Tsunami

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Re: Tsunami

Beitrag von Tatsujin »

ritschi hat geschrieben:chasch no ruhig schlafe tatsu? :fear:
lol, ich han scho lang nueme so viel gschlafe wie letscht nacht.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Ich sägä nur - es macht mir Angst

Klar, mier i de Schwiiz hend wohl nüds befürchtä, aber hey, die Lüüt, zLand, dWirtschaft - das wird für die ganz alles ganz ganz übel...

Was passiert wenn in Tokio in Panik gerät und mal schnell ein paar Millionen wegwollen. ? Vorallem wohin wollen die?

Es ist eifach schlimm uns es sorgt mich also schochli

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Mein Japan. Meine Liebe. CATASTROF! :(
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Tatsujin hat geschrieben:
Sehr guet, ich versuech mich au chli i dä stoische Haltig, sklappt aber nonig so guet wie bi dier.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i findes krass, wie sich d'japaner verhalte!
i andere länder wär scho lang z'chaos usbroche!
japanerinne und japaner rulez! :1thumb:

dass japan schlimmer verschuldet isch als griecheland z.b. git eim aber scho chli z'dänke!
klar... im gägesatz zu de grieche brummt d'wirtschaft vo de japse sit jahre unglich meh!
aber die huere staatsverschuldig chönnt sich itz de würklech no zum grosse GAU entwickle!
wenn d'japaner ke geld meh hei zum de amis staatsaleihe abzchoufe, geits dert de öpä o nüme lang...
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

weiss nid ob das ruige verhalte würklich "rulz" isch oder "schock"...oder schlecht informiert etc..
etz chöntime na wegg us tokio, naher wend denn wohl all glichgzietig...chaos chaos chaos... :?
:lol:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

wenn lüt z.b.stundelang are tankstell astöh ohni z'hupe und nach vorne z'dränge, seit das scho chli öpis us!
anderswo uf dr wäut gieng das nid eso ruhig vostatte...
natürlech hani das o nume gläse! dr tatsu cha am eheste säge, ob das o zuetrifft! ;)
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Wird wahrschinlech scho viu Lüt i Weschte vom Land am zieh sii.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

es isch würkli sehr ruhig da und schier alli schaffed wiiter, als wär nöd viel passiert. klar het jede di mögliche gfahre im hinterchopf, aber mit dene läbt mer ja eh tagtäglich, mer het se halt nur nöd immer so klar vor auge ghalte. ich mein etz nöd nur in japan somdern generel überall.

mir hei halt mal erdbebe, defür sehr tüüfi kriminalitäts-/mordrate vergliche.

ps: in japan wird eh nur zum danke säge mal ghuped ;) und irgendwos schlange stah tüent d japaner eh bsunders gern.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

ja wiä gsehts dänn mit Strahlig uus? so in Tokio sälber? (wohnsch du überhaupt in Tokio?)
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

TypeJ hat geschrieben:weiss nid ob das ruige verhalte würklich "rulz" isch oder "schock"...oder schlecht informiert etc..

wie dr tatsu scho gseit het, läbe die lüüt dert tagtäglich mit dr möglichkeit vo erdbebe. es isch anders für üüs, als wenn irgendwo lebsch, wo regelmässig mal d'erde schüttlet und du ganz eifach weisch, dass in sonere zone lebsch. es bruucht denn relativ 'viel', damit panik uusbricht - sicher einiges meh, als für üüs. :idea:
wer mit dem garnid cha umgah, wär warschinlich scholang umzoge.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Vyse hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Sehr guet, ich versuech mich au chli i dä stoische Haltig, sklappt aber nonig so guet wie bi dier.

und de vyse isch wiedermal mit sich selber beschäftigt.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

supi, bi mir im Gschäft isch alles "streaming-Media" gsperrt und Iphone spillt kei Flash ab...

wiävill isches?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

42,83cpm tendenz sinkend.
Zuletzt geändert von Tatsujin am 15 Mär 2011 10:52, insgesamt 1-mal geändert.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Tatsujin hat geschrieben:lol, ich han scho lang nueme so viel gschlafe wie letscht nacht.
:lol: logisch gsi.

ey, was heat die gott tante im video so verzellt? ihre account isch gloescht. :P
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Mastler(P) hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:lol, ich han scho lang nueme so viel gschlafe wie letscht nacht.
:lol: logisch gsi.

ey, was heat die gott tante im video so verzellt? ihre account isch gloescht. :P
dass sie und ihri gläubige mittrottle tag und nacht bätet händ und uf es wunder vo gott ghofft heige, wo denn in form vo däm ärdbebe in Japan ändlich itroffe isch. wie geil sie das findet und dass das voll gerächt segi und all sone scheiss.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

agestuffer hat geschrieben:Ich sägä nur - es macht mir Angst

Klar, mier i de Schwiiz hend wohl nüds befürchtä, aber hey, die Lüüt, zLand, dWirtschaft - das wird für die ganz alles ganz ganz übel...

Was passiert wenn in Tokio in Panik gerät und mal schnell ein paar Millionen wegwollen. ? Vorallem wohin wollen die?

Es ist eifach schlimm uns es sorgt mich also schochli

agestuffer
chömed alli zu dir hei.
Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

The Sheep hat geschrieben:dass sie und ihri gläubige mittrottle tag und nacht bätet händ und uf es wunder vo gott ghofft heige, wo denn in form vo däm ärdbebe in Japan ändlich itroffe isch. wie geil sie das findet und dass das voll gerächt segi und all sone scheiss.
Bild
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

The Sheep hat geschrieben:
dass sie und ihri gläubige mittrottle tag und nacht bätet händ und uf es wunder vo gott ghofft heige, wo denn in form vo däm ärdbebe in Japan ändlich itroffe isch. wie geil sie das findet und dass das voll gerächt segi und all sone scheiss.
Ergänzig:
Natürlich Japan, well det wenig Chrischte (für sie i dem Fall = Atheischte) läbed. Gott hebi si 'wachgrüttled', zum ihne zeige dass si falsch ligged.

Ahja, und ihres Argument, wiso dasses Gott definitiv gäh muen: Wer het denn t Bible bitteschön susch gschribe, wenn nöd er?

Ich bin de Überzügig, dasses KEIN Fake isch. Si meint das sicher eso, ide USA gits glaub ebe no vil so chrischtlichi Fanatiker. T USA isch echt das Land schlechthin vode Gegesätz und Doppelmoral.

e: Und ich bin mir au sehr sicher, dass wenn sone ähnlichi Situation ide USA passiere wür, dass relativ vil Lüüt mit ihrne Waffe t Lüüt vor ihne ide Schlange eifach mal verschüsse würed, oder so. Kein Schwein wür wohl aastah. T Japaner hend evtl. vil Erdbebe, aber nöd i dere Stärchi und sicher nöd immerno mitenem Tsunami und diverse Reaktore womer nöd so recht weiss, wora mer isch. Also ich zieh min Huet vor de Japaner, so rational und besonne isch wohl no selte e Bevölkerig gsi.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Sylvara hat geschrieben: wie dr tatsu scho gseit het, läbe die lüüt dert tagtäglich mit dr möglichkeit vo erdbebe. es isch anders für üüs, als wenn irgendwo lebsch, wo regelmässig mal d'erde schüttlet und du ganz eifach weisch, dass in sonere zone lebsch. es bruucht denn relativ 'viel', damit panik uusbricht - sicher einiges meh, als für üüs. :idea:
wer mit dem garnid cha umgah, wär warschinlich scholang umzoge.
es geit ja nid ums bäbe (das si sich d'japaner gwöhnt) sondern darum, dass 200km nördlech vo ihrer houptstadt paar reaktore i d'luft flüge und dr atomar superGAU droht! a DAS si sich d'japaner hoffentlech nid gwöhnt! und uf DAS bezoge findi ersch rächt, dass sie mega cool bliebe... :idea:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben:es geit ja nid ums bäbe (das si sich d'japaner gwöhnt) sondern darum, dass 200km nördlech vo ihrer houptstadt paar reaktore i d'luft flüge und dr atomar superGAU droht! a DAS si sich d'japaner hoffentlech nid gwöhnt! und uf DAS bezoge findi ersch rächt, dass sie mega cool bliebe... :idea:
ja, was woetsch mache?
muehmueueueh hilft au noed und das wuessets ebe scho ganz gnau.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Mastler(P) hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:es geit ja nid ums bäbe (das si sich d'japaner gwöhnt) sondern darum, dass 200km nördlech vo ihrer houptstadt paar reaktore i d'luft flüge und dr atomar superGAU droht! a DAS si sich d'japaner hoffentlech nid gwöhnt! und uf DAS bezoge findi ersch rächt, dass sie mega cool bliebe... :idea:
ja, was woetsch mache?
muehmueueueh hilft au noed und das wuessets ebe scho ganz gnau.
T Japaner scho, offesichtlich. Ich chöntmer aber au ganz anderi Szenarie vorstelle:
Lüüt wo go plündere göhnd, sobald de Strom irgendwo usgfalle isch. Tankstelle wo verstopft sind, well jede Mongo vo jedere Siite möcht anefahre. Nach de Katrina hät ja ziitwiis in New Orleans s Chriegsrächt müesse usgruefe werde, wells t Lüüt so wiit tribe hend mit Plündereie und Überfäll.
De einzelni Mensch mag ja das im Vorhinein scho au denke, aber öb sich denn au t Masse dra halted, isch ganz en anderi Frag.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: ja, was woetsch mache?
ja äbe das, wo dr G-ay-lien schriebt!
anderswo wär's nämlech genau so! :idea:
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0

Beitrag von sam »

isch en artikel vom blick.
kei ahnig was da stimmt und was nöd.
das kei panik in tokio isch glaubi aber definitiv nöd!

es isch eifach nur krass :briegge:

---------------------------------------------

Tokio wirkt wie eine Geisterstadt. 35 Millionen Menschen zittern und fürchten die atomare Wolke könnte schon bald bei ihnen ankommen. Erneut kam es im Atomkraftwerk Fukushima 1 zu einer Explosion und in Reaktor 4 brach ein Feuer aus. Die radioaktive Strahlung steigt an. Auch in der Nähe der Millionenmetropole Tokio wurden jetzt erhöhte Strahlenwerte gemessen.

Mit dieser Nachricht schlägt die Ruhe in der Hauptstadt in Angst um. Die Nachrichtenagentur «Reuters» berichtete sogar von panikartigen Reaktionen.

Hamsterkäufe führen zu Lebensmittelknappheit

Von Hamsterkäufen ist die Rede. Die Bewohner hätten sich mit Überlebens-Utensilien und Lebensmitteln eingedeckt. Die japanische Regierung warnte: Sollten sich die Menschen mit grossen Vorräten an Grundnahrungsmitteln eindecken, könne dies die Versorgung der Menschen in dem von der Erdbeben- und Tsunamikatastrophe betroffenen Gebiet gefährden, sagte Konsumministerin Renho. In der Erdbeben- und Tsunami-Region an der Nordostküste des Landes herrscht bereits eine gravierende Lebensmittelknappheit.

Ein Reuters-Reporter berichtet aus einem grossen Supermarkt, Radios, Taschenlampen, Kerzen und Schlafsäcke seien grösstenteils ausverkauft. Verschiedene Botschaften und internationale Konzerne sollen Beschäftigte aufgerufen haben, die betroffenen Gebiete zu verlassen. Einige Unternehmen würden erwägen, ihren Sitz vorübergehend nach ausserhalb zu verlegen. Die Fluggesellschaft Air China habe Flüge nach Tokio gecancelt. Die Flüge der Swiss von Tokio nach Zürich sind seit kurzem ausgebucht.

Der Wind dreht

Die jüngsten Wettervorhersagen sind beunruhigend. Sie kündigen Wind und Schnee aus nordöstlicher Richtung an. Damit könnte die Wolke Richtung Tokio getragen werden. Bisher wurden in Tokio geringe Mengen radioaktiver Substanzen gemessen, darunter Cäsium und Jod, wie die Verwaltung der Metropolregion nach Berichten der Nachrichtenagentur Kyodo erklärte.

In der Präfektur Ibaraki nahe der Region um Fukushima sei die Strahlung 100 Mal höher als normalerweise, teilten die Behörden dort mit. In der Präfektur Kanagawa südlich von Tokio stieg die Belastung auf das zehnfache des Normalwertes.

In der Präfektur Chiba östlich der Hauptstadt seien zwei- bis viermal so hohe Werte wie normal gemessen worden. In der Stadt Utsunomiya nördlich von Tokio seien die Werte 33-mal höher als normal, hiess es weiter.
Zuletzt geändert von sam am 15 Mär 2011 12:43, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten