Vyse hat geschrieben:
Lah di vo dä Regierig fühere, sie isch diis Eltereteil, diin Mentor, diini Beziehig und diin Gott.
nei lah ni mir nid, da ig ou nid immer iverstande bi mit de entscheidig vom bundesrat, eltere oder gott.(gloube zwar nid a gott, aber bible het scho a paar gueti sache drinne)
regierig gibt mir a paar lösigs vorschläg und je nachdem was ig fuer guet und sinnvoll empfinde, richte ich mir danach oder ou nid, aber ich versueche niemert debi zu schade. momentan dänke vieli gägner dass de virus nued mehr als a grippe isch, mag sii dass das stimmt, was aber wenns äbe doch mehr isch und was wenn me doch mehr hätte sölle mache als a paar massnahme? wer treit dann schuld a die paar toti oder die wo nid hätti chöne operiere?
ueber impfig wird duurend gläschteret sie bringi nued, sie het näbewirkige usw. handkehrum sind dass o dieselbi lüüt wo jenschtes zueg rouche und ihnehme, da gibts natürech keini bliibendi schäde.
@maschtler: ig traage maske fuer mini mitmönsche, vor allem die älteri lüüt und a dem ersticke ig nid. isch gloubs o keine jemals ertickt, nid mal kinder und jugendlichi wie das fangs umegange isch.