Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
de ritschi mit sim top thema. d schiinwerfer.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
dütschland, ich musste lolen.
Beim herkömmlichen Super-Plus-Benzin drohen aus Sicht der Tankstellen-Verbände massive Engpässe - Grund ist die Absatzkrise beim neuen Bio-Super E10. An vielen der bundesweit knapp 15.000 Tankstellen sind die Versorgungsprobleme bereits zu spüren oder die Tanks für die verbliebene E10-Alternative sogar schon leer, wie eine Umfrage der Nachrichtenagentur dpa bei den großen deutschen Tankstellen-Verbänden am Dienstag (1.3.) ergab.
Anders als erwartet und gewünscht ist E10 noch immer ein Ladenhüter - die Nachfrage nach Super Plus zieht gleichzeitig stark an. "Es wird eng", sagte der Geschäftsführer im Zentralverband des Tankstellengewerbes (ZTG), Jürgen Ziegner. Seine Organisation vertritt eigenen Angaben zufolge etwa ein Drittel der deutschen Tankstellen. Den Trend bestätigten der Bundesverband Tankstellen und Gewerbliche Autowäsche (BTG) und der Tankstellenverband Deutschland.
ZTG-Chef Ziegner sieht nur einen Ausweg aus der Misere: Entweder stellten die Autofahrer ihr Tankverhalten um und griffen an den Zapfsäulen wie vorgesehen zum neuen E10 - oder die Tankstellen müssten die Alternative, das herkömmliche Super-Benzin, aus dem Ausland zukaufen. Letzteres würde die E10-Alternative Super noch teurer machen.
Etwa 90 Prozent der Benziner-Autos dürfen das neue E10 tanken. Dem Sprit sind bis zu zehn Prozent Bioethanol beigemischt, das etwa aus Weizen, Rüben oder Mais gewonnen wird. Der Bio-Anteil ist gesetzlich vorgeschrieben und soll helfen, den Ausstoß von klimaschädlichem Kohlendioxid (CO2) zu verringern. Doch sieben von zehn Autofahrern meiden nach Branchenangaben das E10, obwohl sie es tanken dürften.
Als Alternative produzieren die Raffinerien derzeit in der Regel nur noch Super Plus mit 98 Oktan, was einige Cent teurer als E10 ist. Das frühere Super-Benzin (95 Oktan) fällt aus Produktionsgründen weg, deshalb wird es laut Branche absehbar vom deutschen Markt verschwinden. Wer den neuen Bio-Sprit meidet, erhöht also den Engpass bei Super Plus.
lakritz hat geschrieben:de ritschi mit sim top thema. d schiinwerfer.
wichtig bim ritschi sim auto isch glaubs d sprützwasser funktion zum se nächhär wieder putze hihihihi :schwert: hihihi *sprütz*wasser ihihihihhohoho
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
lakritz hat geschrieben:de ritschi mit sim top thema. d schiinwerfer.
hani au dänkt

Es Auto wäg de Schiinwerfer schön/nöd schön finde :typej:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Ha nid gseit z'ganze Auto sig wäg däm nid schön. Git bi (fasch?) jedem Auto irgendwo öppis z'mötzle.Chäller hat geschrieben:
ritschi hat geschrieben:Ha nid gseit z'ganze Auto sig wäg däm nid schön. Git bi (fasch?) jedem Auto irgendwo öppis z'mötzle.Chäller hat geschrieben:
hellou ritschn! mir sind da im (G)!

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
BMW überzügt mi immer meh....
ds nächschte mal keh BMW meh ds chaufe...
Di usfuchste Inschenööre heis tatsächlich gschafft, de Gurt no funktionierend ds halte, wenn ds rakete süschtem nümme geit. wow. ig bi begeischteret.
:premiumsfehlermeldig*
ds nächschte mal keh BMW meh ds chaufe...
Di usfuchste Inschenööre heis tatsächlich gschafft, de Gurt no funktionierend ds halte, wenn ds rakete süschtem nümme geit. wow. ig bi begeischteret.

aber wahr. mit bmw gahts bergab 

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Ich fräg mi eh scholang was a bmw "premium" söll si? d'Technik? "..." d'Leistig "...äh" s'Design? (guet ich finds hübschi Wäge aber alles isch Gschmackssach) schlussendlich bliibt fast nurno dä Priis... ok bis 100k / 5j. gratis Serviç findi super, hetti au gern. Aber sust? weiss echt nöd, handling? Fahrverhalte? 

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
TypeJ hat geschrieben::typej:
mi sött dä smiley in "marco_in_motion" umbenenne.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
http://www.amazon.de/Premium-Power-Gehe ... 3527502173Marco_in_motion hat geschrieben:Ich fräg mi eh scholang was a bmw "premium" söll si? d'Technik? "..." d'Leistig "...äh" s'Design? (guet ich finds hübschi Wäge aber alles isch Gschmackssach) schlussendlich bliibt fast nurno dä Priis... ok bis 100k / 5j. gratis Serviç findi super, hetti au gern. Aber sust? weiss echt nöd, handling? Fahrverhalte?

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Chani en Felge us Dütschland importiere wo hie nid bechunnsch und darf die när i de Schwiiz bruche? Oder was mueni mache? 

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
:typej:
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
:typej:
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
z'hilfrichste forum uf ärde 

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Super sinder... alli wo zu jedem post so mega guet chönd das Facepalm Smiley säge...
Also für mich isch en Aston Martin db9 premium und sicher kein bmw, tschäggsch das?
Wer hät dänn alles no si im autogwerb ä stifti gmacht ussert mir? oder schaffed jetzt no det?
Also für mich isch en Aston Martin db9 premium und sicher kein bmw, tschäggsch das?
Wer hät dänn alles no si im autogwerb ä stifti gmacht ussert mir? oder schaffed jetzt no det?
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
und werum? :typej:Marco_in_motion hat geschrieben:Also für mich isch en Aston Martin db9 premium und sicher kein bmw, tschäggsch das?
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
aston martin isch no mal ganz e anderi stufe, i würd em jetzt mal luxus säge.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Will überhauptnöd sovill Aston Martin's umefahred wiä bmw's, will en Aston Martin keis Auto ab dä Stange isch, will's perfekt verarbeitet sind und im normall vo Lüüt mit Premium-löhn gfahre werdet.lakritz hat geschrieben:und werum? :typej:Marco_in_motion hat geschrieben:Also für mich isch en Aston Martin db9 premium und sicher kein bmw, tschäggsch das?
Marco_in_motion hat geschrieben:will's perfekt verarbeitet sind