Isch nöd de MX4002er de wommer sött d'finger devo lah?
Ich ha gmeint de heig eh Bildverbesserig drin, wo viel nöd geil findet. Glaub si added allefall sogar lag, weiss es nümm gnau aber grosse boge drum, es isch Kacke wasi so gläse han.
Cha mi aber au tüsche und es isch im MX4000 drin, ich weiss nur MX4xxx Serie häts es Model wo das hät. Und afaik gihts nur 4000 und 4002 nöd no was anders. Zumindescht i eusne Breitegrad. Marco in Bewegig was meinsch?
MX6000/7000 händ keini, 8000 hät sicher eini verbaut.
Wobi bi B&O TV's chamme wohl säge jedi Chischte isch es Unikat, seigs Firmware oder wie sich verhalted. Cha aber au guet da drah liege das die halt doch dur Service Lüüt über e langi Ziit no wieder gflickt worde sind und es darum so viel verschiedeni aber eigentlich glichi Modell ummeschwirred.
Bi tüüfe Firmware (unter 1.3) chasch nöd via FB is Service Men, Muesch en Taschter verbaue zum drih cho. Isch glaub nöd so e Hexerei, allefalls chame inzwüsche au FW upgrade. Ich ha mal was gläse gha. beschränkt sich allefalls aber nur uf gwüssi TV's.
As Menü mues meh sich gwöhne, wämmes mal verstande hät macht durchus au Sinn. Statt en chnopf für jede input zha, duesch quasi en input ufe taschte verlinke. De haas lauft quasi genau anderschht umme..
8ung TV ohni FB nöd neh es sei den du bechunsch woandersch e FB, cheapo programmierbari FB's göhnd bi B&O nöd.