch a de spielhalle gsi. oke halt nur 30fps und chli weniger texture und meh fehlerli, aber nie so en gwaltige untschied wie arcade daytona zu SS daytona, oder s sgea rally.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Reinforced hat geschrieben:gitt noch 60pfs pfersion oder nid? liegt bim RR4 bi
hani ja obe gschriebe, Hi-Spec vers. 60fps
leider nur mit eim gägner. aber susch isch so ziemli 1:1 arcade automat RR1
www.pcedaisakusen.net