esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
d) en typ mit guete chläber isch er. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: esch corona esch problem
C isch ganz übel - das wünscht mer niemmerem.

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
aber immerhin daimler und nit tschechemüll.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Seisch gruess asm Joe Doe wo di Müll zäme gschrubt hett wenner ds nächscht mal abligt.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
nächscht mal? wieso söll dä abligga? solang da nit irgendwie gschmodder in form vo skotzdas oder so am grill hangabliibend haltet dä nit ah. schwung isch schwung.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
jaja, scho klar.

Wenn meh ke BMW meh het zum sich überlege z'füehle, definiert meh sich haut übere 6-monatlechi sprütze zum bessere mönsch! 

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
der jones, spritzig und aggressiv wie ein boxer!motor. 

Am Thema verbii, was mich Wunder gnoh hät, sind diini persönliche Beweggründ für dMassnahme und was sich bitzli abzeichned isch, dass du dich eifach willsch inere Gruppe vo Gliichgsinnte überlägge fühle, so wie jedes anders Herdewese au. Es elitärs Schöfli. Lueg, I don't judge, mir ischs nur wichtig, dass ich dGründ fürs Verhalte vo anderne Mänsche verstahn.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
wieso was welle versta wo nöd chan verstande werde. isch ebe geil chli bildet und elitär z siii. chli uni mache und den de gross latz schwinge mit de factchecker zämä und de dütsche einheitsmedie.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mercedes FahreremP hat geschrieben:Poll! Was isch er?
a)TinFoilhat
b)SVP Möngel
c)Low Life Landtubel (Aargau)
Und du bisch en Idiot

"Gesellschaftlichi Spaltig" my ass. E Gsellschaft hett immer en gwüsse Konsens a Wert und Norme. So muesch z.B. schaffe und irgendwo Wohne, wenn nid, gitz gwüssi Uffangbecki. Wenn de grob gäg die Norme verstossisch, wirsch wägsprerrt. (Für Lüt wie de Aug: Verbräche wird bestraft). Wenn d Mehrheit (28.11: Abstimmig) die Massnahme gäg Coronler geut findet, chasch di drah halte, oder wirsch halt igschränkt dadrin ar Gsellschaft teilznäh. Hör mer also uf vo "Spaltig" und ähnlichem ds fassle.Vyse hat geschrieben: ↑18 Nov 2021 10:28Am Thema verbii, was mich Wunder gnoh hät, sind diini persönliche Beweggründ für dMassnahme und was sich bitzli abzeichned isch, dass du dich eifach willsch inere Gruppe vo Gliichgsinnte überlägge fühle, so wie jedes anders Herdewese au. Es elitärs Schöfli. Lueg, I don't judge, mir ischs nur wichtig, dass ich dGründ fürs Verhalte vo anderne Mänsche verstahn.
elfebeitürmler halt, froiet sich übers homeoffice und findets geil das anderi ihre job verlüüüret. vo dene kenn ich gnueg.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Er soll endlich mal seinen Rand halten und den natürlichen Tod von einem Nahestehenden akzeptieren.
Er hat ja keine Ahnung wie gefährlich hysterisch die Gesellschaft schon geworden ist und wie radikal man bereits mit allen Andersdenkenden ins Gericht geht. Lasst diese Minderheiten einfach leben und schaut dass ihr selber nicht noch ansteckend werdet, daher auch MIT Impfung schön weitertesten.
Ihr habt doch den Gong ins Hirn noch nicht gehört. BAG und Zertifikat ist nicht anderes als Hitler in digitaler Form.
Ich kann das gar nicht angucken, mir wird schlecht wenn ich an diese hetzende Panikseite denke.
Muss wohl bald in Behandlung, so eine Gesellschaft ist zuviel für sensible Gemüter.
Er hat ja keine Ahnung wie gefährlich hysterisch die Gesellschaft schon geworden ist und wie radikal man bereits mit allen Andersdenkenden ins Gericht geht. Lasst diese Minderheiten einfach leben und schaut dass ihr selber nicht noch ansteckend werdet, daher auch MIT Impfung schön weitertesten.
Ihr habt doch den Gong ins Hirn noch nicht gehört. BAG und Zertifikat ist nicht anderes als Hitler in digitaler Form.
Ich kann das gar nicht angucken, mir wird schlecht wenn ich an diese hetzende Panikseite denke.
Muss wohl bald in Behandlung, so eine Gesellschaft ist zuviel für sensible Gemüter.
mindestens!

Wür i a dinere Stell au sust mache.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑18 Nov 2021 11:00 Muss wohl bald in Behandlung, so eine Gesellschaft ist zuviel für sensible Gemüter.

ich mein de emp zeigt als META ebeni die chinesisch gsellschaft
da isch de ribit einiges weniger peinlich.

chasch den im metaverse au sege du
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Mir fallt uf, dass es wenigi mit placebo gimpfti git wo no normal chönd denke und handle. Aber de gröscht teil vo de gimpfte isch andes worde. Ganz komischi ahsichte plötzlich.
Da muss irgendwas drinn si, wo der s hirn wäscht. Kei ahnig wie das funktioniert ?
Da muss irgendwas drinn si, wo der s hirn wäscht. Kei ahnig wie das funktioniert ?

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
problem isch au psychologisch, wenn bis jetzt jede scheiss mitgmacht häsch (solidarisch gsi im neusprech), wirsch jetzt nömm zrugg chöne. ganz normale ablauf, da chömet den abwehrmechanisme wie metabeeni winnie poooh
https://de.wikipedia.org/wiki/Kulturrevolution
Ei Füehrer eis Buech, ei Ideologie. Kei spaltig.
Führer, ig weiss, findsch ziemli geil, hesch ja scho gseit.
wer lauft momentan fuehrer na? wer bruchts? du chehrsch dini meta ebeni wies immer dir grad passt. metaverse halt.