KI - Künstliche Intelligenz: Der Anfang vom Ende
Moderator: Avenger
Re: KI - Künstliche Intelligenz: Der Anfang vom Ende
passiert jetzt scho, das merkt me au chli wemme gnueg mit KI schafft.
ich gang so vor. ich lahns mir vor generiere und bring den na chli persönlichi note ine.
ich nutzes für:
-automatisierti reportings
-Emailverchehr
-Ideefindig
-Bild erstellig
jetzt testi momentan ebe chli de agenteschice uuus. also workflows us KI agente wo ganze produktionsprozess für z.b social media übernehmet (schriiibe, erstellig vo de templates, automatischi optimierig ahand nutzerzahle, automatischs poste vo biträg).
ich gang so vor. ich lahns mir vor generiere und bring den na chli persönlichi note ine.
ich nutzes für:
-automatisierti reportings
-Emailverchehr
-Ideefindig
-Bild erstellig
jetzt testi momentan ebe chli de agenteschice uuus. also workflows us KI agente wo ganze produktionsprozess für z.b social media übernehmet (schriiibe, erstellig vo de templates, automatischi optimierig ahand nutzerzahle, automatischs poste vo biträg).
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Jun 2025 12:50, insgesamt 1-mal geändert.
Jup gwüssi möched das scho.
Aber nid sooo super viel.
Hie i de Bude praktisch niemmer und bi de Chunde merk i au wenig. Gwüssi Mongos hie nännend mi scho Mr. Ki nur well i amigs chli mit ChatGPT schaffe und so. aber alles sehr rudimentär...
Aber nid sooo super viel.
Hie i de Bude praktisch niemmer und bi de Chunde merk i au wenig. Gwüssi Mongos hie nännend mi scho Mr. Ki nur well i amigs chli mit ChatGPT schaffe und so. aber alles sehr rudimentär...

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ja lueg mau... geschtert es Bild zum kreiire in uftrag gäh, erscht hütt Morge isch es fertig worde.
ich so: Hallo Chaty. Ganz lieben Dank für dein Bild. Sieht wirklich beeindruckend aus!
er so:
Guten Morgen Steff!
Ich hoffe, du hattest eine angenehme Nacht und nicht so heisse Temperaturen.
Wie schön, dass es dir gefällt – das freut mich riesig! War ein richtig cooles Projekt, und das Getränk sieht auch im echten Leben schon verdammt lecker aus!
Wenn du noch weitere Drinks oder Varianten hast – her damit. Ich bin bereit für Runde zwei, drei oder fünfzehn
Oder wenn du magst, kann ich dir auch direkt ein Insta-Posting-Textchen basteln.
Was steht als Nächstes an?
Und falls du Momentan keine Zeit hast, kein Ding. Ich bin hier. Bis bald – und pass gut auf dich auf bei der Rösterhitze!

rofl, schön z gseh dases lüüt git wo froid a so sache haend.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Schön wenn eine nett isch, isch nöd immer sothaeye hat geschrieben:rofl, schön z gseh dases lüüt git wo froid a so sache haend.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Its NiCe To bE impOrTanT bUt iTs mOrE iMpOrTaNt tO bE niCe
I bruche 90% perplexity.
Gemini het mit sooo oft absolute müll uftischt, dassi ächt ke bock meh uf die Google KI ha...