Grad am luege, mega en redliche Typ.
Quelle
Moderator: Avenger
Und schreied ah jedere Demo in ändlose, gedankelose Wiederhollig ihri Kampfparole, ganz, ganz gruusig.thaeye hat geschrieben: ↑11 Sep 2025 04:45 zrugg us berlin vomene gschäftsalass, was füres drecksloch, ganz hässlich, stinkt nach scheisse vill und es git lüüt (au bi ois i de firme) die fiiret das als super. hotels zerfallet, haend aber 4 stern und a de ubahnhaltestelle gsehts uus wie 3 welt. villi "gwöhnet" sich a die zuständ und finds normal. ich leider nöd.
han au probiert mit es paar berliner politisch z diskutiere, kei chance. 30 % vo de bevölkerig seget eifach nazis und die wöllet kz' errichte für alli usländer. das ischs d qunitesssenz gsi, null chance füren diskussion. und drum au das wegem charlie kirk, d gsellschaft isch radikalisiert.
ja das mit em charlie kirk birgt grosses sprengpotential. de typ haet en steili karriere anegleit, hoff nöd das jetzt eskaliert völlig.
Wür ich so au underschriebe
Lol, lustigs Video. Aber immerhin stabil gegen rechtsVyse hat geschrieben: ↑11 Sep 2025 09:10 So stell ich mier öppe dDiskussionversuech vom Aug in Berlin vor:
https://youtu.be/gU2acSP3fcQ?t=85
Alli jede immer schuld... Möchemer halt nochli Kulturkampf, das schint d Lüt meh z beschäftige...
gnau die lüüt sind mitschuld, dases na schlimmer wird werde. kei diskussione meh möglich.„Rechtskonservativer Aktivist“ ist ein verharmlosender Ausdruck. Er war ein rechtsextremer, radikalreligiöser Verschwörungstheoretiker, der übelst gegen Minderheiten gehetzt hat. Bitte Dinge beim Namen nennen.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste