Neo Geo MVS MV1C Board Hilfe

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Antworten
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Neo Geo MVS MV1C Board Hilfe

Beitrag von NeoGeo »

Hallo zusammen

Ich habe mir ein MV1C Board gekauft und wollte einen Neobiosmasta Klon installieren. Habe es vorher getestet und funktioniert einwandfrei.
Danach habe ich den original BIOS entfernt (ein paar Kontakt mitgerissen leider), die zwei Kabel verlötet und es auf den 68k gesetzt.
Leider funktioniert es nicht, kommt immer nur das Bild das kein Bios installiert ist.

Entweder ist das EPROM nicht gut oder die Kontakte auf dem 68k machen nicht richtig Kontakt.

Meine Frage wäre nun ob hier sich jemand auskennt und dies reparieren könnte?
Jemand der EPROMs lesen und schreiben kann und solche Lötarbeiten gut kann. Evtl. jemand der ein original Ersatz BIOS mit dem Unibios 4.0 drin installieren könnte trotz gerissenen Kontaktpads.

Danke euch!
Dateianhänge
neobiosmasta-issue-v0-lekueazry06d1 Kopie.jpg
neobiosmasta-issue-v0-i1f9uumry06d1 Kopie.jpg
neobiosmasta-issue-v0-fd0tf9vry06d1 Kopie.jpg
neobiosmasta-issue-v0-af6vl9gry06d1 Kopie.jpg
neobiosmasta-issue-v0-1jkx0drry06d1 Kopie.jpg
MVS1 68k 4.jpeg
MVS1 68k 3.jpeg
MVS1 68k 2.jpeg
MVS1 68k 1.jpeg
fifi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Re: Neo Geo MVS MV1C Board Hilfe

Beitrag von fifi »

Sali,

ich han kei brenner etc für eproms.

Löte chani aber, ha mal schnell dini Bilder aglueged.

-Lötselle ufem UNIBIOS board = das isch nöd glötet, das isch kläbet!
-Döt wo du Vcc/GND abgnoh häsch (blk/red wires ufem mobo), uf de fotene (meh gsehts nöd gnau) aber ich glaub beid pads händ solderbridges zu ihre nachbäre ;) Muess das so si?
-CPU bi de pins 42 abwärts, ummegelötet? Gseht komisch us.

Pins abriise isch natürli en chabis (cha passiere giht au huere heikli pcb's, wo selbscht mit erfahrig heikel chönnd si), ich kenn mich mi NG nöd us, aber wenn jetzt eifach unibios druff gmacht häsch döt wos orig gsi isch, denn failed natürli ade fehlende connections. Das chamme aber fixe, hani au scho müehse.

Ich vermuet es isch eis vo de obige glischtete problem oder es zämmespiel devo. Ich wür, und das isch nöd bös gmeint, aber selber nümme drah ummewerchle wie dini fotene zeiged. Gaht nur no meh futsch.

Gruzz,
if if fifi
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Re: Neo Geo MVS MV1C Board Hilfe

Beitrag von NeoGeo »

fifi hat geschrieben: 17 Jun 2024 19:01 Sali,

ich han kei brenner etc für eproms.

Löte chani aber, ha mal schnell dini Bilder aglueged.

-Lötselle ufem UNIBIOS board = das isch nöd glötet, das isch kläbet!
-Döt wo du Vcc/GND abgnoh häsch (blk/red wires ufem mobo), uf de fotene (meh gsehts nöd gnau) aber ich glaub beid pads händ solderbridges zu ihre nachbäre ;) Muess das so si?
-CPU bi de pins 42 abwärts, ummegelötet? Gseht komisch us.

Pins abriise isch natürli en chabis (cha passiere giht au huere heikli pcb's, wo selbscht mit erfahrig heikel chönnd si), ich kenn mich mi NG nöd us, aber wenn jetzt eifach unibios druff gmacht häsch döt wos orig gsi isch, denn failed natürli ade fehlende connections. Das chamme aber fixe, hani au scho müehse.

Ich vermuet es isch eis vo de obige glischtete problem oder es zämmespiel devo. Ich wür, und das isch nöd bös gmeint, aber selber nümme drah ummewerchle wie dini fotene zeiged. Gaht nur no meh futsch.

Gruzz,
if if fifi
Danke für dis feedback
Antworten