was denksch über eth?Vyse hat geschrieben: ↑30 Aug 2025 11:31 BTC isch eh rächt abhängig vom SP500 worde und dä gseht uus, als ob er churzfrischtig imene Retrace wär, was ja guet isch, entsprächend retraced au dä Bitcoin. Ich vermuete starch, dass beid dä Priis fortsetzte werdet aber wänn genau, kei Ahnig. Je nachdäm, wie starch dä SP500 sinkt, halt ichs durchuus für möglich, dass BTC im Extremfall sogar gschwind under 100K sinkt, wänn dä Priis dänn länger under 100K wär, dänn wär das für mich es besorgniserregends Zeiche. Ich gahne mal starch devo uus, dass dä Priis sich sDaily Fair Value Gap zw. 104700 und 103500 hollt (evtl. is 4H FvG um 102500) und dänn sött chehre.
GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Re: GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Re: GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Han ich gar nöd uuf em Radar. Ich bin chuum no im Investment-Game, han Tesla und Bitcoin als langfristigs Investment. Ich trade eigentlich nur no Tagesbewegige vom Märt (hauptsächlich Gold, Nasdaq, SP500, Bitcoin). Ob uuf- oder abwärts isch mier gliich, solang ich en guete Trade chann uusmache.
ETH schiint im aktuelle Zyklusabschnitt aber rächt z dominiere, glaubs dä ETF-Inflow isch au zimli starch.
ETH schiint im aktuelle Zyklusabschnitt aber rächt z dominiere, glaubs dä ETF-Inflow isch au zimli starch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.