Also die erstä Games hani mal chli testet uf de Pro (bin mit viel Skepsis dehinder, da mi diä Videos bis jetzt nöd umghaue hend). Fuck... The Last of us 1 das gseht us!!! Brutal scharff alles und im schnitt immer ca. 90fps (TV LG C1 Oled mit VRR) Jetzt grad no Forbidden West usprobiert... krass wiä das boostet bin grad voll ghyped vo derä Chistä... hät mini erwartigä voll übertroffä, chönnt mer nümä vorstellä uf de normale zspielä
schwuchtiman 2 het huereviel istelligä… total überlade… meinsch bisch am PC Gaming istellige am machä
De unterschied zur Pro Version isch mega schwach…
ja ha dwertige scho gseh. egal. ich entscheid alligs lieber selber obs mir gfallt. choscht ja ned alle welt und es gseht interessant us. de armin macht für (G)net es review, sött die tage online si. evtl. machi es 2. fazit.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
da ich Wolfenstein Games liäbe, hani mal de New Colossus installiert, isch ja im PS Plus Premium debi, sogar die international Version. Ha die denn "enhanced" gspielt (Option "Enhance PS4 Games" im Dashboard aktiviert). Das Spiel het en dynamischi Uflösig, heisst, wenn viel los isch, hätt PS5 alligs d'Uflösig abegschruubt und denn wieder ufe, wenns ruhiger isch. Die Option chamer im Menü ii- und usschalte. Uf de Pro chasch die dynamisch Uflösig usschalte und es lauft trotzdem 100% flüssig. Und d'Bildschärfi isch merklich besser, Bildqualität isch hammer, wie au de HDR-Effekt, wo so richtig poppt. Mängisch isch mer das wie en chline Remaster inecho. Sehr guet! Gseht also scho schöner us als z.b. uf de Xbox Series X (ich ha die Version damals duregspielt und han vergliche).
PS5 Pro isch scho cool, aber es isch tatsächlich es Produkt für absoluti Enthusiaschte. Würkli nötig isch das mid-gen Update scho nöd. Otto-Normalo fallet die chline Detailverbesserige wohl chum uuf. Grad wenn nöd optimierti Spiel spielsch. Bi de Pro-optimierte Games gsehts natürli bitz andersch us. Und da devo gitts jetzt scho über 50 und täglich chömed neui dezue. Raytracing im Spider-Man 2 z.B. isch scho hübscher als uf de Standard PS5. Viel Pro-optimierti Spiel laufed jetzt quasi im Quality Mode mit 60fps statt wie vorher mit 30.
übrigens: Wolfenstein Youngblood gitts jetzt grad für 5.95 (Deluxe Edition!) und das hett au en Option für dynamischi Uflösig. Has kauft und spiels grad im KoOp mit em Sohn. Für 6 Stutz voll OK so! Mir händ beid de gliich OLED-TV und uf mim gsehts e bitz schärfer us (was aber nur bi Objekt ide Distanz uffallt).