GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
de trump pump lat au nvdia widr an apple verbiizieh als tüürsti firma vo de welt. ATH
mal luege wie lang de pump na gat. liit scho au na vill chohle a de sideline.
gwünnmitnahme chame sicher mal mache, d angst wird sicher au bald zrugchoh vorallem willl d inflation durd massnahme vo de trump regierig evtl. widr astiege chönti und den de powell chli muess luege. europäischs züügs wäri vorsichtig momentan au, trump wird schruuube azieh.
mal luege wie lang de pump na gat. liit scho au na vill chohle a de sideline.
gwünnmitnahme chame sicher mal mache, d angst wird sicher au bald zrugchoh vorallem willl d inflation durd massnahme vo de trump regierig evtl. widr astiege chönti und den de powell chli muess luege. europäischs züügs wäri vorsichtig momentan au, trump wird schruuube azieh.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Luxus isch nid grad gfraget
swatch und richmont gahts ni guet
wobi swatch isch ja bald en chauf wert
swatch und richmont gahts ni guet
wobi swatch isch ja bald en chauf wert
swatch muesch eifach luege, de hayek wott sie eigentlcih vo de börse neh, aber das seit er scho lang.
Für mich stellt sich die gross Frag bzw. wird sich i dä nächschte Mönet stelle (hoffentlich i dä nächschte Mönet und nonig jetzt), wie ich dä gröscht Profit schlahn, wänn sVerhältnis vo BTC und em reschtliche Krypto-Plunder in Bezug uf sGsamtmarkkapital ahfaht chehre.
Ich vermuete starch, dass dBitcoin-Dominanz wiiter wird stiige, aber wänn Bitcoin 70% vom Gsamtkapital im Kryptosektor wird uusmache und dä Märt ahfaht härt Bitcoin verchaufe und i andere Shit investiere, wälle Alt-Coin sött me bsitze, wänn die gsamt Cholle vom Bitcoin in Alt-Coin-Märt wird flüsse?
Ich halte nüüt vo Altcoins aber halte sehr viel devo, möglichscht viel Gäld zmache, insofern wird ich mier zum richtige Ziitpunk müesse überlegge, i wälle Shitcoin in dä Profit setze, wänn dBitcoin-Dominanz afaht gheie.
Ich vermuete starch, dass dBitcoin-Dominanz wiiter wird stiige, aber wänn Bitcoin 70% vom Gsamtkapital im Kryptosektor wird uusmache und dä Märt ahfaht härt Bitcoin verchaufe und i andere Shit investiere, wälle Alt-Coin sött me bsitze, wänn die gsamt Cholle vom Bitcoin in Alt-Coin-Märt wird flüsse?
Ich halte nüüt vo Altcoins aber halte sehr viel devo, möglichscht viel Gäld zmache, insofern wird ich mier zum richtige Ziitpunk müesse überlegge, i wälle Shitcoin in dä Profit setze, wänn dBitcoin-Dominanz afaht gheie.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
han nur na solana und btc und eth, trump pump.
Solana isch dä einzig Altcoin, woni han. Vor fascht eme Jahr oder so all miin ETH verchauft und in Solana gsetzt.
Viel glaubet nümm drah, dass en Altcoin-Season gäh wird. Git kei Garantie, dass dBitcoin-Dominanz falle wird aber bis jetzt ischs immer so gsi.
Muen mi mal schlau mache. Jedefalls wär dä Plan miin Long zuemache, wänn BTC irgendwo bi 70% Dominanz isch (kei Ahnig, dä Priis chönnt dänn guet um 150K si) und dä Gwünn, höche, feustellige Betrag in en guete Altcoin dsetze. Solang dBitcoin-Dominanz gheit, en pumpe lah und zumene vernünftige Profit verchaufe, zumindescht wär das mal dTheorie
Viel glaubet nümm drah, dass en Altcoin-Season gäh wird. Git kei Garantie, dass dBitcoin-Dominanz falle wird aber bis jetzt ischs immer so gsi.
Muen mi mal schlau mache. Jedefalls wär dä Plan miin Long zuemache, wänn BTC irgendwo bi 70% Dominanz isch (kei Ahnig, dä Priis chönnt dänn guet um 150K si) und dä Gwünn, höche, feustellige Betrag in en guete Altcoin dsetze. Solang dBitcoin-Dominanz gheit, en pumpe lah und zumene vernünftige Profit verchaufe, zumindescht wär das mal dTheorie

chunt druf aa was passiert, wenner sie vo de börse nimmt, muener d aktionär entschädige , git den meistens chli en ufpriis uf de jetzig kurs.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
gopfertammi enphase lutscht recht ab bi miar....
yep hört nömm uuuf, isch gheit über alli widerständ ohni sich ufzfange, keis guets zeiche.
tesla lauft defüüüür, de musk übernimmt jetzt d welt.
tesla lauft defüüüür, de musk übernimmt jetzt d welt.
chasch nöd immer günne 

Tesla verchaufi wahrschiinli zw. 380 und 400 und chaufe bi 300 wieder ii, falls dä Trade nöd uufgaht unds en ähnliche Range wird gäh, wie bim Bitcoin die letschte siebe Möned, chaufi halt wieder. Glaube nöd, dass dä Uusbruuch über 400 schnäll wird passiere.
gang devoo uuus das tesla scho na chli lauft, jetzt holet alli de musk is depot. irgenden deal wird de trump mit ihm scho gmacht ha wo tesla z guet chunt und d regierig hört uf vergüetige z zahle fürd elektrofahrzüüüg und es wird villi vo dene hersteller verblase will nur tesla nöd vo dene vergüetige abhängig isch.
btc 81 bald, ganz crypto sektor pumpt wie schissi.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich will eth wieder uf 3400 wos das Jahr gsii isch, denn verchaufi de scheiss endlich. (Logischerwiis ischs nöd viel)thaeye hat geschrieben:btc 81 bald, ganz crypto sektor pumpt wie schissi.
fugging palantir über 60 gsi, tesla au scho widr +5% vorbörslich.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
jetzt mues mer den au mal öpis verchaufe... sus bringt alles wieder nuet
wie immer, jedem sini strategie, ich han für palantir na vill höcheri ziel als 60. momentan en momentum aktie, aber sie sind im softwarebereich scho momentan die einzig firma wo en sehr gueti AI Lösig abütet, wo dir als firma direkt chöste minimiert udn dini abläuf beschleuniget. aber wie au scho 100x gseit, gwünn mitneh haet na niemert ärmer gmacht. jetzt aber sicherlich au vill momentum drin, de thiel (haet palantir mitgründet) isch de förderer vom jd vance (vizepräsi vom Trump) und drum denket sicherlcih villli, das git es paar regierigsdeals....
grücht mehrert sich das Nvidia mit X-Ai chönt zämäschaffe (Muskfirma), das wär en rechte AI Moloch.
grücht mehrert sich das Nvidia mit X-Ai chönt zämäschaffe (Muskfirma), das wär en rechte AI Moloch.

Sueche mier Invalidation-Punkt für dä aktuelli Run, schlüsse miin Long, wänn dä erreicht isch und stiige wieder ii, binere Korrektur. Langsam und stetig 3x isch guet, meh bruuchts nöd.

Papierlimillionär suckt.
BTC.D chehrt wieder, geil. Hoffe, dä bliibt no bitz dominant und bi 70% dänn Crash und Altcoin Season. Wahrschiinli wirds scho nöd ganz so eidüütig und graduus, we'll see.
3400 schafft er locker, dänn chasch Break even mache. Ich wür ah diine Stell no paar Woche/Möned Geduld ha und nacheme eidüütige Breakout vom ATH verchaufe.
Solang Bitcon-Dominance höch isch, liiht dä gröscht Teil vom Gsamtmarktkapital in Bitcoin. Wänn BTC.D chehrt, flüsst dCholle in alternativi Coins, au ETH und dänn gahts app. Ich vermuete, das duured aber no en Momänt aber jede, wiener will.
abbvie mit absturz will imene trialtest es medikament geg schizophrenie gfailt haet = -11%
abbvie isch en sehr grosse pharmakonzern (humira mal ihri hauptinhahm gsi) und zahlt fast 7% dividende. guete titel.
abbvie isch en sehr grosse pharmakonzern (humira mal ihri hauptinhahm gsi) und zahlt fast 7% dividende. guete titel.
scho rechte druck druff, btc chönt doch na uf 100k zuelaufe bis endi jahr. isch priisfindigsphase jetzt, vodem her alles möglich.
pltr au scho widr +5%
au priisfindig, chönt also na länger vom momentum zehre.
nvidia mit noiem kursziel vo de UBS vo 185 Dollar.
pltr au scho widr +5%

nvidia mit noiem kursziel vo de UBS vo 185 Dollar.