[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
isch ja na richtig wiit weg die rooot "befreiigsarmee" russki vo pole richtiiig wiiit. ich wür mir da au kei sorge macheee...alles easyyy.
Nei!
De Stammtisch Konservativ wiedre am Falschinfo verbreite.
Chunnt nid vom Chartespiel!
https://de.wikipedia.org/wiki/Morra_(Spiel)

doch doch, heb mal d schnorre. scho mal italienischi jasscharte gse?
Ja und au scho oft gspielt du Homo.
Immer mit de Grosseletere Scopa gspielt.
Da lies du ungebildete Dirnenjäger
Tschingg ist in der deutschsprachigen Schweiz sowie im angrenzenden deutschen Südbaden und österreichischen Vorarlberg eine abwertende Dialektbezeichnung für einen Italiener.
Das Wort stammt vom Lombardischen cinch «fünf» und geht auf den im norditalienischen Spiel Mòra oft vorkommenden Ausruf cinch a la mòra zurück. Aus Letzterem wurde im Dialekt Tschinggelemoore, aus Ersterem Tschingg.
Der Ausdruck entstand mit der Einwanderung italienischer Bauarbeiter im späteren 19. Jahrhundert. Er wird beispielsweise von Heinrich Federer 1924 in der Erzählung Weihnachten in den sibyllinischen Bergen verwendet. Von Schweizern gebraucht, gilt die Bezeichnung als Schimpfwort.
Davon abgeleitet wird Stäibock-Tschingg («Steinbock-Italiener») neckend-spottend für Bündner gebraucht.
Tschingg ist in der deutschsprachigen Schweiz sowie im angrenzenden deutschen Südbaden und österreichischen Vorarlberg eine abwertende Dialektbezeichnung für einen Italiener.
Das Wort stammt vom Lombardischen cinch «fünf» und geht auf den im norditalienischen Spiel Mòra oft vorkommenden Ausruf cinch a la mòra zurück. Aus Letzterem wurde im Dialekt Tschinggelemoore, aus Ersterem Tschingg.
Der Ausdruck entstand mit der Einwanderung italienischer Bauarbeiter im späteren 19. Jahrhundert. Er wird beispielsweise von Heinrich Federer 1924 in der Erzählung Weihnachten in den sibyllinischen Bergen verwendet. Von Schweizern gebraucht, gilt die Bezeichnung als Schimpfwort.
Davon abgeleitet wird Stäibock-Tschingg («Steinbock-Italiener») neckend-spottend für Bündner gebraucht.

gang mal d pole selber go fröge, was sie so meinet.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑14 Mär 2022 12:50 Tja, das mit den USA... man kann sagen da kam Polen vom Regen in die Traufe... das was sie sosehr hassen, Krieg, werden sie so nicht los.
Pole wird gli entnazifziertthaeye hat geschrieben: ↑14 Mär 2022 12:57gang mal d pole selber go fröge, was sie so meinet.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑14 Mär 2022 12:50 Tja, das mit den USA... man kann sagen da kam Polen vom Regen in die Traufe... das was sie sosehr hassen, Krieg, werden sie so nicht los.

das isch alles gloge. stat ja tschinng gleich foif und spiel. was lauft.Buccaneer hat geschrieben: ↑14 Mär 2022 12:56 Ja und au scho oft gspielt du Homo.
aber vom Spiel mora wo isch wie schäri stei papier und das hends überall gspielt! ÜBERALL!
bim Tschingejasse rüefft niemmer cinque!
Ich bitte dich! Also wenn scho abwärtend gägeüber Usländer, denn bitte faktisch korrekt! Bitteschön
bim Tschingejasse rüefft niemmer cinque!
Ich bitte dich! Also wenn scho abwärtend gägeüber Usländer, denn bitte faktisch korrekt! Bitteschön

Du bekiffte Sündevogel würsch dich gschieder einisch biz in Abstinänz üebe!
I dim marketin sprech: En Detox Kur söttsch bueche! Gönn dir!
I dim marketin sprech: En Detox Kur söttsch bueche! Gönn dir!

isch doch egal ob jasse oder mora. hauptsach spiel.
gschaffet haends aber au mal oder was lauft
gschaffet haends aber au mal oder was lauft
Nei! Nur gspielt! Usländer schaffed bekanntlich nid! Oder sicher no so viel wie Bünzlis.
Ribit bisch n Tschingg?

du huere schafshode. bi mir dihei haet en tschingg die erste 2 jahr i dem land verbracht. ich bin ebe frueh scho pro flüchtling gsi.
Ja und? Und hesch de enigsch gseh Jasse und rüeffe CINQUE??? Meinegutegüte!
Ich nimme enventuell mehreri Ukrainerinne uf! Ha scho gluegt uf www.easterneuropewife.com
Ich nimme enventuell mehreri Ukrainerinne uf! Ha scho gluegt uf www.easterneuropewife.com

gib mir au eini! han grad kei ziit, muen schaffe.
Hör uf schaffe! wenn ich da mit dir so viel umeschreibe meined hie all im Büro ich sig mega fliessig. Sust lug i nur wieder stumpf i d Luft und das macht mich verdächtig...

Ich konsumier wie en Kapitalischt und schaffe wie en Kommunischt

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Du haesch halt d Mitti gfunde 

Laber, laber, laber ich brauch dich nicht
Vielleicht brauchst du mich du Blockflötengesicht
Unsere Konversation ist keine Kommunikation
Denn deine Präsentation bringt keine Stimulation

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Wo chani die bstelle/ bueche?
Cheltisness. I feel chealty and butiful lol
Cheltisness. I feel chealty and butiful lol

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Quelle nivellierungen

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

Uhhh die dütsch wüssed wo dure mit em chole
Fetti tarnkappebomber piste damut mer ändlich chsn a de "nukleare teilhabe" mitmache!
Scho de obamler hed a dem gschaffed. Ironisch das es ez de putin und d spd gschafft hend
Fetti tarnkappebomber piste damut mer ändlich chsn a de "nukleare teilhabe" mitmache!
Scho de obamler hed a dem gschaffed. Ironisch das es ez de putin und d spd gschafft hend

Irak osder iran heig was bombardiert?