abholle mousch aber z'oerlike. kei sorg, is auto traege hilfi denn scho na.

wenn na meh detail bruchsch, seisch.
da na en aelters beld von em:

Moderator: agestuffer
logisch. wenni am abig dihei bin chan der model saege susch.geosnow hat geschrieben:isch stereo? hold!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
lol, ich han au en kommentar wele schriibä. mine het aber so usgseh:Avenger hat geschrieben:...und i ha gmeint ich lebe stübig
händ er es problem oder so, was lauft?zeromeier hat geschrieben:lol, ich han au en kommentar wele schriibä. mine het aber so usgseh:Avenger hat geschrieben:...und i ha gmeint ich lebe stübig
staub; findsch no guet?
glaub ich ebe au.geosnow hat geschrieben:de bringsch nöd kaputt.
han en kauft, wo ich bim pitsch s ps2 kauft han. Öppe 11 Jahr? aber 30 jahr lauft so en TV scho.Mastler(P) hat geschrieben:glaub ich ebe au.geosnow hat geschrieben:de bringsch nöd kaputt.![]()
wie lang isch dine scho im betrieb?
lug, jetz stimmt dini ussag emal.NERV hat geschrieben:Ich gseh, putzen isch nöd dini stärchi priorität.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ahzeiche vo zwangserchrankig?NERV hat geschrieben:Ich tuen mini Wohnig jede Donnschtig Abe vo obe bis unde komplett reinige. Und sogar denn hetts recht viel Staub. Und stell dir vor - das sind gröschteteil Hutschuppe! HUTSCHUPPE!
schwein sind sehr suberi huustier. wobi gsund isch es nöd zu suber zsii. chinde, wo uf em buurehof ufwachsed sind um es vielfachs resischtenter als stadtchinde.NERV hat geschrieben:Hans eifach gern suber! Denk. Bin doch kein Schwein, wo gern im Dreck suhlet.
Möglich, trotzdem wett ich gern in enere subere Umgäbig min Läbenszyt verbringe. Mit subere Fründe, subere Fraue und gehobener Sprach. Super. S'Läbe vom dreckige Pöbel isch nüt für mich.geosnow hat geschrieben:schwein sind sehr suberi huustier. wobi gsund isch es nöd zu suber zsii. chinde, wo uf em buurehof ufwachsed sind um es vielfachs resischtenter als stadtchinde.NERV hat geschrieben:Hans eifach gern suber! Denk. Bin doch kein Schwein, wo gern im Dreck suhlet.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 1 Gast